tisdag 1 december 2009

Award!




Tack snälla Sussi för den här fina awarden jag fick med motiveringen: för din härliga humor och att du bjuder på dig själv!

En stor kram till dig,Sussi,och tusen tack för dom fina orden.


Och nu till det svåra...

Det finns så många jag vill ge denna awarden till,men jag kan bara välja några få.
Så dom få speciella får bli:


Carina: Min bästa vän sedan 11 år tillbaka.Rolig,allvarlig,fina bilder och världens snällaste.

Susanne:Världens bästa storasyster som ibland uppför sig som världens bästa lillasyster. Har alltid svar på tal,skärpt,klok och är en hundgalen människa.

Big Mama:Rolig,en funderare,anonym,intressant blogg,underbar bloggvän.

Mona:Underbar blondin som bjuder på sig själv,älskar att skriva om sina söta pojkar,rolig.

Dansbandsfrun:Visade sig att hennes man "känner"min Pappa,dansintresserad,bjuder på sig själv,otrolig rolig humor.

Ama de casa:Världsklass,får alltid ett gott skratt när man läser hennes blogg,tokig,bjuder på sig själv till 100 %, oslagbar!

Stattinskan:Galet rolig,frispråkig,rolig humor,bjuder på sig själv.


See You!

5 kommentarer:

Ama de casa sa...

Åh tack så jättemycket för dom fina orden! Dom värmde verkligen!
Men vad SVÅRT! Här krävs tankearbete... Inte min starkaste sida ;-)
Kram - och tack igen!

♥ Carina ♥ sa...

Tack min älskade vän!
Love you ♥

Susanne P sa...

Tack för de snäll & värmande orden! (tror jag...)
Kram
Syster

Dansbandsfrun sa...

Hihi tack vännen! Du e för go! kram

Aurora sa...

Jag hittade in till dig via Ama de Casa. Återkommer gärna