torsdag 3 december 2009

Röda mattan!

Jag har alltid drömt om att få vara med i "Oskarsgalan".
Så i år åkte jag dit på vinst och förlust.
Jag klädde upp mig fint och åkte dit med en limousin och jag hade en egen privatchaufför.
Allt gick bra...till en början.
Jag klev ut ur bilen och gick på röda mattan.
Men när jag kom till entré dörren, genomskådade dom mig ganska snabbt.

Dom såg att jag inte var någon "kändis".













Så jag fick gå därifrån.
Jag åkte hem och bytte kläder och frisyr.













Det gick inte heller.
Dom bad mig gå.
Åkte åter igen hem för att prova något annat.













Icke sa Nicke.
Kalla handen.
Nu började jag bli lite irriterad.
Åkte hem och tog på mig en av dom finaste "blåsorna" jag äger.













-Stop!
Hem igen.
Så här...det här ska nog gå,tänkte jag.













Nix!
Nu började jag bli riktigt arg.
Den här "outfitten" MÅSTE ju gå,sa jag högt till mig själv.













Jo,jo,den gick...men den gick inte där.
Så jag fick ge upp.
Jag får prova nästa år igen ;)

Jag? Lite och göra?
Man måste ju prioritera ;)

See You!

22 kommentarer:

Miruschka sa...

...och uppe med tuppen är du också! Kram/Marie

♥ Carina ♥ sa...

Morrn morrn!
wow, vilken stjärna...
Snyggaste bruden i stan.
Kram

Mona sa...

Hahaha, du är för rolig du!
Ha en bra dag!

Daniel sa...

Du e bara för härligt! Skrattattack på jobbet!

Håll fast vid dina drömmar. En dag står du där vid podiet... storbölar och tackar Gud and your family!

Camillasrum sa...

Haha, du är för skön ;-) Hoppas du får en toppendag idag trots att du inte kom in där ;-) Kram!

Mia64 sa...

haha snygga bilder.Ha en bra dag/Kram

lillaMy sa...

Hihi det var en kul grej hoppas nu hostan har släppt med.Kram

nillas liv på pinnen sa...

Vilka snyggingar! Helt obegripligt att du inte kom in.

cecce sa...

Ha ha ha!Ja det kan man kalla makeover på riktigt. Du är ju urtjusig. Kan inte förstå att du inte blev insläppt:-)

Kramar!!

Susanne P sa...

Va...du är ju riktigt snygg som blondin!!!!!
Min underbara lillasyster!
(du verkar inte allför sjuk nu...ja, nu menar jag i förkylningen!)
Kram
Syster

Ama de casa sa...

Men? Jag förstår inte att dom inte släppte in dig?
:-)
Kram

Stattinskan sa...

HAHAHA ... du är för jädra rolig! Kramar

Sussi sa...

Vaddå!! Kan man ha en bil i garaget?? Men vart ska panelen, allt annat virke och alla redskap bo då?? hihi

Ha en mysig kväll
Kramisar

Elin - Ett hus till oss sa...

Hahaha, vad rolig du är! Vilken pingla du är :)

Jag önskar dig en mysig kväll!

Majken sa...

Vilken kalaspingla.... Vill du se en stjärna se på Camilla....

Floosan-livet som mamma sa...

det löste sig till slut som tur var, va ställd man blir utan pengar!? Hoppas du haft en toppen dag!

margit sa...

Hej Camilla! Läste om missödena med soptunnan...Lästa även för Lasse...DEn var bra1! Vi får nu hoppas att din man gör det igen...
Hoppas att din hosta har minskat/avtagit nu sen du fått Coccilanan..
Kolla i min blogg...nästan klart...ute på bloggen nu...VI ÄR NÖJDA!!
Kram/Margit (Akta soptunnan..akta soptunnan!!)

Dansbandsfrun sa...

Hahaha du e ju störtskön! kram o ha en goer fredag!

Mia64 sa...

Godmorgon!
ha en bra dag /Kram

soffie sa...

wow vilken star ,
ja bättre lycka nästa gång då
ha en tokbra fredag

Rita sa...

*Fniss* Det var roligt och vilka tjusiga bilder =)
Bättre lycka nästa gång!
Ha en riktigt härlig fredag!
Kram/Rita

Douglas Söderlind sa...

Jag önskar dej en fin fredag kväll.