lördag 19 december 2009

Lördag!

Fem dagar till jul.
En jobbardag kvar.
Nja,efter idag i alla fall :)

Det har hänt något märkligt här hemma.
Det är något (eller någon )som inte är sig lik.

Det är min man.
Vad har hänt med honom?

Han har blivit helt förändrad.
För det första:
Han har gått och blivit beroende.
Drogen heter "Paradise Hotel".
Han till och med ringer hem och ber mig spela in det, om han jobbar.
För det andra:
Han har gått med i Facebook.

Det här är inte likt honom men visst är det kul?
Åtminstone för mig.
Nu har vi äntligen gemensamma intressen.
Nu ska jag bara få honom att fastna för Glamour ;)

Fast jag kan inte annat än undra vad detta kan bero på?
Är det ett test?
Vad vill han att jag ska göra, som han är intresserad av?

Nä,nä.....tänk nu inte så.
Snuskhumrar ;)

Jag tänkte att han kanske vill att vi ska gå ut och gå tillsammans eller att vi ska se på hockey tillsammans eller vill han att jag ska städa bilen?

Frågorna är många.

Men jag kanske inte ska fundera så mycket utan bara vara glad att han har fått så roliga intressen :)


Ni glöm väl inte att rösta på mig.
"Veckans superblogg" hos Niklas.
Man röstar genom att trycka på en vit ruta på bloggens högra sida.

See You!♥

20 kommentarer:

Susanne sa...

Ett under har skett, detta tror jag inte att jag kommer få uppleva av min man ;o)
Vad kan han ha på gång tro???
Ha en bra dag

Kramen

Mia64 sa...

Godmorgon!
ha en fin lördag /Kram

Camilliondollar Baby sa...

Ja, man vet aldrig vad han kan vilja. Han kanske helt enkelt tycker att det är kul. ;)

Ha en fin lördag!

Kram

♥ Carina ♥ sa...

Hmmm, konstigt...inte likt han. Men nu kan du väl "offra" dig och se hockey tillsammans med honom. Du ska se vad kul det är!!
Ha en fin dag vännen.
Kram

soffie sa...

haha va rolig han är din man å just Paradis hotell ,har inte sett ett endaste avsnitt så jag vet ej beroendefaktorn på det,jamen man kan ju bli beroende av mycket,
ha en bra jobbdag å sen en skön ledighet,
kram

Douglas Söderlind sa...

Din Mamma och jag har också något gamensamt .........båda älskar vi mej :-)

Daniel sa...

Jo satsa på glamour, det blir man romantisk av!!!

Sus sa...

Det härligt med karlar som hänger med i tiden ;)
Det finns ju dessutom värre program att fastna för.
Kämpa på de sista jobbdagarna.

Kraaam

Majken sa...

hahaha då kan ni ju umgås över FB om ni inte hinner ses... ;)

jag har fått min man till Bonde söker fru älskare (det är ett för häftigt ord) men iaf han kikar på programmet & ler... mest åt Roger... haha men det gör ju jag me...

Ha en finfin lördag!

Miruschka sa...

Jag tror han vill följa med på Cinderella 4 mars;)) Kram

Mona sa...

Jag blev faktiskt förvånad att han gått med i facebook.
Det har inte Janne än, i alla fall.
Kram!

annas perssonliga sa...

Alltid trevligt med gemensamma intressen. var du bara glad och nöjd tills han ber att du ska dela något intresse som du inte tycker är kul... kanske inte ens finns någon baktanke eller han kanske har önskat sig något speciellt av tomten...

Ha en fin lördag!
Kram

Susanne P sa...

Passa dej väldigt noga...det där låter inte riktigt sunt...
Kram
Syster

nillas liv på pinnen sa...

Haha, skulle min man be mig spela in Paradise Hotel så skulle jag bli riktigt orolig!

Ama de casa sa...

Jag tror du har svaret i början på inlägget...
Fem dagar kvar till julafton. Han är väl ute efter att få fler julklappar :-)
Kram

syren sa...

Har varit inne och röstat på dig! Ha en fortsatt fin helg. kram

Lotta sa...

Det kan man ju undra. Men det kanske är så enkelt som att han vill umgås lite mer med dig...
Jag har bara två dagar kvar att jobba, sen är jag ledig en hel vecka.....
Stor kram til dig Camilla!

cecce sa...

Nämen vad har du gjort med honom?? Har du något bra tips? Faktum är att Superman böejade blogga för ett tag sedan - tro det eller ej. Han höll på i en månad sen gav han upp. Det blev liksom för jobbigt:-) Fattar inte hur det kan va jobbigt!

Duktigt av dej att du är färdig med allt! Antar att du planerat det så eftersom du jobbar. Bra!!

Kram

Sussi sa...

Nämen så skojigt. Glamour borde inte bli nåt problem. Konstigt nog blir man beroende av det bara man tittar några avsnitt. När jag var sjukskriven 2 veckor för några år sen så tittade jag på det. Jag var nästan sur när jag var tvungen att jobba igen, för jag missade ju glamour hihi

Nu har jag sett avsnittet. Dreglade litegrann får jag erkänna ;-)

Kramisar

lillaMy sa...

Hm ja något konstigt verkar det vara i göringen?.Kramiz