fredag 4 december 2009

Fredag!




Fredag...igen!!!
Milda Matilda vad veckorna går fort.
Nu är det en vecka sedan jag och mina jobbarkompisar var ute på krogen och roade oss.
Det känns som om det vore i går.
Nja,kanske inte i går ,för jag känner mig inte bakis, men ni vet vad jag menar :)

Angående vår soptunna!
Många av er tycker att vi ska flytta på den.
Vill bara förtydliga att, i vanliga fall står den i sopskåpet, men varannan tisdag måste vi ställa ut den vid vägen, för då kommer sopbilen.
Och för att den inte ska stå i vägen för postbilen,ställer vi den en bit längre bort.
Det vill säga...rakt framför garageporten.
Precis där jag ska köra ;)
Ja,som ni ser, är det mycket man ska hålla reda på, så därför tycker jag att det inte är så konstigt att det händer små olyckor ;)
Shit happens!
Och jag säger som Nette skrev.... det finns inget som säger att det inte var tunnan som attackerade MIG.. ;)

Ikväll blir det Taccos och fredagsmys.
Det blir även den ständiga stora fredagsfrågan...
Vem sitter säkert?
Vem hänger löst?
Jag tror fortfarande(som jag alltid har trott) att Tove och Erik hamnar i finalen....
Alltså...
Erik och Tove sitter säkert.
Vem åker då ut?
Jo,Calle!(sorry Syrran)

Åååå,vad jag kommer att får äta upp det här, om jag har fel.

Men det gör inget,för om några år kommer Calle att slänga en blombukett till mig ;)
Och när han gör det... kanske jag förlåter dig, Syrran, att du gick in på Kornsjö och såg på Noice ,utan mig....men bara kanske ;)

See You!

16 kommentarer:

Susanne P sa...

Nej, nej, nej!
Tove åker!
Om jag har fel så LOVAR jag att...nej, jag törs inte lova någonting men jag är ganska så säker!
I´ll be back...
Kram
Syster

Maud sa...

Håller med du Susanne!
Ut med Tove!! =)
Fast hallå, det kör ju ihop sig ikväll. "På spåret" börjar ju!!!

Ama de casa sa...

Hahaha! Lååångsint! Det är bara förnamnet :-)
Kram och hoppas du får rätt!

Miruschka sa...

Dig skulle man inte vilja bli ovän med, snacka om att vara långsint:))

Mona sa...

Här har det oxå vankats taco och wine. Mysigt!
Kram till dig för att du är en härlig person!

Lotta sa...

Lite syskonkärlek på bloggen minsann...
Jag håller med dig (tyvärr Susanne), men jag är inte impad av Calle överhuvudtaget..
Kram och god kväll på dig!

Ama de casa sa...

Att du ska vara så misstänksam - helt utan anledning! Nu har jag hittat adventskalendern ;-)
Kram

cecce sa...

Syskonkärlek:-)
Jag tror faktiskt som du...TROTS att Calle är skåning:-)

Angående soptunnan har vi samma system som ni, fast vår åker ut på gatan precis bakom bilen varannan torsdag.
Än så länge har inte vår soptunna attakerat mej, men det är väl bara en tidsfråga!

Tycker absolut att du ska komma hit och käka kakor. Du har en stående inbjudan! Om du vill ha pepparkakor får du dock skynda dej:-)

Ha en trevlig kväll!
Kram

Åsa sa...

Håller med att en vecka går fort!!! Hoppas hostan är borta med vinden!!!!! Tur vi har februari att se fram emot!!! Kram o trevlig helg!!!!!

Floosan-livet som mamma sa...

bästa dagen på veckan, fredagsmyset står på bordet här också dock skulle jag somna pladask om jag korka upp en flaska vin, men gott vore det =)

lillaMy sa...

Ja jag tror tyvärr det samma att Calle åker ut men den stora vinnaren blir min favorit Erik så det gör inget.Kramiz och ha en kanon bra kväll.(Skål)

Sussi sa...

Jag tror också att calle åker ut! Erik och Tove är nog för omtyckta för att åka nu..

Kramisar

♥ Carina ♥ sa...

Jag röstar på west life...dom vinner :)
Kram älskade vän ♥

Susanne sa...

Haha fick för mig att det var lördag! Bra att du rättade mig ;o)

Kramen

Susanne P sa...

JAAAA!
Jag är JÄTTENÖJD!
JAG HADE RÄTT....IGEN!!!!!
Men någon mer konsert med dej blir det ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG igen...
Fast det förståss, det blev ju en himla fart på bloggen...(marknadsföring!)
Kraaaaam
Syster

Mia64 sa...

Hoppas du haft en mysig fredagskväll/Kram