måndag 14 december 2009

Märkligt!

Historiens gång:






Kan du förklara detta?

















Abraham Lincoln blev vald in i kongressen i 1846.
John F. Kennedy blev vald in i kongressen i 1946.

Abraham Lincoln blev vald som President i 1860.
John F. Kennedy blev vald som President i 1960.

Bägge var väldig upptagna av borgrättigheterna.
Bägges hustrur miste ett barn, medans de bodde i Vita Huset.

Bägge Presidenter blev skjutna och dräpta på en fredag.
Bägge Presidenter blev skjutna i hovet.

Nu blir det mycket märkligt:
Lincolns sekreterare hette Kennedy,
Kennedys sekreterare hette Lincoln.

Bägge blev mördade av en person från sydstaterna.
Bägge Presidenterna blev efterföljda av en från sydstaterna med namnet Johnson.

Andrew Johnson, som efterföjde Lincoln, föddes år 1808.
Lyndon Johnson, som efterföljde Kennedy, föddes år 1908.















John Wilkes Booth, som mördade Lincoln, föddes år 1839.
Lee Harvey Oswald, som mördade Kennedy, föddes år 1939.











Bägge mördarna blev kända med 3 namn .
Hos bägge är namnen sammansatta av 15 bokstäver.

Håll dig fast nu:
Lincoln blev mördad i en teater med namnet ”Ford”
Kennedy blev mördad i en bil av märket Lincoln, fabrikerat av ”Ford”

Lincoln blev mördad i en teater, och hans mördare sprang till ett varuhus för att gömma sig.
Kennedy blev skjuten från ett varuhus, och hans mördare flydde till en teater och gömde sig där.

Booth och Oswald blev mördade för vad de gjort.
Varför skedde allt detta på såhär?
Är det Gud, som vill visa oss, att han styr historiens gång?


Se här:

Det är helt otroligt:

1) Vik en ny $20 dollar sedel samman…










2) Vik den igen som bilden visar:













3) Vik den andra sidan på samma sätt, åt andra hållet:
















4) Vänd på den nu….


















Genom att vika en 20 dollar sedel samman på ett simpelt geometrisk mått, kommer det en katastrof fram,
som visas på alla 20 dollars sedlar!!!
Som om detta inte var nog, är detta vad du får se:

För det första: Pentagon i flammor…..




















Därefter Twin Towers


















Och se här.. !!





















Kan det visas tre tillfälliga katastrofer på en $20 dollar sedel?
Katastrof 1 (Pentagon)
Katastrof 2 ( Twin Towers )
Katastrof 3 (Osama)???

Se här också: 9 + 11 = $ 20 !!
9/11 = September den 11 är dagen, då Twin Towers och Pentagon möttes av angrepp.
Är det en tillfällighet?

Du bestämmer, vad tror du?

See You!♥

20 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Jag tror på kärleken ♥
& ♪♫ jag tror, jag tror på sommaren ♪♫...
& sedan så tror jag på dig :)
Kram

Susanne P sa...

Går det lika bra med en 5o kronors sedel??? (döhöööö)
Creepy....
Du vet vad jat tycker om sånt; intressant!!!!!
Vet du vad jag har gjort i dag? Någonting helt jätte creepy...Läs i min blogg senare i kväll...
kram
syster

Ama de casa sa...

Det där blev för komplicerat för mig...
;-)
Kram

margit sa...

Hej Camilla! Ja man undrar om det är slumpen eller???
Tack för blogghälsningen!
Lite vitt ute i morse..och nu när jag tittar ut igen så har det fallit ett tunt vitt lager..snö..
Båda kattern asitetr ute...Tessie på en stol utanför dörren...INTE MOGEN än att komma in. Hon bara tittar på mej när jag öppnar..Linus..sitter på fönsterbrädan..inte han "mogen heller" att komma in. Bara tittar på mej..Ärdom "mogna" då kommer dom inspringande i full frat när man öppnar...Gulliga är dom ..
Kram till dej!!/Margit

Gbgmamman sa...

Spännande värre! Sånt fascinerar mig. Ha en skön måndagskväll. Kram på dig!

Miruschka sa...

Alltså, helt otroligt, låter nästan för bra att vara sant. Tillfälligheter eller...? Kram tillbaka

Niklas C sa...

Svar: Vad kul att du ser fram emot tävlingen.. Då kan jag göra dig ännu gladare genom att berätta att det kommer komma en till tävling efter den.. Fick mail från ett företag till idag =)

Kram

nillas liv på pinnen sa...

WOW!
Jag är mållös.
Och sparar all info till min undervisning haha. =)

Maud sa...

Jag är helt förstummad!
Var sjutton hittade du dessa fakta?!
Lite scary!!
Men väldigt intressant.
Måndagskram

cecce sa...

What?? Det där var läskigt!! Sånt fattar jag liksom inte...
Nä, vad märkligt!
Som om det var förutbestämt...
eller skojar du??

Nu fick jag något att tänka på:-)
Kul inlägg!

Hoppas du har en fin kväll!

Niklas C sa...

Svar: Vad kul att du vill vara med i veckans superblogg ) Jag drar igång den på onsdag =)

Kram

soffie sa...

häftigt å skrämmande,
oj sånt där fascinerar mej fick den på mailen men är det sant tro jag har ej orkat kolla upp allt ,
Men häftigt är det,

♥ Sanna ♥ sa...

Sånt här gillar jag, var hittade du det här??? det är ju hur intressant som helst vännen!!!
Hoppas att allt är bra med dig försöker vakna upp efter helgens bravader ;)
KRAMISAR

Sussi sa...

Nackhåren reste sig lite på mig när jag läste om alla dessa samband.. Lite creepy är det allt ;-)

Kramisar

Floosan sa...

va tråkigt med allergier man känner sig lyckligt lottad att kunna ha djur hemma de ger en så mycket =) Ha en go vecka! kram

Sussi sa...

Jag lovar att inte skylla på dig om snön försvinner innan jul hihi

Tyvärr så gick det inte så bra i den där olyckan som var igår. En dam dog och två andra är allvarligt skadade! Fy vad fort det kan gå

Kramisar

Mia64 sa...

Godmorgon!
ja det är lite otäckt.Ha en bra dag /Kram

Mona sa...

Det där har jag oxå tänkt skriva om nån gång, men du hann före! :)
Ha en trevlig kväll!
Kram!

Lotta sa...

Hmmmmmmmm..........märkligt!

annas perssonliga sa...

Hej!
Vad är detta??? Är det sant... Läskigt. Hos dej hittar man allt man behöver veta och lite till!

Kramar