tisdag 29 december 2009

Göra stan!

Jo,jo.....
Vad gör man????
Går och går och går och går.
Och vart tar tiden vägen då man är på stan?
Vi har nyss kommit hem från en shoppingdag i Ö-vik.
Några fynd blev det dock inte för mig, men lite åt tjejerna blev det.
Lite kläder och tavlor och annat smått och gott.
Var även på ICA för att handla allt inför nyårsafton.
Ja,nu blir det inte något avancerat, för vi jobbar ,men jag och min jobbarkompis ska fixa en förrätt och varmrätt så vi får lite nyårskänsla.
Men så klart, hade inte ICA allt.
Så jag måste dit i morgon igen för att köpa det sista.

Nä,nu nalkas det middag och sedan två avsnitt av Glamour.

See You!♥

17 kommentarer:

Susanne sa...

Låter kanon med nyårsmys på jobbet, själv jobbar jag till 15.30 så vi får hoppas att jag hinner laga maten ;o)

Kramen

nillas liv på pinnen sa...

Glamour är intressant. Följde det i början av 90-talet. Sen råkade jag se ett avsnitt för något år sedan och det tog bara minuter innan jag var med i handlingen igen haha =) Samma karaktärer och samma (ungefär) intriger.

Sus sa...

Ja, tiden blir liksom tyngdlös när man "gör stan".
Glamour...just den lasten delar jag inte med dig men jag har massor med andra.;) Navy CIS tex. med flera ;)
Lycka till med allt gott till nyår. Jag ska anfalla affären i morgon...som så många andra!
Kraaaaaaaaaaam

Camillasrum sa...

Åh vad mysigt med shopping, det står högt på min önskelista just nu ;-) Är det inte typiskt att det alltid ska fattas nåt när man handlar?!Måste själv på Ica imorgon, igen..Ha en bra kväll, kram!

soffie sa...

kul med shopping då man hittar nåt,
ha en goo kväll
brrr det är alldeles för kallt nu,
kram

Lena sa...

Jag tycker att de bästa fynden är senare i januari. Då tänkte jag försöka ta min shoppingtur och hoppas på lite fynd.
//Lena

Lotta sa...

Visst är det typiskt att man inte hittar nåt när man vill...
Det låter som om ni hade en fin julafton..Stora kramen till dig

lillaMy sa...

Ja här har det också inhandlats lite till nyår för man är ju som sagt lite rädd att det ska ta slut.Kram och ha en bra kväll.

Sussi sa...

Vi ska in och handla allt inför nyår i morgon. Vi åker på dan så får vi hoppas det inte är allt för mycket folk!

Vilken rolig idé att fixa lite myspys på jobbet..

Ha en bra kväll
Kramisar

Camilliondollar Baby sa...

Har lagt ner mellandagsrean. Kläderna de rear ut är oftast bara skit, förutom skorna då. Det finns det massor av som är ursnygga och billiga.

Mia systeryster sa...

Galmour, det var jag helt fast i när barnen var små, går det fortfarande=D Ha en skön kväll!Kram

ewe sa...

sv; haha, det gick ganska bra faktiskt men ja, det var nog första och sista gången jag fickparkerade också ;)

FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA sa...

ska du jobba in det nya året? själv har jag lyckats bli ledig kvällen för en gång skull dock jobbar vi bara till 22.30 som längst så man hinner skåla in året men det mysigt med lite mys innan. Vad ska ni äta för nått gott?

Miruschka sa...

De enda jag vet som ser Glamour är du och min mamma. Jag följde den serien för många år sedan, men är säker på att jag skulle kunna börja se den igen och ändå förstå handlingen. De är inte dumma författarna, det är väl så det ska fungera! Kramar

Dansbandsfrun sa...

Heja Glamour! Det kommer alltid leva kvar och Brooke kommer alltid gråta ena dan o flirta andra... =) Hoppas ni får till god mat på nyår, själv ska jag bort så jag slipper laga...ska bara njuta av att själv va gäst. kramar

cecce sa...

Glamour såg jag 1991 och några år framåt.
Antar jag kan hoppa in i handlingen när som helst:-)

Rean har jag hållt mej från!
Men dottern!
Hon lyckas alltid hitta fynd!

Hoppas du får en riktigt mysig nyår trots jobb!
Kram

Susanne P sa...

Åhhh vad roligt att gå på stan. Att hitta något på REA. Att bara se på folk..."nej nu ljuger jag igen! Det är för sorgligt. Men jag ska säga dej; att i Egypten, där ljuger de från morgon till kväll...Va sa du nu rá?!" När man kan gå i skogen?
Kram Syster