onsdag 2 december 2009

Ops! I did it again...


Så var lyckan gjord.
I går åkte jag till apoteket för att se om receptet hade kommit.
Hör och häpnad.
Där fanns det.
Fick min efterlängtade Cocillana till slut.
Prisa Gud!

Vad som hände då jag skulle hämta medicinen, ska jag egentligen inte berätta, men jag gör det ändå.
Nä, förresten, jag börjar med att berätta vad som hände för en tid sedan.
Jag skulle backa ut bilen ur garaget och "råkade" köra på soptunnan.
David blev förbannad och skällde på mig.
-Du ska inte ha ett körkort. Det kunde lika gärna vara ett barn som stod där!
Två veckor senare backade David ut bilen ur garaget.
Och vad tror ni hände?
Japp, han backade på soptunnan så soptunnan sprack.
Gissa vad jag sa till honom då?
-Du ska inte ha körkort. Det kunde lika gärna vara ett barn som stod där!

Så,igår,då jag skulle backa ut bilen ur garaget.....PANG!
Soptunnan.....igen.
-Säg inget till Pappa,sa jag, till Sofia som satt bredvid mig i bilen.
När vi kom hem säger David.
- Körde du på soptunnan igen?
- Nä,sa jag och såg ut som om jag inte förstod vad han pratade om.
- Jag hörde ju smällen, sa David.
- Nä,det var jag som fes, sa jag.(Jag kom inte på någon bättre förklaring)
Jag tror han gick på det ;)
Så nu förväntar jag mig att:
Om två veckor kommer David att köra på soptunnan...igen :)

See You!

23 kommentarer:

Mia64 sa...

Godmorgon!
låter som den soptunnan står lite tokigt till, skönt att du fått din medicin.Ha en bra dag /Kram

lillaMy sa...

Hahaha kanske är dags att byta plats för soptunnan.Kram och hoppas nu medicinen gör sitt.

Gbgmamman sa...

Hahahahaha, ja det låter som att ni borde flytta på den soptunnan ja. Ha det bra och kramar!

Ama de casa sa...

Hahaha! Kanske dags att flytta på den där soptunnan?
:-)
Kram

Tintin Belisida sa...

Har sett en del fina bilder. Älskar att fota så jag blir glad när jag ser något i bloggar./Ser Andra Avenyn och känner till rubriken. Men jag vill hellre tänka att imorgon kan det komma nya GLÄDJEÄMNEN!!

moster sa...

Tänk så skönt att du nu har fått din medusin hoppas hostan dämpar sig......tips FLYTTA den jävla tunnan.Kramar

Tintin Belisida sa...

Har själv haft körkort i några år. Har väl vid något tillfälle kört lite för långt in i föräldrarnas garage. Men saker och ting har ju en väldig förmåga att vara "felplacerade"../När det gäller fotande håller jag helt och hållet med om att det viktigaste är att det är roligt. Har fått mycket beröm för mina bilder men det är ju så bra med just digitalkameror att man kan ta massor av bilder och ser resultatet genast. Kram tillbaka

soffie sa...

skönt att du fick din medicin,
å det kanske vore en ide'att flytta på soptunnan.
fes gick han verkligen på den ?
kramen

Rita sa...

Tur att medicinen kom till slut.
Vilket äventyr med soptunnan =) Har ni flyttat på den nu?
Krya på dig!
Kram/Rita

Miruschka sa...

Undrar hur er soptunna ser ut efter dessa häftiga möten med er bil! Ha en skön kväll, kram/Marie

Lotta sa...

Hrm.....ska ni flytta garaget eller soptunnan.....låt mig tänka....hrm....jag föreslåt garaget.....eller......*fniss*
Kram på dig och grattis til din lilla medicinflaska.

Sussi sa...

Hahahahahaha
Sambon tittar lite konstigt på mig nu för jag skrattar högt!! Det ska bli kul att läsa om två veckor när herrn i huset gör detsamma hihi

Skönt att du har fått din hostmedicin nu. Hoppas du får sova bra i natt nu

Kramisar

lillaMy sa...

Hoppas nu medicinen har hjälpt något eller att det gör det inom kort iaf.kram och ha en bra kväll.

cecce sa...

Ha ha ha!
Fantastikt kul!
Kram

Floosan sa...

låter som spotunnan lever farligt ;)

♥ Carina ♥ sa...

Men!! Dax att flytta tunnan :)
Kram

Dansbandsfrun sa...

*Asg* Tack för att du fick mig att skratta högt, det behövde jag!
Du får se mina pippekakor i morgon ;) kramis

Susanne P sa...

Ja ja, det händer den bäste...nu har ju inte JAG backat över någon soptunna dock. Räknas en brevlåda och en cykel?
Kram och hoppas att du får sova gott inatt!
Syster

Niklas C sa...

Hahahaha vad duktiga ni är som backar på soptunnan hela tiden :P Inte funderat på att flytta den? Eller den kanske sitter fast?

Hahaha

Kram

♥ Sanna ♥ sa...

Helt underbart hahaha eller måste säga så skönt att ngn anna gör lika dant jag bakade ner i ett dike mohaha idag så komlisen fick komma och dra upp mig vad säger man.....
KRAMISAR

Nette sa...

Ojojoj, Cocilliana är Guds gåva till människan! Hostan försvinner i ett nafs och man sover som ett barn! Förstår att du är lycklig! ;-)

För övrigt så finns det inget som säger att det inte var tunnan som attackerade DIG.. ;-)

Kram
Annette

annas perssonliga sa...

Jag är iof sig extremt trött men jag kan inte sluta skratta :)

Kram

Majken sa...

Hahhahahahaha Nä jag fes hahahahaha