fredag 16 juli 2010

Måscirkus.

När man inte har något att göra så kan man alltid göra som Sanna och jag gjorde i morse.
Måscirkus ;)
Sanna lekte fotograf och jag lekte cirkusdirektör ;)
Och måsar kan!
Kolla här:

Jag sa...

- Hoppa från taket.

















Applåder!!!

- Tackar!













- Nu....Gör dig till en fjäril!

















- Titta in i kameran!

















- Dansa balett!

















- Armarna...jag menar...vingarna uppåt sträck!















- Hur hoppar Janne Boklöv?













- Bli ett SAS plan!








- Ballansera på kompisens huvud!















- Stå på ett ben!












- Dansa pardans!

















Och här tackar måsen för sig ;)












- Så...Nu kan du flyga iväg!

















Se vad Sanna , jag och måsarna kan ;)

See You!

31 kommentarer:

cecce sa...

Vilka bilder!
Vilken uppvisning!!!

Kramar:-)

Madeleine sa...

Haaa haaaa, vilken uppvisning. Dessa måsar säger bara det. Ha en JÄTTE underbar semester. Kram Madde (min semester är över, börjar jobba på måndag)

Diana sa...

Fina bilder men något säger mig att du har för mycket semester (=tid över). Dags att börja jobba innan måsarna får för sig att gästblogga! :)

Mona sa...

Hahahaha, vad nära den verkar ha varit.
kram

Miruschka sa...

Ja, du verkar inte ha mycket att göra på dagarna, men har man semester så har man;)
Kram

Anonym sa...

Hahaha! Vilken cirkus!
Jättefina bilder :-)

Carina Sjölund sa...

Vilka roliga bilder! Ha en bra kväll :) Kram.

♥ Carina ♥ sa...

Haha, vilken show!! Vad mycket dom kan förutom skita och skräna :)
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Förresten vad har du bakat? Kan man få receptet ?
Kram kram

Susanne P sa...

Vad du är bra med fåglar ;))
Och vilka fina bilder Sanna fick till!!!
Jag är också nyfiken på vad du bakat!
kan du inte skriva ut receptet?? Och gärna bilder också :)
HA, HA, HA!!
Kram

Anonym sa...

haha kanske blir en ny komposition: måssjön
kram

diana sa...

Ni är ju nästan som brudarna som kan snacka med måsar...typ :)

FLOOSAN sa...

haha inte alla som kan skriva in det i sitt cv =)

Sussi sa...

haha här har vi en som har alldeles för mycket tid över. Fast fina bilder dock :)
Bra gjort att få måsarna att göra som ni ville ;)

Kramisar

Miss Juni sa...

I´m impressed!!

Sus sa...

Guud, vad fint!
Ni kan vinna pengar för detta fina bildspel...tro mig!

Jättehäftigt tycker avundsjuka djurtoken :)

Kraaaaaaam

Fenixmonas sa...

Så fint du har fått till det här! Jättebra!!! Kramiz

Åsa sa...

Måsar..... just nu gillar jag dem inte (de har skitit ner vår segelbåt) =(

Fröken Ellinor sa...

Vilka gigantiska måsar :) Vi har bara skrutt-måsar här på Gotland. Men väldigt fina bilder. Säger dock som Åsa ovan, de har en tendens att skita ner båten... :(

Kram och må så gott

Petra sa...

Vilken uppvisning ni fick på bild.

Gbgmamman sa...

Vilka underbara foton! Du är ju hur duktig som helst på att fota. Kul att se vad du gör på dagarna. ;)

Afrodite sa...

Hahahaha...vilket kuligt inlägg och vilka talaner ni är alla tre, fyra, eller hur många måsar som nu var inblandade i numret...svårt att se skillnad på dem ju...=) Måste ha tränat länge på dessa konster...?!
Kram och skön lördag!

ella sa...

fina bilder=)

Livsnjutaren sa...

Härligt vad man kan hitta på med en kamera och liten nypa fantasi. Kanon uppvisning ;)

Mia64 sa...

Haha härliga bilder/Kram

soffie sa...

haha va bra vilken show:)
jättefina bilder,
ha det toppen

Stattinskan sa...

Haha, du är helt galen OCH underbar ... men så är du ju ångermanlänning också ;-D

Maud sa...

Vilka skarpa bilder! Wow! Och roliga kommentarer, som vanligt! =) Kram

gunsan sa...

Hahaha vilka härliga bilder o vilken rolig ide att fota en fiskmås, själv hämtar jag inte direkt kameran utan jag flaxar istället med armarna;))
krmaizzzz

gunsan sa...

.....undra jag om inte jag alltid ska skriva krmaizzzz istället för kramizzzzz hihi......

Jeppe sa...

Måste bara säga;
Måsar? NEJ TACK!!!
Jag hatar att använda ordet HAT/-A/-AR så därför säger jag istället att jag OGILLAR måsar.
De blir fler och fler och är precis ÖVERALLT nuförtiden och attackerar vad/vem som helst och SKRIKER - bara förnamnet - som GALNA APOR.
Framförallt när man ska sova...

HURSOMHELST;
Det där var bara så FRÄCKT!
UNDERHÅLLANDE och BRA JOBBAT!!
...fast det var måsar.
Ni borde kanske skicka in det till ngn TIDNING!?
Kanske t.o.m. tjäna en peng...?
Tack för underhållningen! :)

/Jeppe - hård men rättvis