fredag 9 juli 2010

Fredag...

...Och ledig!
Kan det bli bättre?
Jo....
Det är klart att det kan bli bättre.
Efter jag har jobbat måndag,tisdag och onsdag.... blir det bättre :)
Sex underbara veckors semester!!
Men det kanske jag har glömt att säga....att om tre arbetsdagar har jag sex veckors semester ;)
Nu kan jag kan minsann börja att sjunga som Europe gjorde 1986......"It´s the final countdown..." :)

Men nu har jag tre underbara lediga dagar att se framemot.
Och fint väder ska det bli :)
För det har JAG bestämt!!!
Vi ska åka till svärföräldrarnas stuga för att sola,bada och åka båt, så det blir inget bloggande för mig i helgen.
Men,men...
Jag säger som Arnold Schwarzenegger ...
- I´ll be back :)

Men nu tycker jag att vi sjunger som Hasse Carlsson....





See You!

37 kommentarer:

Marran sa...

Jag hoppas du får en underbar semester med mycket sol :)

Ja nu kommer det säkert inte vara något problem att få hit honom !

Fenixmonas sa...

Klart det blir fint väder! återhämtning och rekreation behöver ju även solen, men i morgon är den tillbaka igen!! kramiz!!!

Stattinskan sa...

Njut, njut, njut av lata dagar :-)

♥ Sanna ♥ sa...

Självklart får du sol och värme ;)
önskar dig en underbar helg sötis
kramisar !!!!!

gunsan sa...

Ohhh vad skönt det låter med sol bad o båt;))
men vi får nog ta och ropa fram solen, undra just vad den tog vägen;))
kramizzzzz

Sussi sa...

Klart som sjutton vädergudarna inte vågar gå emot en Camilla som bestämt att det ska vara fint väder!! Herregud nej hihi
Hoppas nu att din önskan slår in. Annars kan du får låna lite solstrålar av oss. Vi har fått massvis senaste veckorna. Det syns på gräset också. Det är inte så grönt längre..

Ha det så himla härligt dom här lediga dagarna. Snart har du 6 veckor till :)

Kramisar

Tigris Predikantan sa...

Ha en härlig helg! Skönt med folk som inte klagar över värmen!
:)

Carina Sjölund sa...

Får önska dig en trvlig helg med mycket sol. :) Kram på dig.

Fröken Ellinor sa...

Åh Noice, det var inte igår. Hahahahaha du har så rätt så rätt. Kram

Afrodite sa...

Underbara Noice! =) Och underbara ledighet som skymtar där, om hörnet! It's the final countdown, indeed! Håller tummarna för fint väder i helgen! =) Kram och ha det gott!

Diana sa...

Då blir de sista tre dagarna på jobb mer som ett gästspel. Lagom. :)
Men vad är det för idé att sticka iväg utan internet, fyyyy!

Petra sa...

Låter som en helt underbar helg som väntar. Må så gott.
Kramar

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

noice var mina stora idoler när jag var 13 år!

Sus sa...

Ha det nu riktigt gott på din pre-semester!
Du ska se att vipps är nedräkningen gjord och SEMESTERN är igång :)

Kraaaaaaaaaaaaaam

Anonym sa...

gud så skönt med 6 veckors semester. vi saom är yngre får nöja oss med mindre :)

Bara Jag sa...

Ledighet och sol är onekligen en bra kombination - NJUT!!

Kram!

Madeleine sa...

Du får ha en toppen helg med sol bad o god mat/dryck. Kram Madde

Diana sa...

Sv: Hade jag varit du så hade jag skilt mig och skaffat svärföräldrar som har stuga lite närmre mänskligheten och internet... ;)

♥ Carina ♥ sa...

Med risk för att få ofrivilliga ryckningar, klåda och irritation tycker jag att du genast ska se till att skaffa mobilt bredband. Åtminstone för vår skull ;)
Kram vännen och ha d gott i helgen!

ansepanse sa...

vad härligt det låter med 6 veckors semester, hur kommer det sig att du kan ha så många i ett kör
SV: då har vi betydligt närmare till Ikea än du har
kramar

Mia systeryster sa...

Låter som en underbart skön helg. Fortfarande avis på dina 6 veckor;) Kram

Miss Juni sa...

Fast jag är mitt uppe i semestern, kan jag inte låta bli att känna mej lite avis...sex veckor...herregud så skönt!!! (Skön helg i stugan!)

pillan sa...

jag har semester , jag har semester , jag har semester ....om du inte hörde ??
JAG HAR SEMESTER !!!!
Skönt

Åsa sa...

Trevlig helg. Ser ut att bli fint väder.

diana sa...

Ha en finfin helg :)

Susanne P sa...

Får du abstinens så finns jag här...med mobilt bredband och allt! ;) Det är ju inte så långt emmellan oss trots allt!
Vi lär synas ;))
Kram

soffie sa...

3,2,1 å tjohoooo va härligt för dej med semester,
å du den låten är verkligen så himla bra,
kram å trevlig helg

Margit sa...

Sänder dej Camilla en liten hälsning! Önskar dej en trevlig semester!!!
Jag jobar i helge. skall snart krypa ner i sängen o sova...
Kram vännen!!

Sussi sa...

Ja då var lördagen här. Hoppas vädret är till belåtenhet. Här skiner solen.. som vanligt! ;)

Sv. Hmm jag var ensam när jag provade teét så den där hångeleffekten blev det inte mycket med hihi

Ha en superkul helg
Kramisar

Nette sa...

Förstår att du börjat räkna ner! Det gör jag med, fem arbetsdagar kvar nu! :)
Ha en underbar helg!
Kram
Nette

Mia64 sa...

Ha en skön helg/Kram

Mona sa...

Hoppas att din semester blir lika bra som min!!
Kramen!!

Rita sa...

Önskar dig en underbar semester!
Kramis/Rita

Åsa sa...

Ojoj, el grande nedräkning alltså! Härligt! och härligt med en lång-helg också.

Anonym sa...

Lyllo du som får semester... En Ama de casa är aldrig ledig... ;-)
Kram!

cecce sa...

Finns något sm heter mbilt bredband, vilket jag slåss med just nu (segt som sjutton...)eftersom jag är i sommarhuset.
Hoppas du haft en skön helg och njutit av sol och bad.
Skönt för dej att snart va ledig!
Kramar

Susanne P sa...

Tack för en härlig dag i går!
Kram