måndag 12 juli 2010

BUUUU!!!

Blev ni rädda?
Hahaha...
I´m back!
Trodde ni att David ramlat av båten och att jag hamnat i Finland? ;)
Hahaha..
Nä...vi hade det så underbart så vi bestämde att ligga över där en natt till.
Nu har jag fått en liten försmak, på hur det känns att ha semester.
Två dagar till....så vet jag exakt hur det känns :)

Som sagt...vi har haft det hur underbart som helst, så jag inte med ord beskriva.
Så jag säger det med bilder i stället :)



























Men riktigt lugn och ro fick jag inte.
Nä...
Paparazzin var förstås ute där, för att få en bra bild på mig ;)













Och om jag badade?
Japp...
Flera gånger!!
















VA!?
Är inte det där jag?
Men tänk att det är det!!!
Men ursäkta då.... att jag glömde raka mig på bröstet och att jag glömde ta på mig bikiniöverdelen ;)

Tror ni mig nu då?

















See You!

32 kommentarer:

Mona sa...

Hoppas att du oxå får fint väder på din semester! Jag har inte badat än....men jag ska väl. Tror jag.
Kram

Miruschka sa...

Trodde faktiskt du var en badkruka;)
Härliga bilder på härliga människor!
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Va?? är du i plurret?? Vem puttade i dig?
Härliga bilder!
Jasså, du fick inte vara i fred för Mammarazzin. Då får man väl se dig i nästa nummer av Hänt Extra :)
Kram

Sus sa...

Härliga bilder!
Men vem har lagt Ditt huvud på en sten..sådär fräckt? Skruva genast dit det igen :D
Bra! Välkommen tillbaka!

Kraaaaaaaaaaaam

Diana sa...

Härligt!
Då är det bara att gå in och gästspela lite på jobb. Jag funderar på om det verkligen är lagligt att jobba när det är så här varmt, puh.

Mia64 sa...

Japp det stämmer att jag sitter på en toalett jag fann efter en skogsväg.Ha en skön måndag /Kram

Anonym sa...

alla börjar sin semester när min är slut. fubbans!!!
kram

Tigris Predikantan sa...

H:Ä:R:L:I:G:T !!!

Carina Sjölund sa...

Vilka härliga bilder! Din semester närmar sig med storm steg :) Kram på dig.

Petra sa...

Ser ut som ni har haft det underbart.

Kram

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

så härligt det ser ut!

diana sa...

Hick. Blev lite rädd här. Ser ut om ni haft det bra :)

Susanne P sa...

Joo,ru, mej slipper du inte ens när du smiter iväg... ;)
Kram

Mia systeryster sa...

Åh, vad härligt, det där är riktig sommar det!!Kram

pillan sa...

wooow skulle jag aldrig göra om det inte var medelhavet och grönt vatten ...

soffie sa...

underbara bilder å va mysigt ni haft det,
kram

Fröken Ellinor sa...

Riktigt fina bilder och ni verkar ha haft det sjukt trevligt, klart man ligger kvar då.

Yes, de hade lämnat bebisen. Vi parkerade brevid och min sambo sa: kolla, där ligger en bebis och sover.

Först trodde vi att föräldrarna var i närheten, typ var ute och slängde sopor eller något men efter att ha väntat ett tag så kom ingen. Vi hade bråttom och det samlades fler folk.

Vet att någon ringde polisen och det med all rätt, då hade bebisen suttit själv vad vi vet i 35 minuter....

Folk är som sagt inte kloka.

Kram på dig

Diana sa...

Sv: stackare, måste ni ha plastförkläde? Det behöver vi bara ha om det är magsjuka eller nåt annat smittsamt.
Tänk om vi fick magsjuka nu... ojoj... och munskydd. Puh. Peppar peppar. Sov så gott!

gunsan sa...

En simmande Camilla, härliga tider;)) Otroligt härliga bilder, förstår att ni stannade kvar.
Nu du..........har du snart semester;)) kramizzzzz

Fenixmonas sa...

Å´så härligt! Förstår att du vill stanna kvar!! Jag har inte badat i Sverige än, men det kanske kommer! Kramiz

Afrodite sa...

Ser HELT underbart ut! Och nu är det snart semester!!! På riktigt! =) Ha en skön sådan!
Kramiz

Åsa sa...

Ser väldigt bekant ut, stället ni var på.

cecce sa...

Vilka härliga sommarbilder!!!
Semester är verkligen lovely!!

Kramar

Miss Juni sa...

Ser HELT underbart ut!!!!!!!!!!!

Sussi sa...

Ååå vad härligt det såg ut! Kan tänka mig att det varit superbra..
Det ser riktigt skönt ut i vattnet. Tänk att du var så tuff så du kom i ;)

Nu är det väl bara 1 dag kvar :)

Sv. Jodå, som tur var har jag garanti på datorn kvar.

Kramisar

Stattinskan sa...

Gud vad härligt det ser ut ... Vart någonstans var ni?

Marran sa...

vilka mysiga bilder :)

Anonym sa...

idag ska jag med åka o bada. fast poolbad då
kram

Bara Jag sa...

Att man aldrig kan få vara i fred för dessa paparazzis!! Ser ur som ni haft rätt bra ändå. Ser fram emot att se dig i "Se och Hör" :-)

Madeleine sa...

Det ser jätte härligt ut... Du får semester o jag börjar jobba på måndag. Kram Madde

Mia64 sa...

ja ibland säger bilder mer än ord/Kram

Anonym sa...

Du sa det själv - UNDERBART!
:-)