tisdag 27 juli 2010

En liten tripp.

Igår åkte vi till "Björkarnas stad"....
















....Umeå, på en liten shoppingtur.
Ja...shoppingturen var liten... för jag tjänade inte många ören på dom två saker jag köpte.
Inget alls, om jag ska vara ärlig :(
Men det bidde en ny väska och det bidde ett par nya skor.











På vägen upp till Umeå såg vi en buss och en bil som kört av vägen.
Det gäller att snabbt ta upp kameran ur väskan ,knäppa fort som f*n ,för att hinna få en bild på det man vill .
Det gick... så där :)











Jag måste öva på min snabbhet, för jag hann inte ens knäppa kort på min lunch ,innan den försvann ;)













Men snabb är jag att få gratulera min syster för hennes 10000 besökare på sin blogg.

See You!

27 kommentarer:

Miruschka sa...

God morgon...
Skitläckra skor:)
Men jag blir lite orolig för dig, menar du att du inte tjänade några pengar igår?
Håller du på att tappa greppet människa???
Sv: ska änglatrumpeter övervintra? Herregud, då har jag fyra blommor som jag ska försöka få att överleva vintern.
Vojne,vojne...
Kram

Sussi sa...

Även om du inte tjänade något på dina inköp kanske nån annan i familjen gjorde det på sina? Då räknas det fortfarande som att du har tjänat pengar.. ;)
Men du var ju snabb som bara den ju. Fick ju med fronten på bilen i alla fall. Min mobilkamera tar evigheter på sig att ladda upp kameran så där är det inte någon tanke på att försöka ta spontanbilder inte.
Fast som du skriver.. lunchkort får du nog träna på ;)

Kramisar

Diana sa...

Det är du och Ama som har bråttom med maten. :) Du shoppade inte mycket, men snyggt!

Anonym sa...

haha tallriken var ju kvar iaf¨
kram

Margit sa...

Tack frö tipset med Grtunsuna hembygdsgård...det får bli en annan gång.
Ja så du har varit o schoppat! Jag köpte sånadär skor på försommaren..hr inte haft dem ofta..inte så bekväma..men snygga..Hade inte ens med dem på semsestern...
Otäckt med olyckor....det kan hända så snabbt..och vips!!!
Maten som försvann..från tallriken...det var völ en tjuv....???
Kram på dej!!!

Åsa sa...

Hur kan man tjäna pengar på att shoppa??? Det låter som en omöjlig ekvation =)

gunsan sa...

Isch, det var väl i den olyckan som det var en liten familj som blev splittrad......
Tuff väska o snygga skor, skulle också vilja bli ny ägare av en väska, är liksom lite väsktokig;)
Inbillar mig nu att lunchen var supergod, det var nog därför som du inte hann med att fota;)
kramizzzzzz

Afrodite sa...

Hahaha...men den måste ha varit väldans god, lunchen alltså...=)
Vilka supersnygga dojjor!! Anar jag lite lila på dem...?! =)

Sv: Nä, ingen närmare presentation behövs...du är lika trogen hos mig, som jag är inne hos dig, vilket är najs! =)

Kram på dig!

♥ Carina ♥ sa...

Tja, man kan ju inte lyckas jämt. Du är ju annars en expert på att "tjäna" pengar när du shoppar, trösta dig med det :)
Kram

Carina Sjölund sa...

Vad roligt med en liten tripp :) Snygga skor du fyndade. Ja,det är första året för Robert att jobba. Kram

Helene sa...

Hej.
Jätte-snygga skor, häftiga = )
Va kul för din syster !!
Här skiner solen idag och jag är GLAD.
Hoppas den är hos dig oxå : )
Kram Helene.

Anonym sa...

Fina fynd! Jag tycker det är bättre att betala fullpris för något man verkligen vill ha, än reapris för nåt som man egentligen tycker är "sådär" :-)

lillaMy sa...

Dom skorna har jag tittat på många gånger för dom är super snygga men tyvärr inte köpt dom (ännu) Kramiz

Petra sa...

Vilka fina saker du fick köpt.

Susanne P sa...

Det var väl ändå tur att du inte kom hem tomhänt! :)
Kraaaaam

gunsan sa...

SV: hmhm, jag hittar inte någon knopp......ännu;))
kramizzzz

Sus sa...

Attans snygg väska och attans så snygga skor!
Var på stan idag men orkade inte brottas med alla ANDRA galningar på rean.

Ha det gott! Kraaaaaaaaam

ella sa...

såg den olyckan på tv:/
snygga skor=)
hoppas du har d bra idag

Madeleine sa...

Snygga skor. Kul med en liten roadtripp ibland. Kram Madde

soffie sa...

Trevlig dag du haft å snyggt du shoppade!
ha en goo kväll

Susanne sa...

Så långt upp i landet har jag aldrig varit.
Snygga skor!!!

Kramar till dig

Anonym sa...

då gör du iaf din röst hörd
kram

cecce sa...

Hej!
Vilka coola saker du köpt:-)
Du är en sann bloggare.
Alltid redo...med kameran alltså:-)

Kramar

Miss Juni sa...

Snygga skor! (Nästan lika snygga som mina...) :)

ansepanse sa...

shopping? en regnig dag :) kolla bara vad jag gjorde, jag shoppade också :)
kramar

annas perssonliga sa...

Hej!
Snygga skor!! Menar du att du inte tjänade någonting?? Ingen rea eller något du tänkte köpt men lät bli....

Usch,läskigt med olyckan!

Ha en fin dag!
Kram

diana sa...

Skorna är ju helt faboulösa :) Väskan är snygg. Maten var god eller?