måndag 9 november 2009

Uppdrag!!







Fick ett uppdrag av Mona.
Jag ska säga 10 sanningar om mig själv.


1. Jag hatar att tanka bilen.(Tankar bara på Statoil på pump 5, vid akuta tillfällen.)
2. Jag vägrar att besikta bilen.
3. Jag har aldrig bytt däck på bilen.
4. Jag är en slarver som gillar att städa.
5. Jag älskar att se på tv.
6. Jag är jätte dålig på matematik.
7. Valde min gymnasielinje bara pga. att den linjen inte hade matematik.
8. Min tioåriga cykel har dubbarna kvar.(Bra däck ;) )
9. Jag måste hålla för näsan då jag är under vatten.
10. Jag är rädd för trånga utrymmen och det övernaturliga.



Nu skickar jag denna Award till 3 personer.

Lotta.
Susanne.P..
Lilla MY.


Ni får sedan skicka detta vidare till 3 personer+bilden!!!

See You!

13 kommentarer:

Sussi sa...

Många av punkterna här passar väldigt bra in på mig med ;-)
Inte alla men många hihi

Ha en bra måndag
Kramisar

Mia64 sa...

Godmorgon!
ha den bästa måndagen /Kram

Miruschka sa...

Punkt 6 och 7 kunde ha varit skriven av mig!! :)) Ha en bra måndag/kram

cecce sa...

Hm..känner igen mej. Bilen och matematik! Två tråkiga saker i livet!
Har också fått en utmaning men jag har ännu inte hunnit kolla vad den går ut på!

Hoppas du har det bra!
Kram

margit sa...

Hej Camilla!
Ja då vet man lite om dej då... I Husum, har dom Statiol mack där..eller?
Läste i min dotters blogg att pappa Roland (mitt x) varit i KYRKANS HUS i Husum i går...du kanske känner igen PRÄSTENS NAMN...Roland Ahlstrand..
Ja ni börjar ha lite vit snö på marken..förstår jag..
Önskar dig en fin vecka och KRAM!

Ama de casa sa...

Dubbar? På en cykel? Det fattar jag inte...
Aha - du kanske inte cyklar så mycket ;-)
Kram

Ama de casa sa...

PRISET!!! Var är PRISET???
Jag gissade ju rätt ;-)
Kram

lillaMy sa...

Tack vännen den tar jag med mig.Kram

Lotta sa...

Den ska jag göra imorgon, promise.
Sen ska jag lägga den fina awarden i min sidokolumn (om de får plats för allt jag har där).
Nu säger jag godnatt och sov så gott

Nette sa...

Jag håller med, matematik är inget kul! Och min underbara Skeppshult-cykel står just nu och rostar ute när jag egentligen borde ställa in den för vintern. Bra att du påminde mig, tack! :-)

Kram
Annette

Sussi sa...

Hoppas du får lite solsken idag :-)
Som det ser ut här är det grått och trist än så länge.. :-(

Ha en riktigt bra dag
Kramisar

Daniel sa...

Då e två som inte kan matte alls. 1+1=5

Lotta sa...

Mission completed...
Kram