fredag 27 november 2009

Underbara fredag!

Jag älskar barn och deras tankar och funderingar.
Här kommer lite roliga tankar, från små barn.

En gynekolog är en som inte vet så mycket om halsen på folk.
ERLAND 6 ÅR

Skillnaden på tant kroppar och mans kroppar är att Tant kroppar har flera hemliga rum i bägge ändar.
MIKAEL 6 ÅR

Kvinnor består av äggstockar och så tänker de mer.
SIRI 6 ÅR

Mannen slutar aldrig att göra celler, men han kommer i en sorts ålder han också. Den kallas panikåldern.
STINA 9 ÅR

Det finns många sorters hud. Förhud är till exempel huden som man har framtill medan bakhuden är huden som man har på baken.
THERESE 6 ÅR

Farmor tycker inte om att sola toppless. Det är för att hennes toppar har blivit lösaktiga.
STINA 6 ÅR










































Han/hon, vår arkitekt i Mora - ni vet Badstubacksbron ...

... hade inte en tanke på solen när den här muren designades!


Nu ska jag göra mig klar, inför kvällens bravader.
Tyvärr har jag inte tid att kolla vad ni har haft för er idag ,men i morgon har jag nog all tid i världen.
Så då ska jag kolla runt lite.
Önska er alla en trevlig fredagskväll.....för det ska jag ha :)

See You!

10 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Hoppas du får lagomt trevligt, så du slipper "magsjukan" i morgon, hihi
Kraaaaam

Susanne P sa...

Redan???
Det var väl LIIIITE tidigt för allt detta, eller...????
Jag ringer (tyst & försiktigt) imorron för att få en uppdatering av kvällen!
(Jocke kanske kommer hem med in-side-information...)
Kram & ha en underbar kväll & gör ingenting som jag skulle göra!
Kram
Syster

Miruschka sa...

Hoppas du slipper blykepsen i morgon!! Men det är nog värt det isf. Ha en jättebra kväll, kram/Marie

soffie sa...

haha ungar är för härliga(allt som oftast iallafall)
ha en underbar fredagskväll

lillaMy sa...

Hihi tack för dom goa skratten visst är dom underbara dom små liven.kramiz

Floosan sa...

åh va gulligt, det är så underbart med barns funderingar och tankar, önskar att jag hade skrivit ner alla mina barns funderingar =)

Susanne P sa...

(OBS! nu skrivar jag väldigt, väldigt tyst & försiktigt så att det inte låter SÅ himmla högt när du läser detta. Jag förmodar att du inte läser detta förrän sen lördageftermiddag...)
Du har fått en utmaning av mej!
Kram (& krya på dej!)
Syster

Lotta sa...

Underbart är det alltihop...Muren..ja vad ska man säga om den...hihi.
Leeeeedig dag idag har både du och jag....sköööönt...
Kramar

Mia64 sa...

Godmorgon!
ja det var många kloka ord.Hoppas du fick en trevlig fredagskväll och önskar dig en skön lördag/Kram

annas perssonliga sa...

Ha,ha, helt fantastiskt. Både barnens tankar ocj solens gång...

Alltid lika trevligt att kika in här och få sig ett gott skratt :)

Så bra att du fick en riktig kalaskväll igår.

Kram