lördag 28 november 2009

Trött lördag!





Jag fick en utmaning av Cecce OCH Susanne som jag tycker verkar vara rolig:

3 saker som jag kommer ihåg som om det vore igår:

* När mina två tjejer föddes (-95,-97)
* När min syster kom och väckte mig en morgon och sa att vår älskade farmor hade avlidit. (Alldeles för tidigt,hon var bara 62 år.)
* När Noice uppträdde på Kornsjö, men jag var för liten för att komma in. Men syrran...hon gick in hon :(

3 saker jag ogillar:

* Trånga utrymmen.
* Vintern.
* Lever.

3 saker jag gillar:

* Mina underbara barn.
* Min underbara man.
* Alla mina underbara vänner.

3 bloggar jag följer dagligen: (jag följer flera roliga, trevliga bloggar… nu blev det svårt men det får bli…)

* Carina
* Susanne
* Cecce


3 låtar jag lyssnar mycket på nu för tiden:

* Allt som går på radio Rix :)


3 Tv program jag följer:

* Desperata hemmafruar.
* Idol
* Glamour.

3 bloggvänner jag vill skicka detta vidare till:

* Dansbandsfrun.
* Mickis blogg.
* Lilla MY.



Gårdagens utgång blev så underbart lyckad,trots min förkylning.
Jag och mina underbara jobbarkompisar åt först en god middag och sedan tog vi taxi till krogen.
Det var jätte mycket folk ute, men det var inte många man kände,utöver personalen på mitt jobb.
Det visades sig att nattpersonalen också var ute, för att svänga deras lurviga.
Så det blev en stor personalfest kan man säga ;)

Men det bästa på kvällen var, att bandet som uppträdde,spelade skitbra.
Och då menar jag skiiit bra.
Vet ni varför?
Jo,dom spelade och sjöng en Noice låt :0
Snacka om att jag rockade.
Jag tycker synd om mina jobbarkompisar, som fick se eländet.
Jag hoppas att dom inte fick mardrömmar av min dans till "I natt är hela staden vår".
Men ooooo,vad bra det var.
Sången alltså,inte min dans ;)
I dag är det inte lika roligt.
Trött som en gris.
Men det är det värt.
Jag hade ju det sååå underbart roligt i går.

See You!

16 kommentarer:

Åsa sa...

Visst hade vi skoj!!!! Å du e sååå duktig på både sång o dans;)..... Kram

Sussi sa...

Den där smällen tar man gärna när man haft en sån kul kväll som du verkar ha haft! Kul att dom spelade en Noicelåt :-) Dom kanske skulle ha spelat fler så du fick rocka loss lite till hihi

Hoppas du piggnar till på kvällen
Kramisar

lillaMy sa...

Absolut så antar jag utmaningen men det kanske får bli i morgon om det går bra?Jag har lite saker jag måste ta tag i här men lovar att återkomma.Kram och ha det skönt nu.

Ingrid sa...

Hej Camilla!
Har hittat din blogg och passar på att önska er en mysig första advent.
Hoppas att det är okey att jag hälsat på?
Kram/Ingrid

cecce sa...

Ha ha!! Jag kan se dej där på dansgolvet!!:-)
Härligt!!

Du klarade utmaningen galant!

Vila nu!
Kramar:-)

Ama de casa sa...

Hahaha! Jag märker att du inte alls är långsint... Inte alls...
Det där med syrran och Noice - det verkar ha etsat sig fast ordentligt ;-)
Kram

Mona sa...

Kul att svänga omkring på dansgolvet!! Älskar att dansa, men gör det sällan. Tyvärr!
Kram!

Dansbandsfrun sa...

Ok ska se vad jag kan göra när jag hinner. Ska bara (viskar bara till dig nu) lära mig hur f*n man länkar så jag kan hänvisa till dig ;) kram

Ama de casa sa...

Även om hämnden är ljuv så räcker den tydligen inte för att utplåna stora trauman :-)
Kram på dig!

Lotta sa...

Vad roligt för dig. Jag är säker på att kompisarna uppskattade din dans....vad gör man inte för att roa andra....
Hoppas att du mår bättre nu framåt kvällen.
Kram på dig.

Lotta sa...

Jasså så pass.....hihi..
Kramizar

Dansbandsfrun sa...

TACK snälla goa gumman, för en skitbra beskrivning. (jag publicerar den inte för då skickar folk en dumstrut till mig i veckan) hahaha men jag ska verkligen ta mig i kragen o lära mig nu. KRAM o tack igen!!!

Susanne P sa...

Kul att du fick höra dina favvosar tillslut!
Nu ska jag påminna dej om en viss blommbukett, en viss Idol-vinnare, en viss syster som vräkte sig över scenen för att få tag på blommorna, ett viss Ö-vik Big Band-spelning, inte allt för länge sen...
Hur länge ska du älta detta med NOICE???!!!
Du var ju SÅ LITEN då lillasyster...
"Men vänta du bara...en dag då bryter jag ner dej, pappa Efraim..." (citat från Pippi Långstrump, som förövrig både min syster & jag kan utantill, om nu någon är intresserad!)
Kraaaaaam
Syster

soffie sa...

men å va roligt du hade det!
Å vilken kul utmaning,
hoppas du kan sova gott inatt,

Mia64 sa...

Godmorgon!
vad kul att det blev en bra kväll /Kramen

lillaMy sa...

Nu har jag gjort utmaningen.Kram