måndag 2 november 2009

Törnrosa...








Inatt har jag sovit som Törnrosa.
Dock inte i 100 år men i 12 timmar.
Och inte blev jag väckt av en prins.
Inte en äkta i alla fall.
Jag var så trött igår så jag lade mig för att sova redan klockan nio.
Och alla som kan räkna,då menar jag er brunetter ;)
så vaknade jag klockan nio i morse.
Men tror ni jag känner mig pigg för det....Nä.
Trött som en gris.
Men idag MÅSTE jag städa,tvätta och åka och handla.
Jag MÅSTE även ta bort det svarta på mina naglar.
Och det innan klockan tre för då MÅSTE jag åka till jobbet.
Som ni ser har jag många MÅSTEN idag.
Och har jag tur så MÅSTE jag hämta mina nya glasögon.
Eventuellt skulle dom vara färdiga idag.
Nä,nu ska Törnrosa städa vidare.

See You!

12 kommentarer:

lillaMy sa...

Här städas det och tvättas med.Jag tycker det låter som en bra ide att önska dig en spikmatta i julklapp för jag tror dom gör nytta på många sätt.Jag halvligger på min nu när jag sitter i soffan och man blir alldeles varm och skön om ryggen.Kram och ha en bra dag.

annasperssonliga sa...

Ha,ha,nä 12 timmars sömn vore en dröm för oss... ändå blev det en tidig kväll igår.
Ha så kul med städning och annat fix.

kram

Miruschka sa...

Vad spännande med glasögonen! Får du 2 par för priset av ett, eller till och med 3 för 1? Roligt att byta efter humör kläder. Ta det lugnt idag, stressa inte upp dig! Kram

Susanne sa...

Skönt att få sin törnrosasömn, jag har sovit bra också men somnade inte förrän efter tolv.
Här städas det också för fullt

Kram

♥ Carina ♥ sa...

Hoppas du MÅSTE hämta dina glasögon idag :)
Jag hade en massa energi igår, städade, tvättade, bytte gardiner och renbäddade men inte idag. Är sååå trött, jag tror jag har min dagen efter dag idag, öhh...förstod du det där?? Javisst ja, du är ju brunett nu!!
Löv you 2

Ama de casa sa...

Ibland är det helt enkelt fullt av MÅSTE-n!
Hoppas du hann med allt :-)
Kram
PS: Vissa MÅSTE-n kan vänta lite ;-)

Sussi sa...

Vad skönt med så många timmars sömn. Själv sov jag ca 5 ½ timme!! Även en blondin kan räkna hihi

Jag tog bort mitt svarta nagellack precis innan jag gick och la mig igår annars hade jag nog åkt till jobbet med det..

Kramisar

Mollan70 sa...

Vad skönt att få sova ut. Det behövde du säkert;)

Dansbandsfrun sa...

jättesömnig kvällskram ;-)

Daniel sa...

Jag kan vara din prins vetja å ge en puss!

lillaMy sa...

Dags att vakna hihi.Kram och ha en bra tisdag.

Wånkan sa...

Badrumsrenovering låter jobbigt och dyrt = )

Hoppas det går enligt planering! Lycka till!