fredag 13 november 2009

Nog är det förb.....




Detta är ju MIN dröm :(









Satan!
Helvete!
Jävlar!
Förbannat!
Fan!
Shit!
Shit!
Shit!
Finns det flera svordomar?
Ursäkta mitt ordförråd men...
Här har jag varit inställd på att få ett nytt badrum.
Men vad händer?
Igår när David tittade under varmvattenberedaren som står i tvättstugan, såg han att golvet var ojämnt.
Alltså...ev. en vattenskada!!!
Så där kanske mitt nya badrum gick upp i rök.
Visst...jag får en ny tvättstuga istället,men va fan...
Det är ju ett badrum jag vill ha.
Och vi som har kollat på badrumsmöbler och skaffat oss två offerter.
Jag som väntat så länge på ett nytt badrum.

Grrrrr,vad arg,ledsen och besviken jag är.

See You!

19 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Om det är en vattenskada då måste ni ju ändå göra om!! Eller??
Du ska se att det ordnar sig. Det är bara dagen(fredag 13:e) som "luras"
Kram vännen

Susanne P sa...

Ja, jag kan fler ord men de får jag bara säga i garderoben!
Osis syster! Tycker faktiskt det!
Och du, uppfinningen skulle kunna heta någonting på t...tele..någonting sånt. Kanske teletrut ELLER telefon!
Kram
Syster

Mona sa...

Det ska jävlas, (ville bara fylla i lite fler svordomar). Vad snygg du var på bilden med grönsaker. Hahaha, cool brutta.
Kram!

Susanne sa...

Tråkigt, men en vattenskada är nog viktig att ta hand om.
Ha en trevlig fredag

kraam

Lotta sa...

Jag lider med dig och förstår din frustration....
Hoppas jobbhelgen blir bra...
Kram på dig

soffie sa...

nej men så trist hoppas verkligen det går att fixa till utan det blir alltför dyrt,
Massor av fredagskramar till dej å guuu va snyggt badrummet va du visar.

Miruschka sa...

Stackars dig, jag förstår verkligen hur förbannad du är! Ditt drömbadrum är jättesnyggt, hoppas innerligt att du får det snart. Många tröstkramar/Marie

Ama de casa sa...

Gud vad trist! Stackare...
Hoppas det inte är så stort, så att du kan få ditt badrum snart i alla fall.
Kram, vännen.

blyger sa...

Ni kan bygga en bubbel pol i tvättstugan om ni ha en sån otur så att ni måste renovera

Sussi sa...

Hoppas verkligen att du får ditt badrum som du drömmer om!
Ojämnheten kanske bara är en ojämnhet!!? Förhoppningsvis..

Kramisar

cecce sa...

Näe!! Vilken otur! Typiskt va? Aldrig får man va glad! men du...vattenskada...tar inte försäkringen sådant eller???
Hoppas det löser sig. Håll drömmen vid liv!
Kramar!

Mia64 sa...

tråkigt när man sett framemot något /Kramar om

♥ Carina ♥ sa...

Ja tyvärr så har anmälan till swappen gått ut. Du får hänga på nästa år :)
Natti natti vännen ♥

Anonym sa...

ush!Vad tråkigt...
Jag tycker oxå badrum ska vara någorlunda stora och trivsamma.Tittade på en jättefin lägenhet för ett tag sedan(vrålstor)
Men riktigt gamla hus brukar tyvärr ha badrum som man får backa in i;(
Ha en bra helg/Kram Ciara

fashionhaggan sa...

fy så trist, jag fatatr att du är arg, men det kanske bara är en gammal vattenskada, som inte har gått så hårt åt golvet som inte kostar alls mycket att göra, så du kan nog få ditt badrum ändå!

Sussi sa...

Jag hörde det om poliserna på nyheterna på radion när jag åkte från jobbet igårkväll..
Visst är det hemskt att det går till så..

Kramisar

Stattinskan sa...

Jag är en jävel på hemsnickrade svordomar om du skulle behöva framöver ;-D Kramar

Lotta sa...

Hej på dig!
Gick luften ur dig eller vad? Nej javisst ja, du skulle visst arbeta i helgen din stackare, men nästa helg är det min tur igen.
Kramizar

Dansbandsfrun sa...

jag tänkte tipsa om några "snusk-ord" men jag vill inte skriva dom här så OM du blir arg framöver så vet du var jag finns... ;) Jag kan MASSOR!! kramen hela dagen