tisdag 3 november 2009

Nya glasögon!







Japp,nu sitter det ett par nya glasögon på min gamla näsa.
De andra paret kanske kommer i morgon.
På torsdag ska vi ha ett möte med chefen ang. 75/100.
Ska bli intressant att höra vad dom mer ska hitta på för idioti.
Synd att jag inte är en man.
Annars hade jag kanske sökt på någon av dessa kurser.
Är det något som passar för era män?
Jag tror att jag ska skicka iväg David på några av dom.


Kurser för män 2010

Folkhögskolan fristående kurser för män VT-2010

Kurs 1
Hur man fyller på ispåsar
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder.
950:-

Kurs 2
WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren?
Diskussionsgrupp
1500:-

Kurs 3
Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering?
Och hur man lägger ner den igen efter urinering?
Mycket praktiska övningar
2000:-

Kurs 4
Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon?
Lösningar och exempel på videoband.
2500:-

Kurs 5
Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta platserna
istället för att gapa och vända hela lägenheten upp och ner.
Öppet forum
1900:-

Kurs 6
Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa
Bilder och ljudband
4000:- begränsade platser!!

Kurs 7
Våga fråga efter vägen när du inte hittar
Berättelser ur verkliga livet.
1500:-

Kurs 8

Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen?
Körsimulator
7500:- obegränsat antal.

Kurs 9
Lär dig skillnaden på fru och mamma
Rollspel
1900:-

Kurs 10
Hur man lär sig att älska shopping?
Andningsteknik, meditation samt mental träning.
500:-


Alla anmälningar är bindande
obegränsat antal.

See You!

18 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vad du är fin vännen. Ja glasögonen är fin också :)
Kramen

Mona sa...

Det var bra kurser. :D
Fina bågar!
Ha det bra!!

Miruschka sa...

Jag skrattade så de andra i familjen undrade vad som var så kul!!
Skitsnygga glasögon, nu blir jag sugen på nya också!

Camillasrum sa...

Snygga bågar!! Och kurserna tror jag är bra för de flesta män :-) Ha en bra kväll!

Mia64 sa...

jättesnygga bågar /Kramen

cecce sa...

Ha ha! Definitivt kurs 4-7 och kurs 9 får Superman gå två gånger!!!

Kramar

soffie sa...

haha det va många som skulle passa min gubbe:O)
Trevlig blogg du har,

Susanne P sa...

Får man rabatt om man skickar flera män ur samma familj?
Om två år säger jag : "Fina glasögonbågar!"
kram
Syster

Maud sa...

Du är ju förbaskat rolig!! Ärligt! Var får du allt ifrån?!
Kram kram

Susanne sa...

Snygga!!!!

Kramen

annasperssonliga sa...

Många bra kurser men jag tror min sambo är mest i behov av shoppingkursen... han kan lätt tröttna så fort det inte handlas till honom.

Superfina bågar!!!

Kram

Douglas Söderlind sa...

Det fins en kurs som heter "glöm inte att fälla ner toalocket" 1200 kronor.Den har jag gått.

Dansbandsfrun sa...

Snygga brills vännen!! Du visar väl par nr 2 också sen? kram

Sussi sa...

Härliga kurser! Jag kan ju skicka med min sambo också hihi

Kramisar

Wånkan sa...

Snygga glajjor!

Ewelina sa...

Snygga brills!

Haha, herre gud vad roligt!!! fan vad jag skratta!

Ama de casa sa...

Buenas gafas!
Hahaha! Kurs nr 8 skulle JAG behöva gå - ja, tvärtom-kursen, alltså ;-)
Kram

Gbgmamman sa...

Grymt snygga glasögon! Var har du köpt dom? Eller har du beställt på nätet? Om du har gjort det, tyckte du att det funkade bra? Funderar på att göra det. Kram på dig!