fredag 20 november 2009

Stolt mor!

Nog för att jag är en stolt mor.
Så stolt en mor kan bli.
Men det är nog inte bara jag som är stolt över sina barn.
Mamman till denna tjej är nog rätt stolt över sin 6-åriga tjej.
Lyssna här.




Det är så vackert så tårarna rinner ner för mina kinder.

Som alla nog vet, är det fredag idag, och jag är på väg till jobbet nu.
Senare i kväll är det ,som alla nog vet, Idol.
Det är då ,som dom stora frågorna kommer:

1: Vem sitter säkert?
2: Vem hänger löst?
3: Vem åker ut?

Jag tror:

1: Erik, Tove och Calle
2: Reza och Mariette
3: Reza

Vad tror ni?

Pssst!!!!
Ni glömmer väl inte bort att rösta på mig i dag också ;)!!!!

See You!

16 kommentarer:

cecce sa...

Här är tydligen fler som är uppe tidigt:-)
Ha en bra arbetsfredag!
Ska självklart se idolerna i kväll!!
Kram

Fenixmona sa...

Godmorgon! Röstat o klart! Du ligger bra till! kramiz

annas perssonliga sa...

Godmorgon!
Då fick jag börja dagen med att gråta en skvätt :)
Jag har röstat igen och såg att du ligger i topp.

Angående Idol tror jag att kvällen blir ungefär som du listade.

Ha en härlig fredag!
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Godmorgon vännen!
Ha en bra dag.
Puss & Kram ♥

Miruschka sa...

Jag följer inte med Idol, men jag vet att Tove vinner (enligt Saga)! Ha en bra helg/kram

Sussi sa...

Hon sjunger helt fantastiskt. Man blir verkligen berörd..

Bara Tove, Erik och Calle går vidare så är jag nöjd ;-)

Kramisar

Douglas Söderlind sa...

klart jag röstar

Mia64 sa...

Godmorgon!
har varit in och röstat på dig nu.Ha en bra dag /Kram

Ama de casa sa...

Helt otroligt vad fint hon sjöng! Det är både tårar och gåshud här!
:-)
Kram
PS: Jag kan inte se Idol i år för dom har spärrat det på tv4play för utlandet...

Susanne P sa...

Så vackert...! (snyft)
Men jag tycker att jag varit med om detta en gång förrut..få se..jo! Min lillasyster (DU!!!) var en riktig liten sångfågel när hon var liten. En favvosång som hon gjort själv, "Marias lilla åsna" sjöng hon jämt & ständigt. Jag tror tom att den har spelats här på nätet :) Det var en såndär snyftarsång.
Kram
Syster

Daniel sa...

Förstår att du e stolt!! WOW!

Klart man röstar!!!

Mona sa...

Typiskt oxå. Jag kan nästan inte se vad jag skriver för ögonen är översvämmad. Jag har sett det förut och hon är så duktig.

lillaMy sa...

Jag tror det blir Tove och Reza som hänger löst och sen åker Reza.Kramiz

Lotta sa...

I bkgrunden när det är slut så sjunger Eva Cassidy samma låt...Den är helt outstanding i hennes version. Om du inte hört den så lyssna.....
Jag kan inte rösta eftersom både du och Carina är med i samma tävling.....sorry!
Jag tror som du ang idol.
Jag jobbar också hela helgen...stackars oss...
Kram på dig

Camillasrum sa...

Å vilken liten söt tjej *tårögd*. Jag tror precis som du i Idol...:-) Hoppas du får en toppenkväll! Kram

Locklig sa...

Jag hoppas att det blir som du tror i IDOL och att Calla tar hem det hela.