onsdag 18 november 2009

Redan onsdag!

Redan onsdag.
Mina tre lediga dagar har bara sprungit förbi.
Och eftersom jag aldrig springer, hann jag inte med dessa dagar.

I går var besiktningskillen här och kollade på vår "vatten skada".
Som visades att det inte vara en vattenskada.
Visst hade det droppat vatten och förstört golvet, men värdena var inte för höga. Fast han rekommenderade att vi skulle göra om tvättstugan i alla fall.
(Tack gode Gud)

Idag har jag åkt in till stan för jag hade tid hos min "frissa".
Åkte även till H&M för att köpa mig en hårtoning.
Gick även in på Kappahl för att se om jag kunde köpa något fint.
KOM UT TOMHÄNT!!!
Sprang även in till "Bosse"en sväng.(Systembolaget.)
(Dock inte tomhänt.)
Jag måste försöka göra mig fin innan nästa helg.
För då ska nämligen jag och mina underbara jobbarkompisar ut och roa oss.
Men å andra sidan räcker det kanske med att få i sig lite alkohol.
För visst blir man snygg då?
Eller är det bara inbillning ;) ?

Måste även få skryta över mina tjejer.
Jag har varit på utvecklingssamtal, med dom båda.
Både Sanna och Sofia får bara positiva utlåtande.
Eftersom Sanna kommer att få betyg nu till jul så pratade vi mycket om hennes betyg.
Och man kan inte annat vara än stolt :)
Läraren sa att julbetygen sätter dom lågt så eleverna kan jobba upp sig till våren.
Sanna hade VG i minst 5-6 ämnen och resten starka G:n.
Är DET låga betyg,så heter jag....då heter jag.....ja,då heter jag Rutger!
Tjejerna måste ha "läshuvud" från mig ;)

See You!

10 kommentarer:

Mia64 sa...

vad kul att det går bra för tjejerna :).Ha en bra kväll /Kram

cecce sa...

De har säkert ärvt sin begåvning från dej! Såklart!
Jag ska i väg på dotterns utv.samtal om en halvtimme och hoppas jag kommer ut stolt som en tupp jag med. Man kan ju alltid hoppas:-)

Vad skönt att det inte var någon vattenskada!!

Ha nu en riktigt skön kväll!
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Ja visst är det skoj på utvecklings samtalen.
Kram från en annan stolt tupp :)

Ama de casa sa...

Stort GRATTIS!
Både till icke-vattenskadan och till dina duktiga tjejer!
:-)
Kram

BLYGER sa...

TJEJERNA MÅSTE BRÅS PÅ SIN PAPPA

Sussi sa...

Kul att det går så bra för dina tjejer..

Det kan blir dyrt med alkoholtaktiken..
Du måste ju supa alla andra fulla ju hihi

Kramisar

Niklas C sa...

Grattis!

Du är utvald till en av de sex finalisterna i veckans blogg hos mig.

http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2009/11/rosta-fram-veckans-blogg-obs-nya.html

Tipsa gärna dina läsare om att de kan rösta på dig så du har större chans att vinna.

Lycka till!

Lotta sa...

Självklart ska du vara stolt över dom eftersom det är dina gener...
Bosse...haha, det har jag aldrig hört..
För mig blir det inget besök till Bosse den här helgen heller eftersom jag ska jobba, och förra helgen när jag var långledig ville jag inte ha nåt hör och häpna, jag brukar alltid vara sugen på ett glas vin när jag är ledig, men icke då..
Det gör inget att ha några "vita veckor" ibland.
Gonattiskramen till dig

Niklas C sa...

Hej igen.
Jag vill bara säga att eftersom man kan rösta en gång om dagen från varje dator så kan man även rösta på sig själv en gång om dagen ;)

Tyckte att alla ska veta det, så inte bara vissa röstar på sig själva.

Lycka till i "Veckans blogg"!

Kram

cilla sa...

jag trillade in och gilla vad jag hittade. kramisar