tisdag 11 maj 2010

Tisdag.


Nu har jag läst ut boken "Ett bedårande barns bekännelser".
Är man intresserad av grabbarna i Noice så är boken bra.
Men eftersom det är Peo som skrivit den så handlar boken mesta dels om honom ,hans liv och alla hans band han varit med i.
Men boken innehöll en del om Noice också.

Det mest tänkvärda i denna bok var denna text.













Jag förstår att han tänker så ,men så får man inte tänka.

Själv tycker jag att "Ett bedårande barn av sin tid" var bättre.
















Men smaken är ju som baken...


See You!

21 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

...Delad. Annars skulle jag nog också läst dom där böckerna :D
Kram

Fenixmonas sa...

Min mamma sa alltid: "Om inte om hade funnits kunde jag varit drottning"...Kramiz

Afrodite sa...

Mmmm, mycket tänkvärt! Sen, när jag är färdigpluggad...då ska jag oxå läsa de böckerna...och ungefär 1326 andra...=)
Kram och du...ha en fin dag!

Mona sa...

Önskar dig en bra dag!! (Trots att solen inte skiner.)

Anonym sa...

ska läsa den (bedårande barn..) den verkar intressant
kram

Miruschka sa...

SV: visst förstår jag att du också har gröna fingrar;), tänker då på de underbara änglatrumpeterna du får så stora och fina!

Hörde att Saga har tänkt komma till Sofia idag, hoppas du har hunnit "ta på dig ansiktet"! Tänker då på det oretuscherade fotot från igår, för du får inte skrämma livet ur flickstackarn;))

Kram

Miss M sa...

Har läst ett bedårande barn av sin tid, och kkanske är det dags för även denna! Sitter annars med Nikki Six´s självbiografi *så bra*

Ha en skön dag! KRAM

Daniel sa...

Måste sommarläsa, älskar människoöden baserade på sanna historier!!!

gunsan sa...

De där böckerna kommer jag nog inte att läsa, men jag är glad ändå ;))
Ha en toppendag;))
Kramizzzz

sara - Glitterögon sa...

Nej, så ska man inte tänka, men gör såklart. Klander, trots att man inte kan ha gjort något föt att förändra/förhindra.

Har ingen aning om vilka Noice är dock ;)

Camillasrum sa...

Nu önskar jag mig sol, värme, en hängmatta och att få läsa nån av de böcker jag har på hög...ha en fortsatt skön dag! Kram

Miss Juni sa...

Måste jag tipsa min Noice-fantast till väninna om!!

Mia systeryster sa...

Jadu ,om inte om hade funnits, då hade jag varit mångmiljonär nu;) Kram

Susanne P sa...

No comments.....har dock sett dem live ialla fall!!!! Har du det??!!
Puss på dej

cecce sa...

Jag har tyvärr inte läst någon av böckerna, vilket jag kanske borde göra...:-) trots att jag inte är något större fan av Noice.

Du..mitt senaste inlägg är nog inte för dej...så du kan bara hoppa över det. Typ:-)

Kramar

anne sa...

Har inte läst. Av någon anledning gick Noice mig ganska obemärkt förbi. Antar att jag lyssnade på ELO och Earth, Wind & Fire under den perioden.

soffie sa...

om inte om fanns undrar vad som hänt i vårt liv då?
Den boken ska jag med läsa,
kram

Dansbandsfrun sa...

Gillar inte PEO alls tyvärr men det kan ju inte han rå för ;) Älskar musiken dock...
SV: jo det är egentligen inga piller, utan mer vitt pulver som jag limmar ihop o tar och då får jag en jäkla energi hahahaa
Närå, men det är helt galet så underbart det är att kunna gå utan att det gör djävulskt ont. Det har varit lite "bökigt" de senaste åren...
kram

Diana sa...

Kloppan blev helt chockad över att jag aldrig hört talas om det där bandet, får nog youtuba det lite...

Anonym sa...

Hahaha! Gillar Susannes kommentar - klockren!
:-)
Kraaaam

ansepanse sa...

det finns så många böcker jag skulle vilja läsa
kramar