söndag 30 maj 2010

Ostädat?

När jag tänker efter så har jag det inte stökigt i vårt hus ändå.
Och när jag tänker efter ännu mer... så har vi det ganska snyggt i förrådet.
Ordning och reda,liksom ;)
Vi har inte mycket rat,trots allt.
Efter jag sett det här,så kan jag säga att jag har det faktiskt ganska städat :)

Och idag är det ju Morsdag.....och ska man väl ändå inte behöva städa ;)
Nä...
Då ska vi mammor bara sitta och bli uppassade.
Eller hur var det där? ;)
Hur firar ni er Morsdag?

See You!

17 kommentarer:

Miss Juni sa...

Oj! Vad jag var orolig för att hitta en bild på MITT hem, när jag klickade på "se här"... ;o)

Morsdag: Mina barn är på dop av sin lillebror idag, så jag får se om dom har tid att komma hem och ta en fika med sin MOR. Go´lördag! Kram!

Douglas Söderlind sa...

Klart du ska vara ledig i dag. Det är bra att du är uppe med tuppen.

♥ Carina ♥ sa...

Hade det sett ut så där hade jag städat, trots morsdag. Hur kan man bara få så där stökigt??
Idag firar vi med middag på restaurang och sedan lite tårta.
Kram

Diana sa...

I år blir det inte morsdagsfirande, mamma åker till mormor och jag vill gärna vara hemma och pyssla. Men hon har fått sin present och en massa kramar redan.
Klart att du inte ska städa idag, det får "nån annan" göra!

Åsa sa...

Det finns alltid någon som har det värre. =)

Maria sa...

Vi ska umgås, vara ute och åka till min mor :)

Ha en underbar dag idag på Mors dag <3

Kram kram Maria

Stattinskan sa...

Mpnga av mina klienter har det faktsikt så där hemma ... efter ett hembesök känns det faktiskt skänt att komma hem till en "normalostädad" lägenhet :-)
Grattis på Mors Dag utan städning :-)

Carina Sjölund sa...

Först åka och gratulera min mor,sedan fotbollsmatch och spårträning klockan 18:00 i Nordmaling!Ha en bra morsdag.Kram på dig

lillaMy sa...

Ja hur kan man bo sådär det är helt otroligt. Ja det blir en sväng hem till Mamma med lite paket.Kram och ha en fin dag.

diana sa...

Jag har fått paket, pussar och kramar. Jag är nöjd :)

Sussi sa...

Ja men herregud!! Att man kan låta det gå så där långt. Även om man är gammal måste man ju kunna plocka undan lite efter sig. Synd att det gick så illa för paret..

Hoppas verkligen du bara blir uppassad idag. Min mamma fick sig ett telefonsamtal. Vi brukar inte göra så mycket mer på mors dag utan vi sprider ut det under hela året istället ;)

Kramisar

Afrodite sa...

Inte på nåt särskilt sätt faktisk. Ibland bara ett samtal till våra mödrar ibland ett besök. Idag ska vi faktiskt till ma och pa på fika.
Kram och ha en fortsatt fin dag!

Mona sa...

Oj vad städat jag har1 ;)
Usch vad hemskt att ha det sådär.
Ha en fin dag
Kram

Bara Jag sa...

Morsdag är mors dag - inget onödigt arbete!! Maten ska serveras, disken ska diskas, tvätten ska tvättas och tårtan ska bakas - av någon annan än mor!

gunsan sa...

Men ojoj det var det värsta jag sett, hur i hela friden kan det gå så långt??

Kramizzzz

Anonym sa...

Tack! Jösses vad fint städat jag fick nu utan att behöva göra ett endaste dugg :-)

Anonym sa...

man kan ju tycj¨ka att det är lite sent att göra anmälningar på dem..