tisdag 18 maj 2010

Fint,fint!

Nu äntligen kan man säga att tvättstugan är klar.
Eller kanske egentligen inte...
Det saknas fortfarande lite gardiner och annan inredning(läs: tvätt som hänger på tork),men i det stora hela är den klar.
Den är nu åtminstone användbar :)

Så här såg tvättstugan ut innan renoveringen.
















Och så här ser den ut nu.
















Få se....
Vilket rum ska jag(läs Gubben) renovera nu ;)

Jag har inte bara fått en ny tvättstuga...
Nä...
Jag har även fått denna fina award av Rita.
Tusen tack!











Reglerna för awarden är:
1)Lägg ut awarden
2)Ge den till 12 personer
3)Länka till dem du gett den till
4)Meddela dem du gett den till
5)Skriv vem du fått den ifrån

Punkt nr 2 är alltid lika svår.
Alla ni som läser min blogg får ta till sig den, men jag skulle ju välja ut 12 stycken......
Så det får bli:

1:Carina
2:Allt om inget
3.Afrodite
4:Margit
5:Dansbandsfrun
6:Stattinskan
7:Marie
8:Mona
9:Pillan
10:Cecce
11:Decdia
12:Gun

Helt utan inbördes ordning :)

See You!

34 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Åh, en present så här på morgonen!
Tack älskade vän!
Superfint blir det i tvättstugan!!
Kraaaam

Maria sa...

Grattis till awarden :) Den är du värd !

Vad fin tvättstugan blev :)

Ha en fin tisdag !
Kramen

Miruschka sa...

God morgon!!
Tack så mycket för awarden, jättekul:)
Det blev jättesnygggt i tvättstugan, det var inte så dumt att kompromissa trots allt;)

Ha en bra tisdag/kram

lillaMy sa...

Nu kommer du tvätta med glädje:=) Super fint.Kram

pillan sa...

man tackar !

Kram på dig hämtar den ikväll när jag häckar på hotellet

Diana sa...

Jag tackar och bugar.
Tur att du skrev utan inbördes ordning för annars hade jag blivit putt, bara Gun som var sämre placerad än mig då. ;) ;) ;)

Afrodite sa...

Men åhhh! Vad glad jag blir! TACK! =)
Och du var verkligen värd den - GRATTIS! =)
Och bara för att jag nu "blev så till mig", höll jag på att glömma - FIN! Ja, tvättstugan alltså! =) Kom igen...visst har du redan kommit på vilket rum gubb..eh, jag menar du ska renovera härnäst...?!
Kram på dig vännen och ha en fin dag! =)
(Min har börjat jättebra, tack vare dig!)

Sussi sa...

Vad snyggt det blev i tvättstugan..
Fast jag får nog erkänna att jag tyckte det såg fräscht och snyggt ut innan med ;)
Du ska se våran!! Eller nej förästen, det ska du inte hihi
Renovering är riktigt skoj när man slipper göra någonting själv ;)

Tack snälla rara för awarden. Glad blir man..
Den får jag ta tag i lite senare :)

Vad trist att du måste jobba idag, fast man behöver väl pengar till mat med ;)

Kramisar

Bara Jag sa...

Åh vad fint det blev i din tvättstuga - vill också ha!!

sara - Glitterögon sa...

Vilket superlyft för er tvättstuga. Ljus och luftig. Så vill jag också ha det.

Susanne sa...

Härligt med en ny och fräsch tvättstuga.
Ha en bra dag

Kramen

gunsan sa...

hhh tack snälla nu blir jag lite jätteglad;))
ska genast lägga ut den på min sida;)
sen ska jag ut o sola;))
kramizzzz

Majken sa...

Det blev verkligen gôrsnyggt!
Dags för nästa projekt nu då ;))

Önskar dej en härlig dag!
Kram

annas perssonliga sa...

Så otroligt snygg tvättstugan blev. Jag hade tvättat hela dagarna bara för att få vara där :)

Ha en fin dag!
Kram

Mona sa...

Snygg tvättstuga. Tack för awarden, men jag hoppar nog över den.
Kramen

Miss M sa...

Supersnyggt blev det, stilrent och tilltalande! Grattis till awarden sötnos! KRAM

Camilliondollar Baby sa...

Blev ju ursnyggt!

Kram

Douglas Söderlind sa...

Det va ett gammalt foto :-)

Rita sa...

Va' snygg tvättstugan blev! Ni är duktiga =)

Ha en bra kväll!
Kram

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

vad snyggt det blev i tvättstugan!
roligt att ha projekt på gång!

Sus sa...

Wowww, vilken finfin tvättstuga!
Är du säker på att du verkligen ska TVÄTTA DÄR? Det är ju synd att slita på och smutsa ner .)

Kraaaaaaaam

anne sa...

Så snygg tvättstugan blev!!! Vi skulle behöva göra samma sak!

soffie sa...

otroligt snyggt blev det å grattis till awarden den är du verkligen värd,
kram

Anonym sa...

vilken stor tvättstuga du har och fintt blev det. ja det var fint innan med förstås men det är alltid kul med nytt
kram

Susanne P sa...

Åhhhhh nu blev jag riktigt avundsjuk...!
Har du en tvättstuga UTAN tvätt???!!!
Sv. har "jobbat" ute HELA dagen i dag! ;)
Lite för-brun kan man säga att jag är nu...
Kram

Margit sa...

TACK så mycket för Awarden...jahg klarar inte att skicka vidare...Är inte så teknisk!!
Men TACK ändå!!!
Kram!!!

Camillasrum sa...

Verkligen jättesnyggt det blev! MIN tvättstuga är minsann inte klar än! Orättvist ;-) Ha en bra dag! Kram

Sussi sa...

Men usch så orättvist!! När det är så fint väder vill man verkligen inte stå inne och jobba!! Vill du att jag ska ta några ord med din chef?? ;)
Hoppas solen håller i sig tills du är ledig..
Kramisar

Nette sa...

Vad fint det blev! :-)

Jag har ingen tvättstuga alls så jag får nyttja husets, lite avundsjuk blir jag allt..

Kram

Thaikalle sa...

Super fin tvättstuga

Fenixmonas sa...

Godmorgon vännen! Jättefint blev det, vilken skillnad! Kramiz

Miss Juni sa...

Ojojoj, verkligen jättefint!! Jag som inte ens har nå´n tvättstuga... :(

Anonym sa...

Grattis!
Både till awarden och den fina tvättstugan :-)

ansepasne sa...

grattis till awarden och till din nya tvättstuga, den blev ju superfin
kramar