söndag 2 maj 2010

Söndag.

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Och då menar jag inte bara på att min tvättstuga ska bli klar.
Nä...
Då menar jag den här:




















Jag var på biblioteket den 26 februari (Om det kan ni läsa om här)och dom skulle ringa mig ,om dom skulle köpa in boken som jag ville läsa.
Dom ringde aldrig.
Så jag trodde att boken inte var "tillräckligt populär" för att köpas in.
Men så i onsdags....
Riiiiing.....
Och nu har jag den i min hand :)

Och i torsdags damp dessa fina smycken (och ett brev) ner i min brevlåda som jag väntat på.
















Det är smycken som jag vann hos Niklas.
Tusen tack snälla Niklas.

Nä...nu ska här läsas :)
Nä....
Just ja...
Jag måste åka iväg på jobbet och jobba först.

See You!

30 kommentarer:

Miruschka sa...

God morgon!
Grattis till vinsten, kul att få vinna;) Plötsligt händer det...
Kram

Petra sa...

Grattis till vinsten. Är nyfiken på boken. Hoppas att du berättar om den sedan vad du tycker.

Anonym sa...

Grattis till dom fina smyckena!

Noice. Hur var det nu igen - hade du inte chansen att se dom spela live en gång? ;-)
Kram

pillan sa...

men va !!!
Måste du jobba först , kan du inte ta mä boken och läsa lite på jobbet ..

jätte fina smycken grattis

Afrodite sa...

GRATTIS till såväl vinst som tillskottet i bokhyllan! Trevlig läsning! =)
Kram och godmorgon!

sara - Glitterögon sa...

Åh vad irriterande :) Men smyg med boken till jobbet och smygläs ;)
Vad kul att de köpte in boken.

♥ Carina ♥ sa...

Vännen, det heter den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge :)
Den där boken läser väl du ut i ett nafs, kan jag tänka :D
Kram

Sussi sa...

Ähhh.. skit i jobbet och läs istället ;)
Visst vore det skönt om man kunde göra så? hihi
Idag mår jag MYCKET bnättre. Skönt att det bara varar en dag det den där bakfyllan..
Och visst sjöng jag också. Hur snyggt som helst som du frågade mig när jag hade några glas innanför kläderna hihi

Ha en trevlig söndag
Kramisar

annas perssonliga sa...

Vad kul att biblioteket tog in boken :) och paket på oosten är alltid lika roligt!!

Ha en skön dag!
Kram

annas perssonliga sa...

Hahaha, såg att det gick lite snabbt där.... posten ska det va :)

Bara Jag sa...

Man får säga grattis till att det flaskar sig på detta sätt!!

syren sa...

Grattis till vinsten och boken! trevlig läsning...kram

diana sa...

Grattis till vinsten :) När Noice var populära så lyssnade jag jämt. Har kvar en LP här. Dolce Vita, tror jag.

Sus sa...

Häftiga smycken!
Synd att behööööva jobba när du vill lääääsa!
Läs så ofta du nånsin kan :)

Kraaaaaaaaaam

ansepanse sa...

men då har du något att se fram emot när du kommer hem
kramar

Susanne P sa...

Kan du inte ta ut en semesterdag!!??
Ska jag berätta en hemlis???
Jag har sett dem...live!!!
Har du???
Kram

Rita sa...

Sorry, men du kanske kan dela med syrran ;)
Bättre lycka nästa gång som man säger =)
Ha en fortsatt bra dag!
Kram på dig!

Eva sa...

Grattis till vinsten!
Själv fördriver jag tiden på mitt jobb igen. Har ju ingenstans att ta vägen. Och jag försöker undvika min mamma in i det längsta. Men framåt midnatt måste jag åka dit igen - för att sova... I morgon ska jag kolla vad det kostar att ta in på ett vandrarhem. Kan inte ha det så här.
Önskar dig en trevlig söndagkväll.
kram,
Eva

Stattinskan sa...

... ingenting piggar väl upp så mycket som små presenter ... och nu fick du ju liksom två :-)
Kram

Majken sa...

Grattis till vinsten! Fina smycken :)

kul att det tog in boken till dig! Hoppas den är riktigt bra!
Ha en skön söndagskväll!

Diana sa...

Gud vad bra att man kan beställa böcker sådär. Jag är på tok för dålig för att utnyttja biblioteken... Det är nog för att jag helst vill äga boken om jag gillar den (även om det är idiotiskt, oftast läser man ju bara en gång).

♥ Sanna ♥ sa...

Du får väl berätta lite vad den handlar om när du läst den ,)
hoppas du haft en underbar helg
kram

Diana/Decdia sa...

Sv: Jag blir fakiskt beroende snabbt... som cigg tex, tyvärr. Men Batman har velat ha kaffemaskin länge, det är jag som tyckt det var onödigt.

Mia systeryster sa...

Grattis till vinsten, du får väl berätta om boken var läsvärd sen=D Kram

cecce sa...

Vilken turdag!!!
Hoppas att boken var värd att vänta på och att du får många timmars skön läsning!!

Kramar

Tigris Predikantan sa...

Jag vill berätta att kockorna tillsamnans med en potatis blev underbar mos!
:)

Margit sa...

Hej Camilla!!
Vilka snygga smycken!!! Både armbanden..och örhåängena!!! Ursnygga!!!

Fina bilder av BILARNA också. Jag tycker det är kul på VÅRARNA....när dessa "VRÅLÅK"...kommer fram på gatorna...
Kramen !!!

gunsan sa...

Grattis till de fina smyckena och att du fått din bok!!
Förstår verkligen att du vill krypa ihop i soffan och sätta ögonen i texten;))

Kramizzzz

soffie sa...

grattis till vinsten,Kul att vinna å snyggt va de med!
Nyfiken jag med på boken det ska bli intressant att se vad du tyckte sen,
kram å gooo ny vecka

Sussi sa...

Nämen vad är detta!!?? Inget inlägg än..
Ja ja.. jag får väl återkomma lite senare då ;)

Ha en bra dag
Kramisar