tisdag 16 juni 2009

Stockholm.....







Jaha, nu är man här i Stockholm, och vad vore en semester utan sjukhus.
Fast denna gång vad det inte Davids fel, utan MITT.
Jag har liksom haft hjärtklappning ett tag nu men det går över.....not.
I dag efter en stor shoppingrunda i storstaden fick jag nog.
Jag ringde sjukvårdsupplysningen och hon sa att jag skulle till Danderyds sjukhus för att ta ett EKG.
Sagt och gjort åkte David och jag dit vid fem tiden-mitt i trafik kaoset.
Men att berätta en lång historia kort mår jag bra.
EKG visade inget mer än att jag hade dubbelslag.
Dom tog prover på mig som jag fick svar på-nada.
I morgon ska jag få svar på sköldkörtelsprovet.
Annars har det varit kanoooon här.
Varit på stan, som sagt,och i morgon blir det nya äventyr.
See You!

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Har ni som sport att pröva olika sjukhus eller???
Jag tror att du bara behöver semester. Må så gott och var rädd om er. Hälsa D & M Kramar till er alla.

susanne sa...

Det kan "doktor Pettersson" sätta diagnos på: STORSTADS-STRESS! Ganska lätt diagnos, väldigt smittosamt! Om man haft det kan man få det ingen! Botemedel: åk till Norrland, gå en lång prommenad, gärna i skog & mark, känn lugnet komma.
Har jag rätt eller har jag rätt?!
Tur att du mår bra!
Puss & Kram
"DR. Pettersson"

Camilla sa...

Jag fick hjärtklappningen i norrland...
Hur förklarar du det?