onsdag 24 juni 2009

Det här är livet.




Efter jag skickat i väg ungdomarna till stan(dom tog bussen klockan 10) gick jag ut och lade mig på studsmattan och där låg jag till klockan 15.
Ja, det är klart, jag gick ju in för att göra mina besök på toaletten och vi åt faktiskt lunch också.
Men i det stora hela låg jag där hela dagen.
Vid tre, då ungdomarna hade kommit hem tog vi oss en tur med båten.
Så nu har jag sett fabriken från en annan vinkel.
Hem igen och fixade middagen.
I dag blev det pasta med kyckling/curry sås.
Det här är livet det.
Sommar, sol och semester.
Men det kunde ha varit lite bättre.
Inte nog med att jag fortfarande ha hjärtklappning utan jag har även åkt på en förkylning.
Men det skiter jag i ,för i morgon har jag planerat en hel dag på Salusand.
Nu blommar det så fint på fram sidan av huset så jag var tvungen att ta en bild.
See You!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni skaffat en båt?

Camilla sa...

Ja,David och Magnus köpte den i fjol.

Douglas Söderlind sa...

det där med hjärtat.I min ungdom sjöng jag en låt som hade titel "my hart skip the bit" det kanske är ett släktdrag? Snygga blommor.

♥ Carina ♥ sa...

Camilla man ligger inte på en studsmatta. Man studsar.

susanne sa...

Jag vet inte om fabriken blev till någon större fördel, sett från en annan vinkel...
Kram
Syster

Douglas Söderlind sa...

Grundsunda tidningen läser jag också men inte varje dag.

moster sa sa...

apropå ditt hjärta låter som du behöver undersök ditt hjärta hur har du det med blodtrycket? tycker att jag känner igen symtomen kanska behövs medicin kram från en moster som är rädd om dej.