söndag 14 juni 2009

Onödig packning....



Herre Gud vad besvärligt man gör för sig.
Jag har inte lärt mig och packa när vi ska någonstans.
Alltid tar man för mycket med sig.
Ändå har jag försökt att packa ner så lite som möjligt, men ändå VET jag att jag tagit med mig för mycket.
Jag går alltid igenom resan i huvudet,( dag för dag )så jag inte ska glömma något.
-Om det är fint på tisdag kan jag ha det här, om det är kallt kan jag ha det här.
-Om det är fint på onsdag kan jag ha det här, om det är kallt kan jag ha det här.
HALLÅÅÅÅ!!!
Vi ska till Stockholm!!!
Det lär ju bli att vi köper kläder där också.
Förmodligen kommer jag väl hem med hälften av mina kläder (som jag har packat ner idag) oanvända.
Nåja, shit happens!
Huvudsaken är att David inte glömmer plånboken.
Allt annat är bara bagateller.
Men det är bra väder för att vara inne och packa.
See You!

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Ta fram allt du har tänkt och ha i klädväg, och sen tar du bort hälften. Då blir det lagomt :)

Douglas sa...

Allt du beöver fins i Stockhom