onsdag 3 juni 2009

Fem....



...arbetsdagar kvar, sedan är det semester till 20 Juli.
11 dagar kvar till vi åker till Stockholm.
15 dagar kvar till midsommar.
17 dagar kvar till vi kommer hem från Stockholm.
19 dagar kvar till Sanna fyller 14 år.
31 dagar kvar till min lillebror,Mattias, fyller 31 år.
35 dagar kvar till Jocke fyller 20 år(syrrans son)
35 dagar kvar till min moster Hjördis fyller år.(En kvinnas ålder ska man aldrig nämna)
36 dagar kvar till min svägerska,Maria (Mattias fru) fyller år.
38 dagar kvar till min andra svägerska (Davids brors fru) fyller år.
45 dagar kvar till jag ska börja jobba igen.
411 dagar kvar till min nästa sommar semester.
Som ni ser lever jag bara för dagen.
Ta dagen som den kommer.
Inget planerat.
Lugn och fin.
Ingen panik.
Ingen stress.
Nu måste jag skynda mig för snart börjar Glamour.
See You!

6 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

FEM dar bara?? Va underbart det låter. Får glamour också sem. eller måste du arb. med det hela sommaren?
Hade du varit ledig idag hade du nog åkt på hårtoning. Men nu fixade jag det själv. Det gick bra, men jag saknade "cappo" och surr med dig :) Kram

Camilla sa...

Förmodligen måste jag jobba med Gamour hela sommaren.
Vi får ta en cappo med surr en annan dag.Kram.

susanne sa...

"Våran lillasyster kan räkna hon. Ingen räknar så bra som hon..."
Kram
Syster

moster sa...

moster sa.... alldelens rätt en kvinnas ålder talar man inte om....men din moster blir aldrig äldre än hon gör dig.Puss

Mona sa...

Jag vet inte om jag litar på hennes räkning. HmHm.

Douglas Söderlind sa...

Jag får säja som jag se till din stora syster att du är så bra att räkna och planera tiden det är också ett släktdrag.