fredag 12 juni 2009

Sommarlov!!!














Nu är friden över.
Började i morse att bråka med Sanna om mobiltelefonen.
Hon skulle nämligen ta med sig sin telefon till avslutningen.
Icke sa Nicke, kommer aldrig på frågan.
Försökte sedan knäppa ett kort på henne och på hennes fina kläder.
Men det var lättare sagt än gjort.
Jag fick mig några kort på henne till slut.
Skam den som ger sig.
Sofia är lugnare på den fronten.(än så länge)
Då vi kom hem var det bara 19 grader inne så jag var tvungen att göra upp en eld i kaminen.
Sanna ska till en klasskompis i kväll och sova över där så jag tror att Sofia ska få bestämma vad vi ska äta till middag.
Skulle tro att det blir taccos då.
Vi får väl se.
David ska till stan efter jobbet och hämta vår nya garage port.
Det blir bra(och dyrt).
See You!

4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Äntligen fick du henne på bild. Ni har så söta tjejer och du vet att vi älskar dom som om dom vore våra.

Sandra sa...

Har man haft med sig mobilen över allt känner man sig naken och smått handikapad utan den. Jag lämnade min i bilen, på mammas begäran ;)

Douglas Söderlind sa...

Vilka prinsessor jag har kopierat bilden Trevlig sommar

susanne sa...

Oj, vilka oskuldsfulla döttrar ni har...du ska se bilderna som jag fotade på vår yngsta dotter... (som i dag gick ut 9:an) man önskar att man var 16 år igen...
kram
Syster