onsdag 17 juni 2009

Fortfarande hjärtklappning.....




Mitt hjärta klappar så fruktansvärt ojämnt i dag också men nu vet jag att det är ofarligt så jag försöker att inte tänka på det så mycket, men det är inte så lätt när man knappt kan andas när hjärtat slår sina dubbla slag.
Nå ja, nog om mitt hjärta.
I dag har vi varit på tekniska museet och var på en cino4 bio.
Det var rätt häftigt.
Tyvärr har jag inget bevis på att vi var där för att jag glömde att ta kameran med mig, men man kan inte minnas allt.
På eftermiddagen åkte vi in till Väsby centrum och shoppade.
Klockan 16 ringde jag till min ungdomskamrat och frågade om vi kunde komma och hälsa på henne.(hon bor också i Väsby)
Det var jätte roligt att träffa henne och hennes man och fyra barn.
Då vi kom "hem"stod Danne och grillade.
Åt god mat och drack gott vin.
I morgon vill ungdomarna till gröna lund men vi får väl se hur det blir med det.
(cliffhanger)
See You!

2 kommentarer:

Mona sa...

Så bruka jag ha ibland oxå, hjärtat som hoppar hit och dit. Du är nog lite väl stressad! Tat lugnt!

susanne sa...

Nu är det spännande, en "cliffhanger..."(igen, så vi ständiga följare får vara med om...) hur ska det gå, vad hittar de på... huvudsaken är att ditt hjärta slå´!!! (nu vet inte jag om du har glömt norrländska men det betyder att "ditt hjärta slår"...)
Puss& kram
syster