måndag 1 juni 2009

Gud bara lurade mig.....




Det blev ju kanon väder idag också.
Jag tog på mig min bikini och låg ute och solade till klockan fem.
Jag ställde även ut mina änglatrumpeter.
I år orkar jag inte bära in och ut med dom så i år ställer jag ut dom och förhoppningsvis klarar dom sig.
Vi får väl se. Det lär visa sig om det går att göra så.
Jag fick även David att ta av sig sin tröja.(ett tag i alla fall)
För när jag vaknade(jag råkade somna, ser ni)var han borta.
Han hade gått in för att koka kaffe.(sa han)
Tänk att alla de andra i min familj har en sorts magnet på sig då det är fint väder.
Och den magneten sugs bara inomhus.
Vet inte hur många gånger man får ropa på onga att komma ut.
Dom har nämligen innegångsförbud när det är soligt och varmt ute.
Den regeln gillas inte, men vad bryr jag mig om det.
Det är för skadligt att vara inne på de få soliga dagarna vi får uppleva.
På vintern kan man vara inomhus. Kunde man skulle jag lagt mig i ide.
Men det går ju inte,tror jag.
När jag tänker efter har jag nog aldrig provat.
Ska kanske prova till hösten.
Ja, varför inte.
See You!

8 kommentarer:

moster sa...

moster sa... men lilla gumman tänk på vad du gör med ozon skiktet

♥ Carina ♥ sa...

Vilken tur vännen. Jag vet att du tycker att en ledig dag utan sol är en bortkastad dag. Jag tyckte synd om dig att du behövde jobba i helgen när det var så soligt. Love you <3

Douglas sa...

När jag ser David kommer jag ihåhg att jag har slut på magnesyl.Fortsätt pressa.Övning ger färdighet eller vad man säger.

susanne sa...

Ha, ha, ha oj vad vår far har bra humor!!!! Hade inte han skrivit som han gjorde så hade jag gjort det!!!Ha, ha, ha! Men David....har du aldrig hört talas om solarium eller "brun utan sol"???
Kram
Syster

Saga och Sofia, sa...

hihi jaa och du blev BRUN också kanske bara lite röd.
jag sa lite.

Mona sa...

Camilla, jag diggar din farsa!!! Han är rolig! :D

♥ Carina ♥ sa...

Håller med Mona. Vilken fyndig kommentar :)

Emelie : sa...

sjukt fin bild på sanna :) :P