lördag 6 juni 2009

Japp...




Då sitter man här lite lagom lullig efter en god middag och ett (två) glas vin.
Tidigare idag så var vi och plockade liljekonvaljer.
Jag tog på mig min vinter jacka.
Herre gud vad kallt det är.
Men jag fick min bukett med liljekonvaljer.
Och jag fick mitt grillande kött.
Till efterrätt åt vi glass och jordgubbar med chokladsås.
Måns Zelmerlöw!! ( = mums, mums)
Så nu sitter jag här mätt och belåten och smått lullig.
Börja faktiskt bli lite trött också när jag tänker efter.
Jag kanske inte ska tänka så mycket.
Men det jag tänker på är ett hus som jag jag vill köpa.
Lilla pappersbruket är till salu.
995000.
Jag tro jag ta och smäääller te.
Jag har redan planerat vilka sovrum vi ska ha, att en vägg i köket ska rivas, hur vi ska möblera osv.
Vad väntar jag på????
Vinst pengar eller ett stort arv.
Ja, ja då får jag nog vänta.
För något arv blir det nog inte och hur skulle jag kunna vinna på en vinst då jag aldrig köper en lott.
Nä, jag får nog bara drömma vidare.
Det blir nog bäst så.
Drömma.....det gör man ju när man sover.
Det är nog ett tecken....
Jag ska nog gå och sova nu.

See You!

4 kommentarer:

Pappa sa...

Du drömmer om ett arv.I dag hade jag bara 45 rätt på v 75 an så du får nog vänta en vecka till på ditt arv,

pappa sa...

5 rätt ska det vara

Mona sa...

Jag har liljekonvaljer alldeles utanför min gård. Lyxigt värre, synd att det är nån som äter på bladen så de är inte så snygga att ta in.

♥ Carina ♥ sa...

Vad gör man inte för en bukett liljekonvaljer. Dom vill man ju bara haaaaa.
Ska vi följas till Mona nån natt? Jag vet var dom växer. Schh....