torsdag 25 juni 2009

Salusand.




Det är grejer det.
Åkte dit klockan 10.30 och åkte därifrån klockan 16.
Kunde stanna längre men ungdomarna var less redan klockan ett.
Men är det sommar och sol så är det.
Då ska man tillbringa hela dagarna på stranden.
Och varför åka utomlands när vi ha Salusand.
Sanden är vit som snö och stranden lång.
Nu kom jag på varför man måste åka utomlands i bland.
Man vill ju även bada i hav i bland.(och slippa laga middag)
Bada kan man inte i Salusand.
Där kan man bara bada om man gillar att bada i kallt vatten, typ 15 grader.
Sara och Sofia doppade sig i dag, men det såg kallt ut.
Jag skulle inte kunna doppa mig för en miljon kronor.
Jo, kanske.
Eller?
Är det någon som törs satsa på att jag doppa mig för en mille?
Hör av er i så fall!
See You!

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Menar du att du tvingade barnen att stanna i 3 timmar????? Du är hård du!
Har du sett filmen där ungen sitter i bilen och tjatar och tjatar att pappa ska stanna så han får bada. Tillsist blir pappan trött på tjatet och stannar. Sen står ungen ute i det iskalla vattnet och huttrar "jag vill inte bada, det är så kallt" varpå pappan säger: Nu DJÄVLAR badar du! Men riktigt så var det väl inte va?

Camilla sa...

Nästan..
Sofia skulle få 10 kronor om hon doppade sig:)

Douglas Söderlind sa...

tuffa flickor som våga doppa sig i så kallt vatten