torsdag 29 april 2010

Torsdag.

Japp...nu är golvet på plats i tvättstugan.
Hantverkarna var här igår och lade ut klinkers på golvet.
Idag ska dom foga :)
Nu är det nära att tvättstugan ska bli klar.
Det här blir sista bilden ni får se, innan ni får se den färdiga tvättstugan.













I går var jag ledig....och den här gången menar jag ledig.
Gjorde inte många knop.
Sanna var hemma från skolan för hon hade feber.
40 grader på tisdagskvällen.

I morgon är det sista april och då är det min första "pooldag".
(Den dagen vi inte vet vart vi ska jobba fören resursplaneraren har sagt vart vi ska vara.)
Hon ringde till mig i tisdags och frågade mig om jag kunde byta min dagtur mot ett kvällspass.
Men jag sa att jag hade andra planer, den kvällen.
Så vi får väl se vart jag ska jobba någonstans.
Men som sagt...idag är det torsdag.... och jag vet fortfarande inte vart jag ska jobba i morgon.
Kul.............NOT!

See You!

28 kommentarer:

Sussi sa...

Jag jobbar också imorgon. Förhoppningsvis kan jag smita hem tidigt då för jag ska vara på Grillparty med After Ski tema på kvällen :)

Hoppas du får reda på vart du ska jobba snart och att du får något "lätt" pass :)

KRamisar

Petra sa...

Vad fint det blir.

Ha en skön dag. Kram

marie sa...

Vilken fin tvättstuga du får!! Jag ska ta mina tunga kliv ner till vår tvättstuga NU....suck.
Ha en bra dag på jobbet. Jobbpasset i morgon kommer säkert bli toppen det med!
Vad var det du jobbade med? Var det äldrevården?
Kramoch god morgon!

marie sa...

haha, nu läste jag på sidan att du jobbar på ett ålderdomshem....kram igen

cecce sa...

Ni komer ha traktens finaste tvättstuga!!!

Oj..låter jibbigt att inte veta var man ska jobba!! Hoppas det går bra trots allt...
Du får se det so en utmaning...typ:-)

Kram

Miruschka sa...

De där pooldagarna måste vara jobbiga, i den meningen att du inte vet var du hamnar.
Inte kul för de gamla heller, att möta nya människor hela tiden.

Spännande få se nya tvättstugan:)
Ha en bra torsdag/kram

Tigris Predikantan sa...

Nej, sådana "överraskningar" tycker jag inte heller om! Hoppas du får veta var snart!
:)

lillaMy sa...

Ser jättefint ut så det ska bli kul att se slut resultatet.Kram

sara - Glitterögon sa...

Vilken oro att inte veta var man ska vara. Förstår inte de som klarar av att ständigt jobba i en pool. Magsår och ångest skulle vara ett givet inslag bland dem tycker jag.

Anonym sa...

Pooldag lät roligare än vad det visade sig vara... Hoppas det blir bra i alla fall.

Tvättstugan blir ju superfin - vad är nästa projekt? :-)
Kram

Dansbandsfrun sa...

Det blir fint som snus det där ;)
Hoppas ni känner er varma i kläderna snart, det där med pooltjänster e lite bökigt... kramar

Afrodite sa...

NAJS tvättstuga! =)
Skönt att du kunde njuta av din lediga dag! =)
Kram och ha en fin torsdag!

Diana sa...

Usch, har ni sånt system med... Vi hade tre såna tillfällen per 4 veckor på jobb. Jag tyckte det var jätte jobbigt att inte alltid veta och att kanske bli inringd på morgonen av nåt ställe som man inte ens visste var det låg. Jag hävdar fortfarande att bara för att man har utbilningen så gäller det fortfarande att känna individerna man tar hand om för att kunna göra ett bra jobb!
Nu sitter jag här ch hetsar upp mig... Grrr.
Snyggt golv!

ansepanse sa...

då väntar vi på det färdiga resultatet :)
kramar

Majken sa...

Tvättstugan blir nog riktigt snygg och lätt att tvätta i ;)

Stackrs dottern med så hög feber..

Hoppas det blev en bra jobbdag!
Kram

Stattinskan sa...

... men se det som en trevlig överraskning ... gillar du inte sådana?
Tvättstugan ska bli spännande att se när den är färdig!
Kram

Tigris Predikantan sa...

Nog har jag (vi) bil men ... körkortet? Jag har ingen, ju:(

Fenixmonas sa...

Ser väldigt snyggt ut, jag har liknande klinker i mitt badrum. Oj så hög feber, hoppas hon mår bättre idag! kramiz

Susanne P sa...

Oj vad ni får fint i tvättstugan!
Blir det inflyttningsfest där sen?
Kram & krya på dottern <3

Susanne sa...

Jag är ledig i tre dagar igen!!!
Vilken fin tvättstuga du kommer att få, så roligt när det är nytt och fräscht.

Kramisar

Lena sa...

Det blir skönt för er när allt blir klart med tvättstugan. Man har ju ganska stort behov av att tvätta.
Ha en trevlig Valborg

Mia systeryster sa...

Jobbigt att inte veta var man ska jobba!Otroligt fräscht blir din tvättstuga!!Kram

Nette sa...

Nu börjar det likna något! Ser fram emot före och efterbilder! :-)

Ha en trevlig helg!

Kram

soffie sa...

va snyggt det blir,Hoppas dottern kryar på sej nu ,å att du får vara på nåt ställe du trivs på imorrn,är det många olika ställen ni kan hamna på?
kram

gunsan sa...

Hoppas att dotra mår bättre nu. Uschamej att inte veta vart du ska jobba, tycker faktiskt riktigt synd om dig, så det så!!
Hoppas att det blir så bra som det kan bli ändå!!
Kramizzzz

Margit sa...

Hej Camilla!!!
Så snällt av di8g och dela med dig bilder av golveläggningen också!! Vi ser fram med spänning när det är klart och vi får se även då!!
Jag måste berätta viktresultatet: - 1,2 kg sedan förra tisdagen..när jag fikade på Tingsgården med Marie...DÅ köpte jag em stor morotskakak till kaffet...och bad om en påse,,,tog BARA ett LIET sdmakprov..och tog hen det till Lase. Så hade jag köpt en bana och ett stort påron!
Och jag kände mig så nöjd med mig själv! Den LILLA smakbiten var jag fullt nöjd med!
Jag förstår att det kan va lite "spänning" i magen..när man går till jobbet och har POLTUR!!
Kramen vännen!!

Sussi sa...

Tack snälla du för det du sa om min frisyr! Jag får nog vänja mig med rakt hår för det var lättast att fixa iordning då ;)

Hoppas du får en trevlig sista april. Är du ledig?

Kramisar

Rita sa...

Verkar ta sig bra =) Kul att se när det blir klart.
Hoppas du får en underbar valborg trots jobb nånstans..stackare ;)
Kramar