fredag 2 april 2010

2 april 1969

Tänk vad tiden går.
För ett visst antal år sedan (ni får själva räkna ut, hur länge sedan det var) fem i åtta på kvällen den 2:a april 1969 föddes denna tjej.





52cm lång och vägde 4420gram.





Hon fick namnet Camilla.

Här kommer lite fakta om henne.













Ja...ni läste rätt!!
Jag var....jag menar....hon var ett år och fem månader då hon började att gå.

-Det var sent! tänker ni nu.

Nä...det är inte sent, jag....hon kunde gå lååångt innan, men hon tyckte redan att det var onödigt att i onödan ;)

Klok tjej !
Mycket klok tjej ;)

See You!

26 kommentarer:

Mia64 sa...

Godmorgon!
vad fin du var på kortet.Ha en fin långfredag /Kram

Mia64 sa...

Glömde att skriva grattis på födelsedagen /Kram

Miruschka sa...

Stort grattis på födelsedagen!
Hoppas David hann till stan;)
Grattiskramar

Susanne P sa...

Lat redan som liten!!!

Grattis!!!!
Kram

Camilliondollar Baby sa...

Grattis på 21 (fick jag det till) årsdagen!

Kram

Fenixmonas sa...

GRATTIS!!!En förståndig tjej redan då...hihihi...Ha en jättefin födelsedag!! Påskekramiz!

pillan sa...

jätte klok ..
och det kloka verkar sitta kvar ..

Jag är oxå en april tjej , är du förvånad?

Grattis och en stor kram

♥ Carina ♥ sa...

Hahaha, och oviljan att gå det har fortsatt att hålla i sig :)
Grattis älskade vän, ha en fin dag!
See you later!
Kraaaaam ♥ ♥ ♥

Sussi sa...

Nämen grattis på den stora dagen!!

Håller med. Det var en smart liten tjej. Man ska inte ta ut sig i onädan. Det fanns säkert så många andra som kunde hämta sakerna åt dig innan ;-)

Ha en kanonbra födelsedag
KRamisar

gunsan sa...

Bamsegrattis till dig från mig;)))
Kramizzzzz

Fenixmonas sa...

Ja, här har jag det superbra just nu...jag fick inte vara i köket, hon fixar allt! Riktigt bortskämd blir jag...kramen

Lena sa...

GRATTIS!
Vilken syster du har som skriver en så bra dikt till dig.
//Lena

cecce sa...

Stort GRATTIS! på din stora dag!
Hoppas du får en fin födelsedag och en skööön påskhelg!!
Massor med kramar!

pillan sa...

jo du den 27 är det mintur , men jag är ju född 68 så jag har några fler rynkor och är lite klokare ...

prova den där cheescaken den var toppen ..

kram

Susanne P sa...

Ha, ha, ha. Jag hittade en mening om dej där det stod: (ibland har jag syn som en hök!)
"Slutade med flaskan när jag var 3 år och 5 månad."
Men jag vet nog att du tar till flaskan än i dag ;)
Puss Vi ses om ett tag! <3

sara - Glitterögon sa...

Nejmen se där - stort grattis på födelsedagen :)
Ha en tippentoppendag. Kram.

sara - Glitterögon sa...

Sv: Åh fy, då föredrar jag att sticka mig på en skallpell varje natt hellre än att slå ihjäl en katt :/

Sus sa...

Grattis Grattis på 25-årsdagen!
Jag hade 1:a i matte så jag går uteslutande på ditt sätt och sinne.
En klok och glad ungdom mad andra ord!

Jag önskar dig en glad dag!

Kraaaaaaam

Majken sa...

TJOOHOOOO

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!

Hoppas det blir en toppendag!
KRAM

Anonym sa...

Tänk vad åren går, liten blir stor.
Grattis på födelsedagen.

Kram från din Tandsköterska

Tigris Predikantan sa...

GRATTIS på födelsedagen, du är några år yngre än jag! *ler*
:)

Anonym sa...

Stort GRATTIS till dig!
Det var ju smart att spara lite steg sådär ibörjan så har du ju kvar dom tills senare :-)
Kram

soffie sa...

så söt liten bebis du va,
GRATTIS på din dag å ha en toppenkväll

Mia systeryster sa...

GRATTIS!!Hoppas du blir firad ordentligt!!Kraaaam

anne sa...

Samma sak med vår yngsta son! Kunde gå kunde han, men såg ingen anledning förrän vid 16 mån. Han är rumsren idag trots detta! ;)

Hatte sa...

Grattis! Du var en av de få som begrep det redan innan det var försent ;) Vi andra ville gå till att börja med och blev bekväma senare ... men då hade de redan sett att man kunde :( så då fick man allt fortsätta ;)
Glad Påsk :)