tisdag 27 april 2010

Ops!

Snacka om att: När spriten(läs vinet) går in går vettet ut ;)
För tro det eller ej...
I lördags efter vi ätit middag, gick Sofia och jag ut och gick.
Oj då,tänker ni säkert...Camilla på en promenad!! ;)
Men jag kan lugna er och säga att det blev en kort promenad.
Dock längre än till postlådan :)
Jo...det är sant.
Vi gick ner till havet och båthamnen.
Hur långt kan det vara?
....typ en kilometer.
Fast vi gick ju hem också...alltså två kilometer :)
Bra gjort av en lathund.
Eller hur? ;)
Vi tog givetvis med oss kameran för jag hade hoppats att se svanarna som brukar vara där.
Men inga svanar där inte.
Då knäppte jag på lite annat smått och gott.












See You!

29 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Det var det värsta!! Ända dit! Fick du träningsvärk?? :)
Kramen

Miruschka sa...

Oj då! Man slutar aldrig förvånas över dig, du kan då överraska när man minst anar det!
Men se upp, det kan bli en (o)vana;)
Ha en härlig tisdag/kram

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Inte illa...min ambition är varje dag att gå lite mer men...när dagen är slut så är ambitionen borta! Kramiz

Sussi sa...

Nämen Camilla!!! Vad har hänt!!??
Mår du bra idag nu då. Benen bär dig?? hihi
Det var ena riktigt fina bilder du fick till :)

Ha en fin fin dag
Kramisar

Susanne P sa...

Jag är så glad att Sofia gick med dej man vet ju aldrig, rätt som det är så går du vilse... ;)
Kram

Afrodite sa...

Jisses! I'm impressed! =) Hittade du några nya muskler att ha träningsvärk i kanske...? =)
Kram och go' tisdag!

Diana sa...

Riktigt fina bilder! Märks inte alls att fotografen är bakis. :)

sara - Glitterögon sa...

Men är du en sån latmask?! ;) Skaffa en stegräknare så blir du beroende av att gå många fler kilometer dagligen.
Finfina bilder.

Anonym sa...

Ojojoj! Då får du vila ordentligt nu då. Nästa gång du dricker vin - lås dörren och göm nyckeln!
:-)
Kram

gunsan sa...

Nu har jag satt mig ner, helt otroligt vad du har varit duktig och vilka superfoton du tagit;))
Kramizzzz

Bara Jag sa...

Ja, man ska ju börja försiktigt :-)

Daniel sa...

Jisses så duktigt!

Jag skulle aldrig ha orkat!!!

Niklas C sa...

Svar: Ja visst är skorna snygga! Jag blev också lite kär i New Yorker faktiskt =)

Ja precis, jag bor i Göteborg, jag var bara och hälsade på hos en kompis i Uppsala över helgen =)

Kram

Niklas C sa...

Svar: Ja myskvällen i Borås var verkligen jättemysig =)

Kram

Niklas C sa...

Svar: Hahaha ja det är hur kul som helst att titta på Kräk-Eva =)

Ha det bra du med =)

Kram

marie sa...

Jättefina bilder!!! En skön promenad verkar ni haft...
kram

Mia64 sa...

ja men det var ju bra jobbat 2 hela kilometer ;) Jättefina bilder /Kram

ansepanse sa...

du menar väl ändå inte att ni fortfarande har snö kvar
kramar

Sus sa...

Fortfarande snö???
Jag hänger inte med i era breddrader :S
Dottern min försöker och försöker få med mig ut på promenader... jag får ha dig som ledstjärna!

Kraaaaaaaaam

Diana sa...

Sv: haha, jag lovar att hålla er uppdaterade om hur det gick med bytet. En stor händelse i en kvinnas liv... haha.

Petra sa...

Men det var ju strålande! Fina bilder fick du ju till också.

Margit sa...

Hej Camilla!!!
Att gå en liten promenad är bättre 'n att inte gå alls!! Så det så!!
Ja, det känns skönt att se fram mot våran bokade resa...och då skall jag väl vara relativt pigg o på alerten...hoppas jag...
Kramen vännen!!

sara - Glitterögon sa...

Sv: Jovisst klassas reumatism som en sjukdom, men det var ju inte alls säkert att försäkringskassan skulle godkänna det som en anledning att vara sjukskriven från studier då det inte är fysiskt krävande, om än psykiskt. Nu är jag bara så oerhört lättad att de tog ett rättvist beslut utifrån mina förutsättningar.

Mia systeryster sa...

Strålande Camilla=D Känns det i musklerna idag?;) Kram

Sofia sa...

Där är jag.
Söta mig, söta mig!
Kram <3

Hannah sa...

En riktigt lång promenad :) Fina bilder.
Kram!

cecce sa...

Tänk att du orkade gå en heel kilometer:-)
Men du...fantastiska bilder:-)

Kramar

soffie sa...

va fin promenad det blev jättefina bilder,
kram

Stattinskan sa...

Jag har inte bestämt när jag ska ha semester ... vad jag vet är att den ska vara så lång som möjligt :-)
Jisses vilka "långpromenader" du åstadkommer :-)
Kramar