måndag 19 april 2010

Måndag.

Jag har en så otrolig bloggtorka ,men jag kämpar vidare med att skriva....varje dag :)
Ibland tror jag ,att jag tänker för mycket, så jag glömmer det viktigaste.
Jag har ju glömt att berätta att jag har vunnit smycken, hos Niklas.
Jag vann det här:















Det
om något är väl värt att skriva om :)

Och har man inget annat att skriva om kan man ju alltid skriva om vädret.
Snacka om att vi hade aprilväder igår.
På förmiddagen var det sol på en klarblå himmel,nästa sekund, då man tittade ut ,snöande det och nästa sekund....sol på klarblå himmel igen.
Och när det snöade som värst,var Gubben ute ,för att byta till sommardäck på bilen.

Och så klart..... var paparazzi på plats ;)









Så otroligt passande va? ;)


See You!

35 kommentarer:

Miruschka sa...

God morgon!
Stort grattis till vinsten!
Tror inte J haft tid att byta, han har tydligen jobbat nonstop i helgen.
Bra att du fortsätter skriva trots "torka", skulle vara tråkigt om du gör ett uppehåll.
Ha en bra dag/kram

Susanne P sa...

Det ska mycket till innan "systrarna Söderlind" tystnar!!!
Så en bloggtorka kan nog inte stoppa varken dej eller mej ;)
Nu, har jag skickat i väg henne, till Afrika....förhoppningsvis så kommer de dit...
Kram

Bara Jag sa...

Va' kul att få vinna!!

Sv. Jo barnen ska själva lägga in i sina garderober men högarna tenderar att ligga kvar..... Det är grabbarna som är problemet, de tycker naturligtvis att det är enklare att bara hämta i tvättstugan.....

maria sa...

Hej fina du :)

Ha inte dåligt samvete om du har bloggtorka, det känns inte bra om det är påtvingat att skriva..Man ska ha lust !

Jag ska vila och ha det bra idag...
Fina smycken du har vunnit :)

Må så gott !
Kram kram

gunsan sa...

Vilken härlig o snygg vinst, lyckiga du, kanske inte lika lycklig blev guben din när han bytte däck hihi. Tänk att man aldrig får vara ifred för de där paparazzi, hmhm.

Sköt om dig!!
Kramizzzz

mickis sa...

Jag tycker nog du är flitig i bloggen... Inte märks ngn bloggtorka inte ;)

Vilka fina armband du vann :)

Ha en finfin måndag!
Kram

Diana sa...

Torkan har jag som läsare inte alls märkt av. Coolt att gå och vinna smycken! Är det tävlingar som du hoppar på då eller?

Mia64 sa...

Grattis till vinsten :)
SV: ja jag vet inte riktigt vad som händer med min resa ännu, jag frilansar ju på olika uppdrag så jag har ingen semester att ta ut.Men har ju skrivit på kontrakt nu från fredag o 4 veckor framåt.Kan tänkas att jag blir lite försenad dit..

Dansbandsfrun sa...

Grattis till smyckena!
Jag är aldrig med i tävlingar för jag tycker det verkar bökigt ;) kanske borde ta mig tid att kolla hur man gör...kram på dig o ha en härlig dag!!

sara - Glitterögon sa...

Ja ibland har man bloggtorka, det är inte mer än mänskligt ;)

Duuu, ser att du har vattenstämpel på dina bilder... ändrade i picasa?! Jag har fyllt i att jag vill ha vattenstämpel på mina bilder, men hur sjutton får man den över bilderna? När jag gjort collage så har vattenstämpeln hamnat på den vita bakgrunden längst ner i högra hörnet (så som din) men jag vill ha min tvärs över bilden. Har du nån aning?
Jag är som sagt oerhört oteknisk och står för det :D

Kram

Gbgmamman sa...

Hahahahaha, ja det var ju passande. Skönt iallafall att det är fler än vi som inte bytt till sommardäck ännu. Datumet var ju tidigarelagt detta år. Hoppas vi slipper böter bara, för vi hinner inte byta förrän på fredag. Hua! Kram!

Gbgmamman sa...

Skrev en kommentar, men den försvann visst, eller så kommer den senare. Kram på dig!

sara - Glitterögon sa...

Sv: Haha, nee jag fattar inte ;) Men ska sitta mer med picasa om en stund och klura. Det SKA gå!
Jag har inte skrivit min vattenstämpel så som du förklarar, utan kryssat i en ruta... hm... ja, jag fåt kika mer på det helt enkelt :D

Grattis till smyckesvinsten förresten.

sara - Glitterögon sa...

Tack :)

Tigris Predikantan sa...

Ja, vi bor ju i landet lagom. Detta gäller även vädret, det skall inte bli för mkt av det goda *ler*
:)

Daniel sa...

Så fina armband, grattis!
Bloggtorka har vi alla. Då brukar jag ha en dags paus eller två... och kommentarsfri dagar.
Så vips orkar man igen.
Bloggen ska inte bli ett måste. Uppdatar man inte på en dag eller två så gör det inget, läsarna består.

ansepanse sa...

Grattis till vinsten - jättefina saker
däckbyte i snöväder :)
kramar

Diana sa...

Sv: Kul att vinna! Jag hoppade på en del tävlingar förr, mest scraprelaterat och ibland hade man turen att man vann lite!

ansepanse sa...

SV: hahaha - tack, men både du och jag är ju så unga och vackra så :)
kramar

diana sa...

Mycket passande. Grattis till vinsten ;)

Mona sa...

Har du verkligen blogg torka som det bara sprutar ut inlägg av hela tiden??
Jag har ingen lust alls att blogga, men det kanske beror på våren?
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Grattis vännen till juvelerna!
Ok, är det rattmuff av och sommardäck på nu :)
Haha, ja man är lite skadad när man bloggar. kameran i högsta hugg :) Och ibland när det händer något och man inte ha kameran med, ja då attans!!
Kram

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

roligt att du vann!

♥ Sanna ♥ sa...

Grattis och vi gjorde precis samma sak bytte till sommardäck och dagen efter var det 15cm snö igen ...det slår liksom aldrig fel.
GRATTIS till vinsten kul att vinna smycken
KRAM

Margit sa...

Grattis Camilla att du vinnit de mycket fina smyckena!!!
Kul att få!!!/Vinna... Är du en riktig "turgumma" kanske...eller var det "slumpen"...
Och du har putsat fnstren och bnott...och tvättat...vilken "vila"...under helgen...Men det måste ju göras...och det är ju "kvinnans lot"...kan man väö säga...
Kramiz!!!

Afrodite sa...

GRATTIS till smyckena! =) Ja, jag märker då rakt inte av någon bloggtorka! Tycker du kämpar på som vanligt! =)
KRAM på dig!

soffie sa...

GRATTIS till de fina smyckena!
Usch å blä för snö,här var det kritvitt av frost i morse,BLÄ!
Nu vill viu allt ha varmare!
kram

pillan sa...

grattis till vinsten , men visst är det så att bloggtorka dyker upp , men oftast så går den över ..svammla vidare bara

Sus sa...

Allt bloggande är kul och intressant...detta är ju ditt liv!
I stort och smått :)
Fortsätt din bloggtorka blir inte min läsatorka :D
(Skicade just en kommentar men kom inte fram??? kan bli 2 ? :)

Kraaaaaaaaaam

Lena sa...

Haha, ja det var ju bra tajmat med däckbytet.
och hur stavar man till tajmat????? ;)

cecce sa...

Känner igen bloggtorkan.
Den kommer smygande ibland.
Ibland sitter jag och tittar på skärmen bara.
Men oftast blir det något till slut.

Ibland är det tvärtom.
Då har jag så mycket jag vill skriva så jag vet inte hur jag ska få plats med allt.

Det kommer och går antar jag.

Kramar

Mia systeryster sa...

Bloggtorka har vi alla då o då, jag har ju haft min precis;) Kul att vinna! Kram

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Bloggtorka har jag ännu inte råkat ur för men däremot så var jag så trött igår efter jobbet så det blev ingen datorsession alls! Kramiz

Sussi sa...

Grattis till vinsten :-)

Kramisar

Anonym sa...

GRATTIS till vinsterna! Ja både till smyckena och till att DU slapp byta däcken ;-)
Kram