fredag 3 september 2010

Tjoho!

Hörrni båner...idá ärdä freda!!!
(Hör upp barn....idag är det fredag)
Fredag och jag är ledig!
Började med en sovmorgon.
Hmmm....ja,sovmorgon för mig. 7.45 räknas väl som sovmorgon? :)
Och på mitt schema idag är det lika tomt som det är är i mitt huvud.
Inget planerat....inte ens ett inlägg ;)
Så idag tänker jag bara vara.
Jo...självklart ska jag äta något gott i kväll.
Och självklart ska jag ta mig ett glas vin.
Och självklart blir det fredagsmys.
Och självklart ska jag kolla era bloggar.
Men innan dess ska jag självklart äta frukost,bädda,borsta tänderna,vika ihop tvätt,dammsuga,plocka undan,se på Glamour som jag missade igår,duscha,klä på mig,mata fåglarna,ge dom vatten,gå ut och titta på mina Änglatrumpeter som har 48knoppar.
Som ni ser har jag inget planerat ;)

See You!

31 kommentarer:

Sussi sa...

Yey.. Fredag :)
Fast den här veckan har sambon varit ledig hela veckan så den känns lite mindre speciell då. Nästa vecka däremot är vi tilbaka till att längta till fredag igen för då har sambon börjat jobba!
48 knoppar.. Det var inte dåligt. Jag har bara 12 på min men det kanske inte är så dåligt för en förstagång ;)
Fast dom har inte slagit ut än ;(

Kramisar

Carina Sjölund sa...

Skönt med en slappar Fredag :) Brukar du ha sovmorgon??? Jag tycker att du verkar vara uppe före tuppen varje morgon :) Ha en bra dag! kram på dig

Anonym sa...

kvart i 8 är innte sovmorgon för mig. klart att du ska se glamour. jag kanske ringer sen..
kram

Petra sa...

Härligt med fredag.
Stor fredagskram

♥ Carina ♥ sa...

Tjohoo!! Full fart mot helgen!!
Det lär väl ta halva dagen att kolla på alla knoppar ;)
Kram och go fredag på dig!

Helene sa...

Hej = ))
Tittar du på GLAMOUR ??
JAG MED = ))
Jag kan inte missa ett avsnitt,våran boxer är inställd på inspelning varje dag så jag inte missar nåt ( hi hi )
Skönt med "ledig" dag även om du har ganska mycket att göra ändå !!
Ha en toppendag !!
Kram Helene.

bokhyllan sa...

Skönt med ledig fredag!
Du glömde en sak... fika. Du måste fika också! =)

Mona sa...

Jag har oxå glott på glamour den här veckan. Det tar typ TRE avsnitt för att få veta om tjejen är med barn eller inte. Fast det är ganska spännande. :)
Ha en mysig fredag.

cecce sa...

Låter som en underbar fredag tycker jag!
Njut av din ledighet och dina änglatrumpeter!
Stor kram

♥ Sanna ♥ sa...

Skönt att bara kunna ta det lugnt ibland ;)
Hoppas att allt är bra med dig vännen, här har det varit kaos som vanligt ;)
Kram

gunsan sa...

Ojoj, vad du sov länge;))
Om du skyndar dig på med att kolla knopparna så kanske du hinner med att slappa en stund också;))
kramizzzzz

Miruschka sa...

48??? Jag har inte en endaste sketen liten fjantknopp...Det måste vara något fel på min blomma!
Mycket att göra fast man inte har något planerat, så är det när man tänker efter vad man gör på dagarna;)
Ha en bra fredag då:)
Kram

Diana sa...

En lagom avancerad dag, härligt! Vi sitter här och försöker komma på något att göra, Batman har ju semester och då känns det dumt att bara låta dagen försvinna.

Anonym sa...

Ojojoj! Jag törs inte ens TÄNKA på hur en PLANERAD dag ser ut hos dig...

Ha det så skönt på din lediga dag (och stryk några av dom där oplanerade grejerna, som dammsugningen exempelvis) :-)

Sus sa...

Tycker att det låter som en helt vanlig kvinnodag...en dag då vi gör just ingenting :)
Trevlig mysfredag! Skål!

Mia systeryster sa...

Ja alla dessa vardagliga sysslor som man jämnt måste hinna med, men sen blir det mys;) Kram

Monkan sa...

Ledig helg är underbar helg. Jobbarhelg är ...eh...inte fullt lika underbart då.. Tur att jag är ledig den här helgen då :):)
Fullspäckad almanacka i helgen, gillas !
ha det gott och njut av vinet, för det ska jag också göra
kram monika

Åsa sa...

Jag brukar stiga upp vid åtta om jag har sovmorgon. Till skillnad från kvart i sex, när jag jobbar.

ansepanse sa...

min uppstigningstid är 7.30 vardag som helg :)
kramar

Dansbandsfrun sa...

Ha en härlig fredag (om du hinner efter den där listan) ;)
Och jag vill bara säga att jag vet absolut vem Janne Ö är. Det är allmänbildning ju ;)
kram

Stattinskan sa...

Vilken tur ... då har du suttit på händerna idag då ;-D

Tigris Predikantan sa...

Skönt att inte göra ... "något"! *ler*

Susanne P sa...

Och tänk att du hann med ett liten skvallersamtal til din syster också...vad du hinner mycket på din lediga dag.. ;))
Kram

Susanne P sa...

*medvetet blev det bara ett "l" i till så jag kunde komprimera min fullsatta kväll ;)*

diana sa...

En helt vanlig dag alltså :)

soffie sa...

tjolahopp tjohoo tralalala det är fredag idag!!!
mmm va härligt med en sån dag,
kramelikram

floosan sa...

Tomma fredagar är de bästa fredagarna, njuut

Diana sa...

Sv: Vi orkade inte med dessert idag (alltså ostbrickan då... det måste väl varit det som du menade va?) Hehehehehehe. ;)

Marran sa...

vilken bra start att börja helgen med sovmorgon :)

hehe ja jag brukar inte ha sånna intensiva drömmar efter att ha sett på film

Anonym sa...

jag vet inte ens vem bridget är. men det låter oooolidligt spännande
kram

Fenixmonas sa...

Gott med ledig fredag..men...Idag är det LÖRDAG och jag säger GODMORGON!! Kramiz