onsdag 22 september 2010

Stolt mor!

Jag läser vår ortstidning,ÖA, varje morgon, då jag äter frukost ,men tydligen läser jag den väldigt dåligt.
För Sofia kom hem en dag från skolan och berättade att det hade skrivits om henne i tidningen... förra veckan!!!
Ops!
Letade igenom alla tidningar och fann den till slut.
















Hon kom etta i discgolftävlingen.
Jo...det är klart att jag visste om att hon hade vunnit,men att hon var i tidningen...det visste jag inte.
Inte hon heller :)
Så ni må tro att jag är en stolt mor.
Jaja...inte för att hon var med i tidningen utan för att hon vann,så klart :)

See You!

34 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Så kul grattis!!!
Både kul att hon vann och var med i tidningen!!
Förstår att du är stolt!!
Kramizar

Petra sa...

Och jag blir stolt att du är hennes mor!

Susanne P sa...

Vad roligt! Bra gjort av henne!
Och bra gjort av dej att missa det i tidningen... ;)
Kram

Sussi sa...

Å jo.. Nog är du allt stolt för att hon var i tidningen med ;)
Grattis till hennes vinst. Det ska till en tjej för att vinna, såklart ;)

Kramisar

Mona sa...

Både och skulle jag vara stolt över. :)
Grattis till söt-tjejen.
Kram

Miruschka sa...

Förståeligt att du missade henne i tidningen, det stod ju i sportbilagan;)
Kul att hon vann, förstår att du är stolt!
Kram och ha en bra dag

Carina Sjölund sa...

Det är så roligt när barnen vinner :))
Grattis till henne!
Kram

mickis sa...

Åhhh denna artikel måste du ju spara.... Kan komma fler :))

Önskar dej en riktigt fin lillelördag!

kramelikram

gunsan sa...

Grattis grattis till den duktiga tjejen;))

Sportbilagan är ju inte det första man läser.....inte jag i vilket fall;)
kramizzzzzz

Eva sa...

Åh vad roligt! :-)

Barnens Hjältar sa...

Underbart!!
Gratta dottern :-)
Det finns någon variant mn kan äta och jg har kontakt med psykiatern men jag avvaktar ett tag till :-)

marie sa...

Och stolt för att hon är din dotter......
Hoppas du har en skön dag, kom ihåg att ta det lugnt, andas och ta hand om dej själv. kram

ansepanse sa...

det är väl klart att du är stolt, det ska man vara över sina barn :)
ha det gott - kramar

bokhyllan sa...

GRATTIS till din dotter!

Sus sa...

Ja men, det där med att ha barnen med i tidningen...det är också NÅT :)
Jag har urklipp sparade när de linslusat sig ;)
Kraaaaaaaaam

Tigris Predikantan sa...

Stolt förstår jag, du måste spara den tidningen!
:)

♥ Carina ♥ sa...

Grattis till goaste Sofia!! Det där missade jag också att läsa tyvärr...
Kramen

Lena sa...

Roligt att både vinna och får vara med i tidningen. Grattis!

Diana sa...

Grattis till dottern, värsta kändisen nu ju!

finafrun sa...

vad roligt!

Stattinskan sa...

Jag tycker gott att du kan "yves" över både och ;-)

pillan sa...

Men va !!!
Hur kunde du bara missa detta ?
Grattis till dottern

soffie sa...

GRATTIS till din duktiga dotter ååå va roligt!

Afrodite sa...

Naturligtvis är du stolt! Det är ju till och med jag! =)
Kramen på dig!

maria sa...

klart du är stolt :) jätteroligt ! vilken tur att ni fann artikeln...

kramen

diana sa...

Grattis till vinnandedottern :) Lustigt, min son var också och spelade discgolf idag och vann han med ;)

Barnens Hjältar sa...

Ja, det var så billig saker så jag kunde inte låta bli :P Jg har inte handlat julsaker sen jag flyttade hemifrån för över 20 år sen så det var änna dags nu ;-)

Camillasrum sa...

Kul att hon vann!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu har 3st härliga ena i gång..

http://uj76.blogspot.com/2010/09/tant-lottar-ut-ett-valfritt-barnset-i.html (vinn valfritt barnset i keramik, mugg + skål, värde 598kr)

http://uj76.blogspot.com/2010/09/tant-lottar-ut-en-valfri-mossa.html (vinn valfri mössa)

http://uj76.blogspot.com/2010/09/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html (vinn presentkort, värde 350kr, i kalasbutik)

..ngt/ ngra som kanske passar dig =)

Mia systeryster sa...

Nämen grattis till dottern!! Kram

Bara Jag sa...

Man kan ju vara stolt över båda delarna - varför snåla med de stora känslorna :-)

Fröken Ellinor sa...

Grattis och oavsett vad så är det ju alltid trevligt att bli omnämd i lokalpressen! ;-) Kram på dig

Fenixmonas sa...

Klart du är stolt! Så roligt när de lyckas! Har hänt mig också att jag missat i tidningen...Kramiz

Stattinskan sa...

Gomorron, gomorron, hör fåglar sjunga glatt ... Gomoron, gomorron i kööööör ....
:-D
Du kan skatta dig lycklig att du inte HÖRDE det där :-)