onsdag 15 september 2010

Ego.

Jag tycker att alla människor är egoister....tänker bara på sig.
Det är bara jag som tänker på mig ;)
Så jag har tänkt lite på det... och fått lite idéer om hur vi ska kunna ändra på det.
Här är lite förslag om hur vi ska göra för att vi ska få ett mindre egoistisk värld ;)








Vad sägs om att köpa en sådan här klänning.










Vad sägs att alla tatuerar in denna bild på magen.
(Som ni ser här, har David redan gjort det;) )









Varför inte låta mig, få vara med i Twilight.



Eller i en "pangpang" film.

















Eller varför inte ha mig på sedlarna.











För ni vet väl att Paris Hilton jobbar på allt det här,så att allt detta ska bli sant.





Skämt å sido...
Har ni förresten smakat på den nya ölen som har kommit ut.

















Söt och god ;)

See You!

39 kommentarer:

Susanne P sa...

Ja, du...det skulle vara nått det! ;))
Vet du vad det är för datum idag??
Det är 22 år sedan farmor gick bort..... :(
Kram

Douglas Söderlind sa...

Häriga bilder.

Petra sa...

Suveräna bilder.
Ha en skön onsdag.
Kramar

Mona sa...

Vad fyndig du är! Hur har du lyckats nästla in dig e de där bilderna? ;)
Kram

Tigris Predikantan sa...

Egoist som man är så ser jag att de tog fel när de skulle använda min bild... jag som skickade den rekommenderat!
:)

Miruschka sa...

Hahaha, du är kul du, märks att du tänkt till ordentligt i det här ämnet;)
Sv: sista återlämningsdag för boken är 20110228 såg jag när jag hittade kvittot, så jag har lååååång tid på mig att läsa;)))
Kram

gunsan sa...

Hihihi, det vore en höjdare att se dig i en pang pang.film;) o gärna i den där klänningen;)
kramizzzz

Majken sa...

hahahaha
ha en härlig dag!
kramelikram

Fröken Ellinor sa...

Hahahah men hjälp vad fräckt! Hur har du fixat det? ;-) Åh, det är ljuvligt och vi är i det stadiet då vi bara sitter och tittar på henne.

Du är givetvis välkommen men det är ju tyvärr liiiite för lång resa :-). Tack, mår mycket bättre idag.

Kram

Monkan sa...

Hi hi det där har jag sett och på någon bild satt en jättestor väggaffisch ute i nån storstad. Rätt häftigt ! Vore nåt det ! Ut och klistra upp bilder ute på byn :)
ha en fin dag i pissvädret
kram monika

Helene sa...

Vilka fina bilder !!
Va roligt du har gjort det = ))
HÄFTIGT !!
Ha en fin dag.
Kram Helene.

Sussi sa...

Ja eller hur.. Vad alla andra är egoistiska. Vem tänker på en annan om inte jag själv gör det liksom ;)
Nu ska jag genast skutta iväg för att köpa den där klänningen med pengarna med dig på. Får väl stanna på systemet och köpa den nya ölsorten också ;)

Kramisar

Diana sa...

Haha, den sidan där du gjort de bilderna vill ego-jag också ha! Tänk mitt vackra tryne på allt! :)

Daniel sa...

Du är min idol!

Anonym sa...

Du är så underbart ödmjuk :-)

bokhyllan sa...

Haha, du är rolig!
Skickligt med bilderna!

Diana sa...

Sv: Tackar!
Hehe, du skulle skickat bilden på Beckham till Svorskan igår när Beckham-debatten pågick för fullt. ;)

sara - Glitterögon sa...

Haha, vilka coola bilder :)
Tänk om det ändå vore så...

finafrun sa...

Haha, vad bra gjort! Jag tar en dricka, tack!

Bettan sa...

Hej.
Trillade in här via nån annans blogg.Men jag återkommer gärna..mycket kul att läsa.
Detta med att sätta in sitt face i olika bilder är jätteskoj..o bra blir det oxå.
Ha det så gott o jag återkommer snart igen..
Mvh: Bettan

Marran sa...

Ska genast bege mig till systemet och smaka på den nya ölen ;p

Carina Sjölund sa...

Härliga bilder :))
Du är ju bara för rolig :))
Kram på dig

Åsa sa...

Haha vad kul. Det märks att du har lite att göra på dagarna =)

emelie sa...

vad använde du dig av för hemsida när du gjorde bilderna? (:

kram

marie sa...

Haha, jag dricker inte öl, men den där skulle jag gärna smaka....när jag sitter på fest iklädd den där snygga klänningen .
God fortsättning på denna dag. kram

Sus sa...

Ha ha haaa
Helt suveränt!
Varför jobbar du alls? Jo, det är ju klart, det är ju så kul :)
Kraaaaaaaaaam på ditt lilla ego!

♥ Carina ♥ sa...

Jag gillar ju inte öl som du vet, men den där ölen skulle jag säkert gilla :)
Kram goaste du!

diana sa...

Haha, där fick du allt till det ;)

Barnens Hjältar sa...

Haha, varför inte :-)
Ja, fattar inte heller hur tusan man kan bygga något sådant. Det tog 500 år. Marmor verkar det vara :-)

Mia systeryster sa...

Hahaha, vad häftigt du har fått till det=D Kram

floosan sa...

haha egobilder är dom bästa bilderna

soffie sa...

coola bilder å ölen ska jag testa i helgen:)
klart man blir ego då man har så mycket fint :)
kramiz

♥ Sanna ♥ sa...

Du skulle ha valt andra Hilton syrran då hade allt redan varit även här i Sverige letar febrilt efter klänningen ett måste ha....;)
Haha du e underbar och inte alls ego bara söt och go
Kramizar

Nette sa...

Haha, gud så roligt! ;) Framför allt tatueringen på Beckahams mage!

Kram
Annette

Yohannah sa...

Roliga bilder. Vart har du fixat dem?
/Yohannah

Fenixmonas sa...

Vilka häftiga bilder! Tatueringen var super!! Kramiz

Stattinskan sa...

Haha, du är för rolig du ... Kan du förrästen skicka ner ett flak till mig? ;-D
Gomorron

Anonym sa...

haha klart att det äår den rätta vägen att gå
kram,kul ändå att du hade en så bra relation med din farmor

Miss Juni sa...

Men vilken FANTASTISK idé!! :)