söndag 5 september 2010

Bevis.

För några dagar sedan berättade jag att jag hade minst 48 knoppar på min Änglatrumpet.
Om jag känner Ama de casa rätt så vill hon ha bevis.
Hon ville ju ha bevis på att min "trumpet"var så stor, att den räckte upp till taket.
Så bevis... det ska hon få :)



















Jaja...bilden visar kanske inte alla knoppar, men en del kom med på bilden i alla fall :)
Att leta 48 knoppar på en liten bild tar rätt lång tid. Jag har ju ett liv utanför bloggen också ;)

See You!

35 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Så jättefin den här, fast nu lär det väl gå på fel håll med våra blommor! Mina Blomman för dagen börjar att se dåliga ut...kramiz

Douglas Söderlind sa...

Är det många för att vara på en Trumpet blomma?(knoppar )

Diana sa...

Du må ha ett livutanför bloggen, men inte Ama som kommer kräva 48 synliga knoppar. ;)
God morgon!

Sv: Här måste jag dementera! Oftast är det jag som bakar och lagar all vardagsmat, Batman gör "festmat". Men igår hjälptes vi åt med bullarna.

Anonym sa...

Jag kan bara se 24. Men för att vara lite bussig kan jag ta mig några hojtare så jag ser dubbelt. Fast då får jag be att återkomma lite senare ;-)

Den är verkligen maffig!!!

♥ Carina ♥ sa...

Vad vackert om alla skulle blomma samtidigt :)
Ha en skön söndag!
Kram

Sussi sa...

Men du missade ju en knopp i mitten!!! ;)
Min har det börjat hända grejer med nu. Ja i alla fall en. Den börjar spricka lite nu. Men man ser ännu inte vilken färg den har. Jag gjorde inte det igår. Får se om det hänt något mer nu. Ska ut snart..

Kramisar

soffie sa...

wow va knopp du har i den åå va fint när de börjar blomma :)
ha en toppendag

Miss M sa...

Hahaha, härligt engagemang ;)

och du tack för alla tankar, de värmer <3

Stattinskan sa...

VAAA???? Har du ett liv utanför bloggen?????
;-D

Åsa sa...

Finns det liv utanför bloggen? Måste undersökas......

Petra sa...

Härlig bevismatral.

Carina Sjölund sa...

Vad jättefin den kommer att bli när den börjar att blomma :) I dag ska jag äta surströmming Mums :) Kram på dig

gunsan sa...

Hahaha, du är för rolig du;)) Det är lättare för mig att göra bildbevis på min trumpet.......eftersom jag bara har en knopp;))
kramizzzzz

Afrodite sa...

Vilken beauty! Tänk när alla 48 blommar! Så vackert! =)
Tack för middagstipset! Det blev succé även här! =)
Ha en riktigt go' söndag!
Kram

Jeanette sa...

Hej! Nu har jag startat igång en ny kanontävling där man kan vinna en valfri höstjacka värd 2000 kr. Var gärna med i den tävlingen oxå!

Ha en fortsatt härlig söndag.

Ps. Du har väl inte missat att jag även har en tävling igång där man kan vinna en handkräm? Ds.

ansepanse sa...

hahaha - ta ett kort sedan när alla slagit ut också
kramar

Miss Juni sa...

Va?? Har du ett annat liv oxå?? ;o)

Camilla
Men...vad bra det gick för er!
Kul!
Tänk att man kan få ihop så mycket pengar av "skräp".
God morgon!
Du svarade:Ja, visst är det häftigt!! Läste i nå´n tidning att varje svensk i snitt har grejer till ett värde av 15000:- som bara ligger och skräpar...Kanske dags att göra sig av med det där skräpet och istället tjäna sig en rejäl hacka? (Så man kan gå på loppis & köpa nytt skräp!) Hahaha!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Har du!?
Det har iiiiinte jag! :)
Kram!

Barnens Hjältar sa...

Änglatrumpet är inte min starka sida, växter överhuvudtaget brukar ha svårt att överleva mig men den ser fin ut :-)
H en fin söndag!

Sus sa...

Åter igen blir jag avundsjuk! ;)
Dottern kan glömma sina balkongtomater nästa år för här ska odlas Änglatrumpet!!!
Kraaaaaaaaam

Anonym sa...

haha goa ama. bästa kommenmtaren idag
kram

Miruschka sa...

Jag får anstränga mig för att hitta EN knopp....vilket jag aldrig gör;)
Kram

Susanne sa...

Herregud vad många blommor, hur gör du?
Jag har visst fem på min och då är varenda blad sönderblåst, inget vidare vacker men jag är så glad att jag fått knoppar :o)

Kramen

Helene sa...

Hi hi va fin den är...
Hoppas du har en fin söndag.
Kram Helene.

Barnens Hjältar sa...

Ja, det är ruggigt vad billiga tapeterna är där. Tittade på Hornbach som borde vara billiga men runt 350 kr per rulle var det vanligaste.
Det får bli Rusta. Coop skall visst ha med men där har jag inte kollat :-)
Ha en fortsatt finfin söndag

Madeleine sa...

Ja du inte lätta att få med alla 48 knoppar, men vad gör man inte för sina bloggvänner :).
Sv: Jag har bara ca 3 min väg till mitt jobb, så jag hinner vila o mycket annat innan jag går tillbaka till jobbet. Kram Madde

bokhyllan sa...

Meeeen, vilken blomma!
Jättefin!

ella sa...

så ser systers ut me kul dom blir så stora=)hoppas du haft en fin söndag=)

Mia systeryster sa...

Men oj, häftigt att få se sen när alla knoppar blommar=D kram

Diana sa...

Sv: Vad ska man göra uppe halv åtta? Inga affärer har öppet och inget bra på tv... ;)

Susanne P sa...

Jag läser: knoppar, korpar, kloppar..är du säker på att det verkligen är så många KNOPPAR som du säger... ;))
Kram
(avis...JAG??? NÄÄ.. inte det minsta!)

Anonym sa...

du kanske har photoshoppat den?
kram

diana sa...

Som ett miffo sitter jag och räknar. Nope, har inget liv utanför bloggen ;)

cecce sa...

Ha ha! Har du ett liv utanför bloggen?
Det har inte jag:-)

Dina trumpeter är jättefina!

Kramar!!!

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan denna måndag! Kramiz