lördag 25 september 2010

Kata"fucking"strof!!

Tänk så märkligt....
Att från den ena dagen till den andra ,så har håret växt flera meter.






(Bild lånat från google)









Jaja, nu kanske jag överdrev liiite då,men ändå... :)
I går kunde jag fixa håret utan problem ,men idag!!!!!!
Kata"fucking"strof!!
Nåja...mina jobbarkompisar får stå ut med mig som jag är.
Och har Gubben stått ut att se mig varje morgon i 16 år ,så tror jag att mina jobbarkompisar kan stå ut med hur jag ser ut, i några dagar till.
För på onsdag blir det andra bullar.
Nä,jag ska inte baka ;)
Då ska jag till frissan och klippa mig och färga håret.
I vanliga fall tonar jag det själv, men den här gången ska min frisör både klippa mig och göra slingor.
...inte ljusa. Röda slingor ska det bli :)

See You!

28 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Jag gjorde det själv i förgår kväll och mitt hår är nu...svart!! Ja, det skulle bli mörkbrunt, fast det gör inget...ser rätt hyfsat ut ändå. Jag hade inte tid med frissan denna gång! Kramiz

Diana sa...

Vad spännande! Det är alltid så himla skoj att få håret vidgjort!

Stattinskan sa...

Jag skulle också behöva en si så där femton timmar hos frissan till mitt slitna och råttfärgade hår :-) Får vi se före- och efterbilder?
God morgon -)

Miruschka sa...

Ja, det är ett mysterium hur det kan ändras från ena dagen till den andra! Har själv samma problem och det är väldigt irriterande!

Ha en bra lördag!
Kram

soffie sa...

va härligt att få håret fixat ,
jag har med en tid till frissan inbokad nästa vecka då blir det slingor och toppning:)
ha en gooo lördag.

pillan sa...

ha ha skulle ju vara toppen om det bara växte ut lite till så där snabbt ,...kul med lite nytt i håret men drygt att vänta tills onsdag

Mona sa...

Det är alltid härligt att fixa håret.
Kram

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

låter tjusigt! hoppas att vi får se resultatet!

bokhyllan sa...

Vore kul att se resultatet. Före och efter-bild kanske?

Petra sa...

Den där gränsen kommer oftast över natten.
Spännande med slingor. Blir det kort?

Susanne sa...

Skönt att komma till frissan och du ska bli röd som mig, snyggt :o)
Hoppas du får en bra lördag

Kramen

Sussi sa...

Jasså.. Du har gett upp drömmen att bli en blondin? ;)
Men som du skriver. Det går så jäkla fort. Helt plötsligt är man långhårig! Jag behöver gå och klippa mig igen jag med och då var jag ju nyss hos frisören..!

Kramisar

Sus sa...

Ja, det är märkligt!Att håret kan bli föööör långt över en ynka natt.
Jag med mitt krus klipper själv, sen får dottern ta ett tag runtom emellanåt.
Kraaaaaam

ansepanse sa...

vad spännande med röda slingor! det måste du visa på bild sedan
ha det gott - kramar

Margit sa...

likadant med MITT hår...från den ena dagen efter från den andra...DÅ är det bara och gp...TILL FRISSAN...
Nu måste du visa bilder när du klipper dej ..och lägger slingor!!! VI VILL SE!!!!
Grått o dant här idag...ca + 8 grader...
Bäst att sitta innne vid datorn...för HÄR är det varmare..och inget regn...
Kramiz!!!

Barnens Hjältar sa...

Tjusigt, då får vi se en bild va?
Idag har jag varit på Liseberg i regnet men kul var det :-)

Carina Sjölund sa...

I bland måste man få unna sig själv någonting
oxå :))
Det är alltid kul att göra sig fin i håret :))
Ha en fin kväll!
Kram på dig

Lena sa...

Jag la faktiskt i lite färg idag i mitt hår.
Jag kände att jag behövde göra något åt mitt tråkiga hår.
Ha de

Susanne P sa...

Jag var och fixade till mej i torsdags så jag känner men såååååå fräsch och blond och korthårig!! Det är såååååå skönt!!
Sv. kan vi väl....jag ska bara äta först sen ringer jag dej!
Puss

Susanne P sa...

Glömde: Du!!! Jag drog inte sönder din docka! Jag höll den bara! Det var du som drog!! ;))

Majken sa...

Tänk att det alltid är så.. det ändrar sig över en natt det där med håret... :(

Hoppas du blir riktigt snygg på onsdag!
Ha en fin kväll!
Kram

maria sa...

vad långhårig du har blivit :)
kanske lite väl långt :)

vad roligt att gå och fixa håret och bli ompysslad..och jag tror att röda slingor blir läckert..

ha en fortsatt skön helg !
kramen

diana sa...

Vad kul. Blir det bild? :) Ha en bra kväll.

Åsa sa...

Mössa? Kanske funkar det?? =)

cecce sa...

Det blir säkert läckert!!
Du får visa sen...:-)

Kramar

Bara Jag sa...

Du blir urtjusig säkert! Under tiden jag läste ditt inlägg hann jag flera gånger tänka "tur att det inte är jag som har så där långt hår"!!!

Kram

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan denna söndag! Här är det regn o blåst, riktigt kallt! Kramiz

gunsan sa...

Visst är det märkligt hur snabbt allt bara kan bli fel med håret.
Låter så snyggt med dessa röda slingor, hoppas nu att vi får ett litet bildbevis;))
kramizzzzz