söndag 12 september 2010

Hahaha!

Som jag sa i ett tidigare inlägg.
- Det blir inte alltid som man tänkt sig...
Det blev en sådan dag igår.... igen :)
I går hade vi bestämt oss för att åka in till stan ,för att titta på möbler, till braskamin rummet.
Vi behöver nämligen en soffa dit.
Så vid 10.30 åkte vi iväg.
Åkte först till en möbelaffär som ligger lite norr om stan.
Men då vi var framme visade sig det att dom hade stängt.
Så då åkte vi till andra affärer än möbelaffärer, för David skulle ha något på Rusta och Bygg Max.
Nästa stopp blev själva "stan stan",som vi brukar säga.
Alltså in till centrum,för jag skulle besöka Bosse. (Läs systembolaget)
Men på ett konstigt sätt blev det att vi hamnade på HM,Cubus,Lindex,Kicks och massa andra roliga affärer.
Oj,vad tiden gick.
Den brukar ju göra det, då man har roligt :)
Jaja...nu var det väl ändå dax att åka och kolla på en soffa.
Så vi åkte iväg till nästa möbelaffär.
Då vi kom fram visade sig det att dom stängde klockan 14.
Ops....klockan var 14.20.
:0
Då åkte vi hem till mamma och pappa och drack kaffe.
Och med hem oss fick vi "lite" plommon.













Som sagt...vi åkte till stan för att köpa en soffa, men jag såg inte en soffa i enda affär ;)
Om jag kom hem tomhänt?
Är ni tokiga!!!
Nä,jag kom hem med detta:













Oj...
Jag glömde det viktigaste ;)


















See You!

33 kommentarer:

Susanne P sa...

Se där ja! En soffa? Vem behöver köpa en sån när man kan köpa så mycket annat skojsigt!! ;))
Kram

finafrun sa...

Hahaha, bra shoppat ;)

pillan sa...

gööött

♥ Carina ♥ sa...

Öhh...jag som trodde soffan var det viktigaste :)
Ska vi sitta på den där dunken när vi kommer och hälsar på? ;)
Kram och godmorgon!

Camilliondollar Baby sa...

Spontanshopping är det bästa!

Anonym sa...

På det hela taget en lyckad shoppingtur om man bortser från en liiiiiten detalj. Eller förresten, en soffa brukar ju inte vara så liten ;-)

Miruschka sa...

Bra fördelning där med affärer, både du och David måste ha varit nöjda!
Men att missa möbelaffären???
Sv: efter dina två senaste inlägg tror jag inte en sekund på att det blir städning för dig idag;)!
Kram

♥ Sanna ♥ sa...

Du kom hem med allt det viktiga i alla fall, hoppas att du får en underbar söndag !!
Kram

Tigris Predikantan sa...

Ha,ha ... ja vad är en soffa mot allt som det bidde i stället?
:)

Fenixmonas sa...

Ingen dålig shopping det där...Positivt för nu kan du ju ge dig ut å soffjakt igen! Kramiz

finafrun sa...

ha en skön söndag nu!

Åsa sa...

Vem behöver en soffa när det finns klatchiga sittpuffar =) Tror att ni, i ert undermedvetna, inte vill ha en soffa egentligen.

Maud sa...

hallå där, har du fått löneökning?! Värsta shoppingturen så där mitt i månaden! ;)

Carina Sjölund sa...

Shoppa gjorde du i alla fall :) Ha en bra dag! Kram

bokhyllan sa...

Du är bra på att shoppa. Även om det inte blev en soffa *ler*

Lena sa...

Ni får göra ett nytt försök att åka och titta på en soffa. Men ni hittade lite annat trevlig ser jag.
Ha de

Sus sa...

Ja som det kan bli :) Viktigast är dock att dagen blev lyckad och att ni lärt er öppettiderna i möbelaffärerna.
Kraaaaaaaam

soffie sa...

fniss hmm hade du verkligen trott att du skulle hitta nån soffa i de affärerna;)
va kul å fin shopping det blev,
kram

Diana sa...

Det var ingen dålig shopping det! Fast kläderna blir nog fruktansvärt skrynkliga om ni sitter på dem.

gunsan sa...

Soffa är väl inte så viktigt nu har du ju både läppglans o lite strumpor;))
kramizzzzz

Anonym sa...

jag med vill ha en ny soffa.. det är så dyrt bara o jag har inte de pegarna just nu
kram

mermickis sa...

Det är ju ett perfekt inköp en lördag... En BiB & lite snygga kläder... erkänn att du kände dej helt nöjd när du kom hem...

Ha en fin söndag!

diana sa...

Konstigt att de inte hade soffor alls :S

sara - Glitterögon sa...

Det verkar ju ha blivit en helt perfekt dag, och billigare dessutom än om ni kommit hem med en soffa ;)

Marie-Louise sa...

Ja där ser man, ibland lockas man av helt andra saker :) Men du verkar ha hittat bra grejer :)

maria sa...

ha ha så det kan gå :)
men det var inga dåliga grejer..och bosse blev ju besökt :)

ha en fin kväll !
kramen

Bara Jag sa...

Who needs a soffa anyways :-) Då har ni det roliga kvar med andra ord ;-)

Kram!

Miss Juni sa...

Låter som en toppenlördag, tycker jag! =)

Har oxå precis köpt ny ögonskugga från Isadora. Och läppglanset du köpt, jag har samma sort. Glittrigt och glammigt. :)

Margit sa...

Camilla!!!
Huvudsaken att du INTE kom hem TOMHÄNT!!! Det var ju MÅNGA saker du fick med dej..och BRA saker som DU kan använda själv!!! Så ha ingen ångest för de!!! Ni kan åka till stan...en annan gång..."det går flera tåg"..som man brukar säga,,,
Kramiz vännen!!!

finafrun sa...

Är också på jakt efter en soffa, till allrummet.

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan denna måndag! Kramiz

Stattinskan sa...

Men vaaaad du kan ... Duktigt jobbat :-)

Sussi sa...

Jag är inte ett dugg förvånad! Jag hade hamnat i samma situation själv. Vem behöver soffa när man kan sitta på det mjuka tyget av ett par nya byxor? ;)
Rätt komiskt. Castillo de Anna var de vinet som jag hade köpt till i helgen.
Tror vi börjar tänka lite för lika nu hihi

Kramisar