onsdag 9 februari 2011

Vackert väder.

Ojojoj...vilket vackert väder vi hade i går.
Det var så vackert, så när jag tittade ut genom fönstret, sa jag till mig själv :


- Nä...man kan ju inte sitta inne, då det är så här fint väder ute.
Sagt och gjort...
På med jackan.

Och på med stövlarna.

Och så for jag ut i det fina vädret.

Ååå...vad underbart vackert det var.
Solen lyste på en klarblå himmel.
Snön låg vit på marken.
Ja,se här...här har vi sparken.

Ja...jag säger då det.
En sådan här åktur borde jag göra oftare ;)

See You!

44 kommentarer:

Babs sa...

Det ser ut som här ungefär, solen skiner och snön ligger fortfarande kvar, jättefina bilder.
Kram

Miruschka sa...

Jag hoppas att du inte överansträngde dig;)
Kram♥ och god morgon

Susanne P sa...

Hmmm....borde inte du tvätta glasrutorna i bilen...;) ;) ;)
Kram

♥ Sanna ♥ sa...

Camilla du får inte anstränga dig förmkt när du tar en sväng ute ;)
vädret vackert och bilen varm kan det bli bättre
KRAM

Petra sa...

Skön utetid du fick.

Herr Nilssons Fru sa...

Såååååå du var ute o rastade bilen, fina bilder gav ju turen...men oj vad snö sparken har runt sig.
Kramiz

Fina Frun sa...

Latmask!
:D

Mita sa...

Vackra vinterbilder,men fusk,fusk,du ska ta dom från utsidan,*L*...jag tyckte väl du såg för tunnklädd ut för en redig prommis.
Alla sätt är bra utom dom dåliga,hehe....nu ska jag BYLTA på mig och ge mig ut.Tungan rätt i mun,glansisigt på många ställen,
Kramenpå dig!

Mona sa...

Hahahahahahaha.
Idag blir det också fint väder, så ut med dig!!
Kramiz

Monkan sa...

Solen sken starkast över vårat hus för det syntes inte ens på bilden, bara en stark solstråle :)
kram monika

Malin sa...

Haha, ja verkligen! Varför sitta inne och se ut på det vackra vädret när man kan göra det ifrån bilden??
Sv. Ja, din födelsedag är nog LITE närmare sanningen när det gäller våren, även här nere, men det låter så bra att säga det ;-)
Kram

Stattinskan sa...

Ja, det måste ha varit helt underbart att betrakta det där fina vädret ........ från bilen ;-D

Helene sa...

Härliga bilder !!
Genom en bil-ruta = ))
Jag skulle nog ha skottat fram sparken.
Jag vill nämligen ha en spark = ))
Ha en fin dag.
Kram Helene.

Quila o Ronja sa...

Härligt. Men jag lovar att det var skönare på utsidan av bilen. Tur du inte överansträngde dig, hihi
Kram
Susanne

Carina Sjölund sa...

Då blir det en promenad i dag oxå? :)
För det är ju lika fint väder som i går!
Kramen♥

Anonym sa...

Vilken motion! Ja, att ta sig ända ut till bilen och sen in från den igen, det kan inte ha varit så lite ansträngande det... :-)

sv: Ja GRATTIS till FÖRSTA-kommentaren! Du slog Gun med en hårsmån :-)

Anneli sa...

Jo du.. vackert!! =)
Mysigt och så otroligt glatt med ljus och sol.
Det gör gott!
Kram
Anne

Camillasrum sa...

Ja det är inte så dumt att ta en biltur i fint väder, men ännu bättre utan bil :-)Ha en bra onsdag!

Bara Jag sa...

Du får göra en repris i dagens vackra väder - kanske kan du till och med lämna bilen hemma :-)

Hörni sa...

Jättevackert. Och snällt av dig att lufta bilen i det vackra vädret.;)

Majken sa...

Vi har oxå strålande solsken... :-) allt känns lite lättare då...

Önskar dej en fin dag!
Kram

Helen sa...

HA ha..hoppas att du vevade rutan, så att det blev lite syresättning av blodet..

Härliga bilder dock!

Lite sen idag, men jag önskar en finfin eftermiddag och säger tack,tack!

Kramar

Den Ofrivilliga Bloggaren sa...

Bilder som ger utflyttad ångermanlänning hemlängtan...

Den Ofrivilliga Bloggaren sa...

Nåkt med snö hänne. Det har regnat och blåst fint ett tag, så is lite här och var, annars bart. Jag bodde i Rystrand, vid HK bron. Sista året i Härnösand.Tack för betyget på mina bilder! Det värmde! Hoppas du kan fortsätta njuta av vinterdagen!Kram E

Tess sa...

Haha, vad härlig du är! :)
Hoppas du unnade dig något gott när du kom hem efter den sköna utestunden, hehe ;)
Kramar

Marie-Louise sa...

hahaha jag som hade väntat mig att du skulle ut på en promenad :) och så tog du bilen ;)

Agneta sa...

men hallå..sådär kan man väl inte göra?! :-D

Lena sa...

Fusk...man ska väl inte åka bil ;)
//Lena

ansepanse sa...

jag skulle helt klart föredragit sparken

Semester & Mat sa...

Otroligt fint väder nu senaste dagarna, men du missade syreintaget tror jag ;)
Hoppas att detta väder nu håller i sig.

Ha en fin kväll!

♥ Carina ♥ sa...

Först tänkte jag; oj vad fint hon klär sig för en promenad....
Jag borde känna dig bättre än så... eller hur? *fniss*
Kram goaste du!

diana sa...

Hahahahaha ;) Tack för det garvet ;)

Diana sa...

Haha, underbart! Jag var lite rädd där att du drabbats av galenskap och gett dig ut på en motionsrunda!
Förutom blåsten har vi haft bra väder, inte alls kallt.

soffie sa...

va vackert du visar ,men jag skulle faktiskt föredragit en promenad i det vackra vädret än en biltur,
snygga stövlar du har,
kram

Miss Juni sa...

Härligt med lite frisk (?) luft!!
*host*

Sus sa...

Hahaaa...en vacker biltur är härlig!
Solen i ögat och ett stilla vinddrag från fläkten, i helt rätt temp:)
Jag blir riktigt avundsjuk!
Och fint klädd dessutom!
Kraaam

Hillevi sa...

Å så slapp du ju frysa dessutom! :-)
Kram!

Sv. Haha! :-D

maria sa...

vad härligt det låter och vad mycket snö ni har :)

kramar

gunsan sa...

Men du är bara för härlig, men vi kan alltså vara lugna, det är inget större fel på dig vad jag föstår, blev faktiskt lite orolig där i början av inlägget;))
kramizzzzzz

cecce sa...

Ha ha...nä..vi förväntade oss inget annat än att du skulle ta bilen:-)
Du kan ju få motion!!
Såå mycket snö ni har!!!

Kramar

Nette sa...

Haha, du är för rolig! Jag trodde nästan du gav dig av på shopping av något slag men en åktur räcker ju! ;)

Kram

MICKAN sa...

Visst är det härligt med vackert väder. Och du tog bilen istället för att promenera :)

Krönikören sa...

Haha - vad härligt knäpp du är!

Tänker du gå ut idag då?
Kram

Sussi sa...

hahaha tänk att sparkar numera kommer med dörr och glas! En sån vill jag med ha ;)

Kramisar