onsdag 23 februari 2011

Ta det som en hund.

Så här började min morgon...
Först hade jag problem med att komma ur sängen.

 Jag var stel i nacken.



Jag tvättade håret men fick ingen ordning på det


Det kändes som om jag hade baksmälla, fastän jag inte drack en enda droppe i går kväll.


Min nya diet verkar inte fungera.


Jag sträckte mig när jag försökte träna.


Och min nya hatt såg mycket bättre ut i affären.


Jag tappar bort saker.


Och min boss gick hårt åt mig på jobbet.


Det ösregnade på mig på lunchen...


... och min lunch ville inte stanna nere


Det känns som om jag sitter fast.


Och objudna gäster dök upp vid middagstid.
 Dessutom känns det som om jag håller på att få flunsan.


För att inte tala om när jag är ensam på natten, då tycker jag att jag hör ljud nere i källaren.


Det kanske blir bättre i morgon!!
Dagens tanke:

Hantera alla stressiga situationer som en hund.
Om du inte kan äta det eller leka med det,är det bara att kissa på det och gå din väg :)

See You!

44 kommentarer:

Decdia sa...

Snyggt att lämna illaluktande pölar efter sig på jobb. ;) fast okej, det är inte precis första gången som de golven blir kissade på...
God morgon!

Sv: Fast vi bor i en hyresrätt och betalar hyra för att det ska hålla minst 21 grader. Och vi har ingen möjlighet att själva påverka värmen (typ brasa, höja element m.m.).

Malin sa...

OJ, vilken tuff dag du hade igår ;-) Stackars dig....
Kram och god morgon!

Ingrid sa...

Ha, ha härliga bilder!!!
Kram från ett kallt Småland 14,9 både inne och ute just nu.. dock minus ute och plus inne som tur är!!

Yohannah sa...

Den var bra den :)
/Mjaumis

Carina Sjölund sa...

Det lät som en jobbig dag!
Men det blir nog bättre i dag ska du se :)
Sällan det jäklas två dagar i rad!
Söta missar i alla fall!
Kramen♥

Den Ofrivilliga Bloggaren sa...

Vilken KATTastrof....

Herr Nilssons Fru sa...

Haha...ja tänk vad vissa dagar kan bli!!!
Håller tummarn för att denna blir annorlunda.
Kramiz

Paula sa...

Härliga bilder! Tack för din kommentar! Inte så bra dag:(Kanske den blir bättre då jag varit o duscha, samt till frissan. Alltid skönt att bli ompysslad:) HA en bra dag! Kram...

Marie-Louise sa...

Vilka härliga bilder :) tack för dagens skratt.

4U2 sa...

Ha,ha,ha!
Ha en ... fin dag ändå!

Helene sa...

Härliga bilder...
Det är så man ska tänka alltså = ))
Ha en bra dag !!
Kram Helene.

Stattinskan sa...

Jaha??? SÅ trodde jag att vi alla hade det?? :-D
Svar: Tackar, tackar ... det känns ganska bra härinne även om allt liksom är "bakvänt" ;-)

Quila o Ronja sa...

Den är sååå bra!!! Skrattar varje gång jag ser den, hehe ;-)))
Ha en härlig dag
Kram
Susanne

Fina Frun sa...

haha jag vet inte vad mina nära och kära skulle tycka om jag lämnade gula pölar över tvätt och disk ;)

Sus sa...

Ha haaa, en perfekt dag...ser jag :)
Må din morgondag bliva perfekt!
Ja! Och gör som hunden, vett ja!
Kraaaaam

Miruschka sa...

Stackars dig, vad jobbigt du måste ha haft igår! Men idag är en ny dag, så jag hoppas för din skull att du får en onsdag:)
Kram♥

Miss M sa...

Mitt valspråk som ständigt hänger på kontoret =)

KRAM

gunsan sa...

Hahaha du är för rolig, vilken dag du hade igår;))
Bra tips det där med hunden, kanske nåt man ska prova;))
kramizzzzz

Helen sa...

Ha ha ha.......den är för go!

En härlig dag till dig1

Kramar

Majken sa...

Hundar är smarta djur ;-)

Önskar dej en skön onsdag!
Kram

Mita sa...

Ta det som en hund,pinka och gå vidare,tänk om det vore så lätt,haha...nej fy fasen säger jag.
Men du kanonbloggar ju.Tycker alltid du har kluriga kul saker att komma med.
Norrlänningar är härliga,det vet väl jag,men jag gillar det programmet,det är lite småputtrigt..
Kram vännen!

Dansbandsfrun sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHA!!! så jäkla gulligt!!
kram på dig sköning!

Petra sa...

De här bilderna gjorde mig lycklig!
Kram

Mona sa...

Du, träna?? Näver....:)
pssst, jag åt upp hjärtägget....sorry!
Kram

Anonym sa...

Det var som katten!
:-)

Lena sa...

Hihi, vilket bra inlägg!
Ta de lugnt resten av veckan

Linda Olsson sa...

Hahaha, du är så jäkla rolig :P
Kram

Åsa sa...

Det skulle nog väcka lite uppmärksamhet på jobbet om jag gick runt kissade på allt och alla...=)

Linda Olsson sa...

Sv; Tack va snäll du är :)
Ja just köket är väl lite lantligt, men jag gillar träpanelerna på väggen o så, det är mysigt :D Hihi!
Kram

soffie sa...

hahahaha va bra!!!lånade bild nr 3 den va ju för rolig:)
ha en goo kväll

Sussi sa...

Hahaha härlig livsfilosofi hundarna har. Den ska man ju helt klart ta efter. Så mycket lyckligare man skulle bli ;)

Sv. Var det svåra regler på Helt hysterisk (jag erkänner, jag har inte öppnat spelet än ;)) och tror du det kommer passa på en tjejkväll med lite alkohol?

Kramisar

Krönikören sa...

De där bilder är ju så roliga!

Kram!

Susann sa...

hahahaha vilken fin beskrivning :D

ansepanse sa...

ja, hundar är bättre än katter :) eller jag gillar katter också förstås
kramar

Hillevi sa...

HAHAAHA! Ljuvligt! :-D

♥ Carina ♥ sa...

Fy katten vilken dag! Hoppas dagen idag varit bättre :)
Kraaaam

Jessica sa...

Underbart inlägg! =D Ska kolla runt lite till här på din trevliga blogg. Ha en skön kväll.

Anonym sa...

haha den var bra
kram

Miss Juni sa...

Ett fantastiskt motto!! =)
Kram sent på lill-lördagskvällen!

Huskatt sa...

hahahahaha ! Vilket underbart inlägg!

Fenixmonas sa...

En riktigt innehållsrik dag minsann...få se vad det blir av denna dagen då...Kramiz

Anonym sa...

Hi hi... vilka skojiga bilder du bjuder på !

diana sa...

Usch vilken dag, men det blev ett bra blogginlägg :)

Afrodite sa...

HA HA HA HA HA!!! Vilket helt underbart inlägg med sköna bilder! Tack för ett gott skratt kvart i sex en fredagsmorron! =)
Kram på dig!