tisdag 15 februari 2011

Lön för mödan.

Igår fick jag lön för mödan,kan man säga.
För vet ni vad brevbäraren kom med i går?
Jo..,kan ni tänka er. Han kom med ett brev :)
Till mig!


Jag förstod att brevet var från Diana, för hon kan konsten att pyssla,klippa och klistra.
Och tejpa!


Jäklar vad hon hade tejpat bra!
Jag fick nästan inte upp kuvertet :)
Men skam den som ger sig. Nog fick jag upp den alltid.
Och se så tjusigt jag fick av henne.


Jaha...jag ska vända på kortet ;)
Så här då!


 Och om man öppnar på kortet såg det ut så här:


Nu känner jag att det var värt att skicka mina 158 kommentarer till henne.
Japp, på ett och samma inlägg.
Kalla mig tokig, men ger jag mig in i något,så gör jag det ordäntligt ;)
Tusen tack söta Diana för det fina kortet!

See You!

43 kommentarer:

curlingmamman sa...

Vad gulligt,vilket fint kort!kram

♥ Sanna ♥ sa...

Det var ju jätte fint, hur kommer det sig att du skickar efter kort av Diana? Har hon ngn hemsida så man kan se vad hon gör för. Fina saker ??
önskar dig en underbar tisdag , idag är en sån dag man verkligen inte vill gå ur sängen.....
Kram

Petra sa...

Otroligt vackert kort. Ha en underbar dag.
Kram

Babs sa...

Så underbart fint kort du fick av henne.
Kram

Miruschka sa...

Oj vad duktig hon är, jättefint kort!! Det var tur att du inte gav upp;)
Kram♥ och god morgon

Susanne P sa...

Åh vad fint! Hon kan hon, den där "Dakida"! ;D ;D
Och det är ju helt fantastiskt att du är så känd i Ö-vik så hon bara behövde skriva Camilla Sjöström, Husum på kuvertet! ;)
Kram

Malin sa...

158??? Då var du garanterat värd det vackra kortet, av mig fick hon bara en... skulle gå in sen och ge fler men då så jag hur många och några till hade lämnat och då tänkte jag skit samma ;-)
Kram

Tess sa...

Så vackert kort! Vad gulligt av henne.
Kram

Agneta sa...

du kämpade tappert för kortet, men det var jättefint så det var ju värt det :-)

Decdia sa...

wie, inte nog med att det kom fram... det ser helt ut dessutom. ;) Skoj att det uppskattades efter ditt kämpande! Kram

Anonym sa...

Det är inte lätt att bryta sig in i Dianas Fort Knox-paket, men det är klart värt mödan!
Grattis till det jättefina kortet :-)

Mia systeryster sa...

Vad fint det var"avis" Grattis till vinsten=D
Kram

Anonym sa...

åh vilket urtjusigt kort. vad duktig hon är
kram

gunsan sa...

Ohh vilket vackert kort, ja du, det gäller att vara flitig på tangenterna;)
kramizzzzz

Herr Nilssons Fru sa...

Oh gud vad kul att få ett "redigt brev" även om man knappt får upp de!! oh så fint kort de innehöll, förstår du är gladare än gladast, eller nått.

Kramiz Anki

Anonym sa...

Du mån tro att det var minst lika spännande för mig att scrolla ner...ner...ner och ännu mera neråt... och det var ju nästan så att jag skulle vilja hjälpa till med öppningen av ditt spännande brev som var lite svårt att öppna... men till slut fick även vi äntligen se vad ditt brev innehöll... sååå spännande det var !

Men vilken jätte fin vän du har som har gjort ett så otroligt vackert kort till dig till Alla Hjärtans Dag !

Verkligen en riktig vän förstår jag.

Ha en fortsatt trevlig tisdag Camilla !

Mita sa...

Gud vad du kämpade men ett jättefint kort,verkligen.Väl emballerat också,hihi...
Ha det gott,
Kram o pööss!

Carina Sjölund sa...

Jättefint kort du fick av henne :)
Kramen♥

Majken sa...

Vilket fint kort :-)
Alltid kul med ngt annat än reklam och räkningar :-)

Ha en fin dag!
Kram

Sus sa...

Åhhh, så vackert, så sött så hjärtligt!
Kraaaaaaaam

Den Ofrivilliga Bloggaren sa...

Du är smart du! Jag har kvar mina tulpaner på jobbet, så kan mina kollegor också få njuta av dem.
Kram

Anonym sa...

sv: Jomen jag var ju snäll och varnade i alla fall... Jag kan hålla med dig till viss del - på KOKTA ägg är det salt som gäller, annars är det kaviar :-)

ansepanse sa...

jättevacker men där fick du jobba riktigt ordentligt
kramar

Hillevi sa...

Otroligt fin! (Nästan, men bara nästan, lika fint som mitt.. ;-)) Hon är så duktig, gissa om jag fnissade när jag satt där och skulle "scrappa" eller som det heter i mit fall "crappa" ihop ett till Helge..

♥ Carina ♥ sa...

Men wow!! så fint kort!! Du var verkligen värd det där kortet efter ditt kämpande, hahaha
Kram vännen!

Julia sa...

Jättefin design! Älskar så ni gjorde med ögonen!

Diana sa...

Sv: Men svär du kvinna?! Jag som trodde att du var ordentlig. ;) Tack igen för dina fina ord!

diana sa...

Åh vad fint. Vad kul.

Sladdertackan sa...

Jättefint kort! 158 kommentarer på samma inlägg???

maria sa...

vilket vackert kort :)
förstår att du är glad över det...absolut lön för mödan :)

Kramar om !

Helen sa...

Så gulligt och rart, sånt man blir riktigt glad av!

Sv......Jag ska ta det försiktigt, tog ut mig igår så jag har lärt mig!

Ha en finfin kväll1

Kramar

Quila o Ronja sa...

Säger som många andra, 158 kommentarer???
Då skulle du bara ha det där kortet. Det var du värd ;-)
Sv. Man får inte vara dum......Köpa själv eller få, spelar mindre roll. Fint är det med tulpaner.
Må så gott
Kram
Susanne

Krönikören sa...

Vilket fint kort! Det låter lite som utpressning: Jag spammar dig tills du skickar ett kort! ;)

soffie sa...

men å vilket vackert kort ,va kul att få det:)

PEGU sa...

Kul ide med din familjs ögon i headern - och snyggt!

Linda Olsson sa...

Åh vilket vackert kort!!! :)
Kram

Margit sa...

Ja det var verkligen ett fint kort!!! Många arbetstimmar som liger bakom det...
Kram!!!!

Huskatt sa...

Galet vackert kort!

Fenixmonas sa...

Väldigt fint kort! kramiz

Susanne sa...

Vilket fint kort!!! Ha en bra dag. Kram

Sussi sa...

158 kommentarer!! I ett och samma inlägg?? Då är du verkligen värd ett kort. Envis som synden.. Bra jobbat ;)

Kramisar

Nette sa...

Vilket fint kort! :-) Varför 158 kommentarer på ett och samma inlägg? Nu blir jag nyfiken!

Kram

Ida sa...

Du gjorde helt rätt! Så fint!