torsdag 11 november 2010

Så!

Nu har jag fixat årets adventsstake.
Med rätta siffror,dessutom :)
För ni minns väl hur det gick sist,då jag skulle "fixa" den?
















Så nu är jag redo för advent :)

Och jag har fått en award av Jessi.
Tack söta du!










BEAUTIFUL BLOGGER AWARDS REGLER
 -Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
-Tacka och länka till den du fick priset av.
-Skriva 7 saker om dig själv.
-Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.

1:Jag tycker om att tapetsera :)(Inte jag,säger Gubben)
2:Jag gillar inte vinter och snö.(Det gör jag,säger Gubben)
3:Jag är rätt så tjurig.(Väldigt tjurig,säger Gubben.)
4:Jag gillar fortfarande popgruppen Noice.(Nähä...säger väl ni alla.)
5:Jag njuter varje kväll då jag får sitta och se på tv:n.(Nähä...säger Gubben)
6:Jag har nog blivit beroende av datorn.( NOG?säger Gubben)
 7:Jag är nog en liten Shopaholic.(NOG? säger Gubben)

Och nu ska jag ge denna fina award till sju av mina bloggvänner.

Oj...
Jag vill ge er alla ,så var så god och ta,men jag tar ut sju... slumpvis.
Och dom sju blev:
Mer Mickis 
Helens dagbok
Huskatt
Allt om inget
Ting och tankar
Madeleine
Miss Juni


See You!

38 kommentarer:

Diana sa...

Staken blev jätte fin! Vad roligt att göra en personlig dessutom... och tjocka ljus håller ju längre än de vanliga tunna.

Hannah sa...

Vilken härlig ljusstake :) Bra oxå att den blev rätt den här gången.

Majken sa...

fin ljusstake & rätt siffror med :-)

Tack för awarden!
HA EN FIFIN TORSDAG!
Kram

Majken sa...

finfin mena jag jue ;-)

Stattinskan sa...

Jag var faktiskt ute och spanade efter grejor till en sådan adventsstake igår men hittade inget skoj. Tror jag ska ta en ny vända idag :-)
Det blev jättefint!!!
Gomorron

bokhyllan sa...

Så fin den blev, adventsljusstaken. Söta siffror.
Tack rara, för awarden.
Kramar.

Ann-Louise sa...

Vad fin den adventsljusstaken blev. Nu måste jag också fixa nåt liknande. Det ser lite mysigare ut med tjocka ljus.
Apropå punkterna där uppe skriver jag under på alla utom... Noice...Va? Finns dom? Det var ju kanske inte hundra år sen, men nästan... =)

Sus sa...

Fint!
Jag blir inspirerad till sådana ljus också :)
Kraaaaaam

Ann sa...

Du är ute i god tid du. Men nu blev jag också sugen ju. Jag får ut och shoppa men väntar nog nån vecka till.
Tack för tips ! :D Kram

Rita sa...

Vilken fin ljusstake! Nu inspirerade du mig till att göra en annorlunda adventsstake, brukar annars bara ha en vanlig med 4 tunna ljus. Tack för tipset, måste se vad jag hittar!
Ha de gott!
Kram

ansepanse sa...

jag tycker om gubben dins kommentarer till allt du skrivit :)
jättefin ljusstake!
kramar

Eva sa...

Oj, har du redan börjat! :-o Men du, den var himla fin.

Jag var faktiskt lite sugen på att hänga upp en adventsstjärna igår, eftersom jag tycker det är så mörkt nu... men sedan tänkte jag att det nog var lite för tidigt. Ska försöka hålla mig tills den 28:e :-)

Jessi sa...

Tack fina du! :) Snygg adventstake! :)

Sv. Jo den var jättegod! Men ja tror att killen va lite mer förtjust än mig, han älskar nämnligen nötter och snickers! ;)

Helen sa...

Tack för morgon hälsningen, ätergäldas med en fortsatt fin dags hälsning!
Körde ihops sig litta här...
Fin fint, båda staken och awarden.

Kram

cecce sa...

Vilken fin ljusstake!
Grattis till awarden!!
Är du tjurig?? Kan jag faktiskt inte tro:-) Tycker du verkar va så glad och positiv!

Hoppas du får en fin torsdag!
Kramar

Quila o Ronja sa...

Det där blev ju jättefint!!!
Skönt att ha rätt siffror också ;-)
Sv. Visst är är en sån´liten fot gullig.

Ha det gott
Susanne

Herr Nilssons Fru sa...

Ja nu så, vad fin den blev din stakte. Med så stora ljus brinner de länge också. Vet du min granne gjorde en adventsljustake ute förre året, jättestor och kanonfin blev den. Kul med lite egna grejer. Jag gjorde en tomte jag, i naturlig storlek - han skrämde en del. hihi

Önskar en fortsatt goe dag.
Oh du, grattis till Awarden.
Kramiz Anki

Krönikören sa...

Så fint det blev! Siffror i rätt följd och allt. Du är ute i väldigt god tid - och ger sådana som mig stressnojja ;D

Fast lite sant är det nog (NOG?! säger gubben).

Krönikören sa...

Ooops, glömde gratta till awarden!

Grattis!

Kram

Daniel sa...

Grattar! Diggar ljusstaken!

Miruschka sa...

Jättefint!
Oj vad jag längtar till det är dags att pynta!
Kram♥

Susanne P sa...

Grattis till Awarden!
Vilken fin adventsstake du pysslat ihop!
Men jag hoppas att du inte har den framme ÄN!
För du vet ju om att det inte är 1:a advent förrän den 28:e november!!??
Jag väntar nog någon vecka till innan jag börjar fundera på hur min ska se ut i år...
Kram

Johanna sa...

Oh jag måste med fixa sånt, inte för det bli mkt julstämning här förrän 20december men ändå :)

Diana sa...

Sv: man kan inte ha för mycket doftsprey! de borde ha toasitskylare med, jätte äckligt att sätta sig på en varm sits för då vet man att nån har varit när precis. ;)

Carina Sjölund sa...

Snyggt du har pyntat!Grattis till awarden.
Kramar

gunsan sa...

Vad snygg din adventsljus-stake är, funderar starkt på att fixa en med tjocka ljus, har sett en vit som jag är så sugen på, det går ju liksom åt ett gäng smala ljus annars.....rent utav massor;)
kramizzzzz

Miss Juni sa...

Tack snälla! (Jag gillar oxå att tapetsera. Men inte min gubbe heller...) ;O)

Anonym sa...

Noice? Vad är det? Låter som oljud... ;-)

Oj vad du är ute i tid! Jag törs ju inte ens öppna jullådan... :-)

Carro sa...

vilken fin ljusstake! måste också fixa en! =)

Mia systeryster sa...

Vad fint det blev, jag köpte siffror i går som jag ska sätta på mina blockljus i min adventsstake, jag visar senare;)
Grattis till awaerden, den är du så värd.
Kom hit istället så får vi träffas här i stockholm, ni har så mycket snö hos er;)
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Vad fin den blev din adventsljusstake. Du är ute i god tid :)
Kram

Agneta sa...

den blev ju jättefin nu med rätta siffror
och du...Noice ÄR bra ;-)

Huskatt sa...

Det där blev ursnyggt och jag har letat efter siffror...ljusen är biff men siffrorna...letar vidare :D
Och jag tackar och bockar!

diana sa...

Blev jättefin ;)

soffie sa...

å va snygg den blev,
kram

Fenixmonas sa...

Väldig fin blev den...och med rätt siffror också! Kramiz

Sussi sa...

Jag känner igen mig så himla väl i nästan alla dina punkter. Förrutom den om tapetsering förstås. Jag gillar att få tapteserat.. ;)
Tack snälla för den fina awarden. Ska sätta mig och försöka knåpa ihop några punkter jag med..

Kramisar

Anonym sa...

vad fin den blev
kram