söndag 14 november 2010

Farsdag.

Som sagt...fira "gosaker"... det kan vi.
Firar vi inte kanelbullensdag så firar vi vaniljmunkensdag.
Firar vi inte kladdkakansdag så firar vi pepparkakansdag.
Firar vi inte morsdag så firar vi farsdag :)
Och när det är farsdag är man är ju inte dummare, än att man passar på att köpa något, till Gubben, som man själv vill ha.
- Din lilla räv,tänker ni säkert nu.
Men jag ska tala om för er att det faktiskt var meningen att han skulle få den i julklapp,men jag vill inte vänta så länge tjejerna ville bums ge honom den i dag ;)
Så....vad fick jag han då, av mig tjejerna?
Jo,en ny köksklocka!


Jaja...den kanske inte är fullt så fin här ,när den ligger på golvet. Men vänta bara tills den sitter  på köksväggen :)

Och du Pappa Douglas.....grattis på farsdagen!

See You!

34 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja så gjorde jag med. nu handlar jag inget åt barnens pappa. fin är klockan iaf
kram

curlingmamman sa...

Allt som går att fira,ska firas;)kram

Sussi sa...

haha smarta du! Precis så hade jag med gjort! Fast det tror jag nog du redan vet hihi

Jodå, den här gången fick du mig! Nu sov jag ;)

Kramisar

♥ Carina ♥ sa...

Det var ju smart tänkt. Att inte jag, öh...jag menar barnen har tänkt så. Dom hade ju kunnat köpa den där tunikan jag såg som jag gärna skulle vilja ha....
Kram och godmorgon!

pillan sa...

men det är ju så det är att göra två flugor på smällen ..toppen bra ju

Susanne P sa...

Tur att det inte var siffror på klockan! Hur skulle det gå då!? ;))
Kram

Marie-Louise sa...

Ja man får inte vara dum. Den kommer nog bli jätte snygg på väggen, jag tyckte att den tom, var snygg på golvet :)

Helen sa...

Gomorron...........hoppas att det blir en lugn dag på jobbet!
Klockan var riktigt fin!
Kram

soffie sa...

va fin den klockan är,ha en toppen söndag

Madeleine sa...

Ful får man vara men inte dum :). Ha en toppen fin söndag. Kram Madde

Miss Juni sa...

Fräckt!! (Både klockan - och "kuppen"...) Kram!

Anonym sa...

Så då har ju pappa nåt att göra på sin dag också - skruva upp klockan!
Omtänksamt :-)

Afrodite sa...

Hihihi...känner igen ditt tänk! Märks tydligt att vi är syrror!!! =)
Kram och godmorgon till dig, goding, och grattis till allas våra pappor idag! =)

kattiiiiss sa...

Jättefin klocka!

Huskatt sa...

En klocka är fint, bättre än strumpor!
Min pappa han gilla lotter. Mina barns far...tjaaa, det är väl deras sak att ge honom något, inte min? Tänker jag.

Fenixmonas sa...

Vi får väl se om det blir någon uppvaktning av gubben idag, min far ska vi i alla fall till! Kramiz

Agneta sa...

tjusig klocka, min syster har något liknade uppsatt på sin vägg hemma och den är fin!
Fars dag idag ja, får väl äta något smaskigt även härhemma! Men någon present fick han inte, en extra gomorronpuss bara :-)

Carina Sjölund sa...

Tjusig klocka!
Ha en bra dag på jobbet.
Kramar

Bara Jag sa...

Smart drag :-) Om jag inte har helt fel brukar fenomenet fungera även åt andra hållet - man får en verktygslåda på morsdag!! Man kanske borde komma överens o att JAG köper present till morsdag så får far göra vad han vill på farsdag.....

Helene sa...

Det är bra att ha mycket saker att fira OCH GOTT = ))
Ha en bra fars dag idag !!
Kram Helene.

Jessi sa...

Haha! Smart! :) Snygg va den oxå! Hoppas han blev nöjd och glad! :)

gunsan sa...

Smart drag där, o snygg var klockan också;))
kramizzzzz

cecce sa...

Klart man ska fira vad firas kan!!
Tyckte klockan var riktigt cool!
Hoppas pappan tyckte det samma!!
Stor kram:-)

Johanna sa...

Haha ja fast det är ingen som velat ha mina keldjur :(

Mia systeryster sa...

Jättefin klocka. Smart tycker jag, att ge ngt som man själv oxå vill ha;)
Kram

Miruschka sa...

I år gav jag faktiskt något som J ville ha, men det är ovanligt att det blir så;)
Kram♥

Sus sa...

Alla sätt är bra utom de riktigt dåååliga:)
Detta sätt var bara BRAAAA!!!
Grattis till den fina klockan!
Kraaaaaaaaaaaam

Sv: Duuu, med den kommentaren om att lägga ut filmer så låg du jäkligt skrynkligt på det, gissa om mitt singstar filmades:) :D

Johanna sa...

ah har varit hos mina föräldrar i ystad, så dte har blir umgås, shopping, firande av fars dag osv :) själv då?

Susanne P sa...

Sv. de kan ju du tacka honom för!
JAG fick ju inte ta del av de dåliga generna, det var du som fick alla... ;D ;D (f´låt!!!)
Kram

Krönikören sa...

Bara smart. Kan bli lite kul om några siffror vänds upp-och-ned ;)

Jag brukade också köpa sånt som "vi behövde". Får ju passa på liksom!

Kram

Lena sa...

Lite smart måste man ju vara ;)
Ha de

maria sa...

Jättefin klocka och smart drag :)
Man får inte vara dum...

Kram

Nette sa...

Haha, det är till att vara smart! ;)
Snygg klocka!

Ha en bra vecka!
Kram

Gbgmamman sa...

Vilken jättesnygg klocka! Var hittade du den? Kram