tisdag 23 november 2010

Myshörna.

Gubben har gjort en myshörna ute vid grillen. Där kan jag sitta och ta ett glas vin och mysa i sacco säckarna, medan han står och grillar ;)


Tänk ,så fint det blev ;)
För ni minns väl att vi även har ett utomhusbad ;)

Visst ser det mysigt ut?
Men visst saknas det något?
Visst saknas det gardiner? ;)
Och apropå gardiner... så är jag med i en tävling hos Sussi . Där kan man vinna dessa fina gardiner.


Men dom skulle passa bättre i braskamin rummet än i myshörnan.Så håll tummarna för mig så att jag vinner!

See You!

22 kommentarer:

Susanne P sa...

Det blir nog mycket mysigare med gardiner! ;D
(din toka!)
Kram & go morgon!

Sussi sa...

hahaha Tror nog också dom skulle passa bättre i det rummet. Inte för att jag har sett det men jag kan gissa mig till det ;)
Kul att du vill vara med. Lycka till!

David ordnar det för dig. Vad snäll han är! Men utomhusbadet ratade du minsann och ville sälja.. ;)

bokhyllan sa...

Ser mysigt ut. Ännu mysigare blir det säkert med gardiner. Hihihi.

Mia64 sa...

Godmorgon!
blir säkert bra med gardinerna ;)
Ha en bra dag /Kram

Helene sa...

Jag håller tummarna för dig !!
Hoppas du vinner = ))
Jag önskar dig en mysig tisdag.
Kram Helene.

Quila o Ronja sa...

Ser jättemysigt ut.......kanske lite kallt? Men man kan ju svepa in sig i gardinerna kanske.
Sv. Gillar golvet, nu är det bara allt det där andra kvar. Fler bilder kommer när det är helt klart.

Ha en bra dag
Kram
Susanne

Anonym sa...

Men så mysigt! Och värme får du ju från grillen också - perfekt!
:-)

Huskatt sa...

Kanske lite frostigt om baken att sitta ute och grilla nu :D
Lycka till med tävlingen!

ansepanse sa...

säkert skönt att sitta där när snön yr runt omkring och det är isanade kallt :D
kramar

gunsan sa...

Hmhm, det känns som om de kommer att hamna hemma hos dig, jag har enn feeling.......

Mysig hörna, kan tänkas bli lite småsvalt, men efter ett par glas så brukar ju värmen komma;))
kramizzzzz

Marie-Louise sa...

Jag håller tummarna för att du vinner :)

Diana sa...

Jag håller alla tummar jag har!
Snällt av gubben att göra det bekvämt för dig, men är det inte jobbigt att ta sig ur säcken... speciellt efter ett par glas vin? ;)

Helen sa...

Ser lite kallt ut, men du vet väl att det finns bordgrillar att ha inne. Kan ju vara ett alternativ!

Hoppas dagen varit bra!

Kram

Carina Sjölund sa...

Det blir nog riktigt mysigt för dig!
Kram på dig!

Krönikören sa...

Snäll gubbe du har. Och jag inser hur mycket det ligger i det här med att svenskar är helt tokiga i att grilla. Fast jag trodde det lugnade sig under vinterhalvåret.

Mia systeryster sa...

Omtänksam gubbe du har !haha
hoppas du vinner gardinerna;)
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Är det där vi ska sitta och mysa på lördag? :)
Jag håller tummar och tår att du vinner gardinerna!
Kramkram

Majken sa...

Känns lite kallt att sitta därute i saccosäckarna.. ;-) Men till sommaren så... :-)

Var det maken som var med på pensionärsdjävlar igår tro?

Ha en toppenkväll!
Kram

Åsa sa...

Nämen, guuuuuu´så mysigt. Speciellt nu när det är så varmt och skönt att sitta ute och grilla och dricka lite vin.....=)

Sus sa...

Jag håller tummarna!
Har oxå haft utomhusbad en gång, inte helt lockande :)
Kyl av dig på säckarna med GLÖGG vet ja, snart blir du varm!
Kraaaaaam

soffie sa...

va mysiga rum du har:)
hoppas nu du vinner de fina gardinerna:)
kram

Ann-Louise sa...

Ingen aning om var man köper lakritsté. Det är mycket trevligare och billigare att åka bort och dricka det! ;)