måndag 2 augusti 2010

Ops!

Ops, vad tokigt det kan bli.
Jag och min dotter satt och kollade på nätet om det fanns ett träningsprogram på DVD.
Ja....ett träningsprogram!
Min dotter tycker nämligen att vi ska börja att träna tillsammans.
Och det är väl meningen att man ska göra vad som helst för sina barn,va?
Till och med ett träningspass ;)
Så... där satt vi och kollade runt lite.
Vi hittade en tränings dvd skiva som såg bra ut. Den hette "perfect in ten".
För att få mer information om skivan så googlade vi på det namnet.
Det första som kom upp på google var....som vi trodde, deras hemsida.
Gissa om vi blev förvånad, då vi begrep vart vi hade hamnat.
Sidan vi hamnat på hette visst "Perfect 10" och visade sig innehålla en sida med väldigt "lättklädda" kvinnor.
Gissa om vi skrattade gott eller om vi skrattade gott?
Fast en av oss tyckte att det var liiiite piiinsamt ;)

See You!

27 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja det kan lätt bli lite fel när man söker :) sv: inlägget är från igår men det funkar idag med. Att börja dagen med ett skratt är aldrig fel :)
kram

Miruschka sa...

I den åldern är det mycket som är pinsamt, speciellt när föräldrarna är med!
Ha en skön dag i solen!
Kram

Stattinskan sa...

Haha, det blir inte alltid som man tänkt sig ;-)

Madeleine sa...

Att det alltid ska vara nåt lättklätt när man tror att det ska vara nåt annat, men jag förstår att det vart många skratt. Vad fint du hade gjort med korten, (vill oxå lära mej sånt) Tålmod är en dygd. Ha en underbar måndag. Kram Madde

Afrodite sa...

Ups! =)
Ska du börja träna...?! *förvånad* ;)
Kram

Marran sa...

Hehe alltså man kan verkligen hitta vad som helst. Jag skulle leta efter en massagekudde och hittade visserligen en massagekudde.. men den var det inte tänkt att man skulle massera nacken med

ansepanse sa...

hahaha - jag vet vem som tyckte att det var pinsamt
kramar

Sus sa...

Jaa, hjälp så fel det kan bli! Tur att dottern är så stor och klok!
Det kommer ni att skratta åt länge framöver :)

Kraaaaaam

pillan sa...

Man lär av sina misstag heter det ju , ju jag förmodar att det inte blev nån tränings DVD ...fniss

Susanne P sa...

Varför har du ingen bild idag??? ;))
Kram

Eva sa...

Hej Camilla!
Jojo :-) Jag har också råkat surfa fel....

Sv: Ja, jag hade också önskat det vore så lätt; att bara be dem ta semester :-) Men hittills har inget funkat. Positivt är dock att det lugnat ned sig betydligt om man jämför med hur det var för ett år sedan. Så det blir väl bättre. Tack och lov är jag inte ensam om att uppleva såna här konstiga saker - och det ger en viss tröst.

/Eva

PS: Trött på att läsa om spökerier? Lämna din mailadress så får du en länk till min "vanliga" blogg istället :-)

Daniel sa...

hehe skenet kan bedra! ;)

cecce sa...

Hon har tydligen en bra inverkan på dej..din dotter.
Haha..i den åldern är väl allt pinsamt!!

Kramar

Diana sa...

Haha, det gäller att vara försiktig med vad man klickar på... Fast det kanske var en guldgruva som ni trillade över? ;)

Sv: Då måste jag säga att ni har en väldigt bra smak gällande köksmöbler. ;)

♥ Carina ♥ sa...

Vad i hela friden?? Ska du börja träna??
Har du fått solsting eller nåt? Är inte du allergisk mot träning?
Du kan ju börja lite lugnt och ta en promenad till mig :)
Kram

Mia systeryster sa...

Hahaha, du tillochmed porrsurfar med dottern alltså;) Kram

Miss Juni sa...

Hahaha!! Underbart!!

Sofia sa...

Hahaha!! ;)
Kram <33

Carina Sjölund sa...

Vad roligt att du ska börja att träna :)Då kan du ju ta med dig Izor på en promenad oxå :) Kram

Madeleine sa...

Sv: Gör inget att du skratta när du läste inlägget, skratta gott åt din kommentar. Kram Madde

soffie sa...

fniss va tokigt!
hoppas solen har skinit även på dej idag,
kram

diana sa...

Hahaha, inte lätt med finesserna ;)

gunsan sa...

Men ujuj, det var det värsta, än har man inte hört allt, nu menar jag alltså att du ska träna........men som du säger, vad gör man inte för sina barn..........eller barnbarn, titta bara på mig som studsade upp på mattan;))
kramizzzzz

gunsan sa...

SV: den Vita Kladdkakan blev superdupergod;))
kramizzzzz

Mamma P sa...

Jag har också sett de träningsprogrammen. Just nu kör jag på pilates på dvd. Funkar bra o sen lär man sig själv så man behöver inte dvd hela tiden.

Sussi sa...

Men dom ville nog bara visa hur ni skulle se ut efter att ha tränat den där dvd:n ;)

Kramisar

Anonym sa...

Hahaha! Har ni tränat mycket på det nu då?
:-)