lördag 7 augusti 2010

Café Caroline

Hör och häpnad!!!
Igår var det soligt och varmt,men min lust till att ligga och sola var borta.
Jag letade och letade men fann den aldrig ;)
Då tog vi bilen till Skademark.
(Ca. 2 mil från Husum.)
Inte för att leta reda på lusten utan till ett café.
Jag hade nämligen hört rykten om att det skulle finnas ett mysigt café där.
Och nyfiken som jag är måste jag se det med egna ögon ;)
Och det kan jag säga er, att mysigt...det var det!
Skitmysigt!
Och gott!
Nä...inte caféet...men fikat :)
Det var....nä,jag klarar inte av att säga det med ord. Jag låter bilderna få tala för sig själv.






































See You!

25 kommentarer:

Mona sa...

Gotteligott det där såg ut då!
Ha en fin lördag!

Afrodite sa...

Wonderful!! Helt underbart såg det ut! =)
Ha en fin lördag!
Kramen

Sus sa...

En riktigt mumsig & mysig dag:)
Kanske solabegäret är stillat...för denna säsongen??

Kraaaaaaaaaam

Bloggande 4barnsmamma sa...

Vilka fina bilder!
Ha en bra lördag!
Kram!♥

Sussi sa...

Det såg riktigt gott ut det där. Tur att ni åkte men lite orolig blir jag nog.. Ingen solningslust!!! För mig blev det en dag i solstolen men det hade du nog redan förstått när jag gick ut i strejk ;)

Kramisar

Diana sa...

Mmmm, jag hade käkat kakor tills jag rullade ut!

Sv: Haha, vad snällt av dig att ställa upp! Tar du med dig en påk eller nåt? ;)

Miss Juni sa...

Synd att det är lite långt att köra...

Helene sa...

Jaaa det var riktigt mysigt !!
Ha en bra lördag.
KRAM Helene = )

Petra sa...

Vilka underbara bilder. Ha en underbar lördag.

Kramar

ansepanse sa...

härligt ser det ut!
kramar

Susanne P sa...

Ser fantastiskt mysigt & gott ut...men hade inte du nybakat i frysen?? ;)
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Ja där finns det mycket gott av njuta av :)
Kram

Marie-Louise sa...

Vilka mysiga bilder, ser riktigt gammaldags ut, med fina koppar och småkakor :)

Mia systeryster sa...

Älskar såna mysiga cafeér.Förstår att du valde det istället för att sola;) Kram

Miruschka sa...

Jag brukar ha svårt att välja VILKEN av alla godsaker jag ska välja.
Vet du hur länge hon kommer att ha öppet, augusti ut eller?
Kram

gunsan sa...

Men ojojoj vad mycket gott o vad vackert detta cafe ligger, tror baske mig att jag måste vända näsan ditåt;))
kramizzzzz

Tigris Predikantan sa...

Förstår dig verkligen! Är det bl.a cheesecake?
:)

soffie sa...

mmm vilken dag å va fina bilder,guuu va mycket gott,
kram

diana sa...

Åhhh, nu blev jag sugen på ett paket socker...minst :)

Hannah sa...

Det såg riktigt mysigt ut det där :)
/Hannah

Fröken Ellinor sa...

Åh vad gott och åh vad mysigt det ser ut. Tyvärr lite för långt för en tripp, men kan tänka mig att det är värt det.

Kram

emelie sa...

Vilka fina bilder på caféet :)

Och tänk lilla jag som bara kan slänga mig på cykeln och komma dit på en blink.
Och tänk att ni inte tittade in hemma hos mig när ni ändå var så nära! :D
Heh skojja bara. Hälsa Sanna m.fl och ha det så bra!

kramar emelie


ps. Carolines blogg: http://sommarfiket.blogg.se :)
Kolla gärna på v28s inlägg, :D då är nämnligen jag amanda och ylva med... :p, men bilden är inte så smickrande men det får duga! ds.

Margit sa...

Ja det var nog det stället som nånav er "däruppe" skrev on förut.
Så tänkte jag att vi kunde besöka det när vi var däruppe...men IKKE, blev det så.
Får bli en annan gång. Förstår att dom har MYCKET gott kaffebröd.
Kramis!!

annas perssonliga sa...

Ojojoj, det där såg riktigt gott och mysigt ut!!

Ha en trevlig semesterresa, snäll kusin du har :)

Kram

Anonym sa...

Mmmmm... Nu blev jag fikasugen :-)